26 juni 2024, 04:06:55

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 7 maart 2005, 23:53:03

« vorige - volgende »

Ivy

Citaat van: Riny op  5 juli 2006, 19:01:51
Hoy Ivy
Dan ruil je hem toch om vrijdag!!
Groetjes Riny  :P :P



Riny bedankt voor de aanbod, ik zal er over nadenken... MOOI NIET!!! Mijn kleine rebel blijt lekker met zijn dikke vriendin leven, hoe stout ie ook is :-*. Ik ben zeker dat als de broedseizoen over is, dat hij weer heel erg lief zal zijn en niet alleen bij je komt zitten als je chips eet ;D...

Nog zo'n 32 uur voor ik in de trein stap whooohooo!

Groetjessss




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ineke

Haha, jij telt echt de uren af! Het zijn er nu nog bijna 24 ;D

Caroline

Hoi Ivina,

heel veel plezier morgen bij Riny en Jan, doe ze de groetjes maar.

En veel plezier natuurlijk bij thuis komst met je nieuwe aanwinst.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkje-jacco

ja heeeel veeeeel plezier en doe Gipsy de groeten van mijjj! :D

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Ivy

Kweetnie hoe dat kan maar er liggen nu zes eitjes in het blok... Waarschijnlijk is de vijfde dus toch dinsdag avond gelegd... en vandaag nummer zes. Ik ga ze niet meer schouwen (als ik het volhou  ;D), ik weet zeker dat er drie bevruchte eitjes liggen.

Zo, Sammy zijn kooitje staat al in onze slaapkamer, zodat hij morgen meteen uit zijn vervoerskoffertje daarheen kan verhuizen. Hopelijk zal hij de kooi leuk vinden en uit dank heel goed zal samenwerken en gauw tam worden ;D zodat Joepie snel kennis kan maken met haar nieuwe vriendje. We hebben een weddenschappie met Riny - zij denkt dat ik na twee dagen al niet meer kan wachten en Joepie naar Sammy mee neem, ik denk dat ik het wel vijf dagen kan volhouden! ;D Ik streef wel naar twee weken maar...

En dan wordt het weer aftellen... tot de jonkies uit zouden moeten komen. Dat zou precies over twee weken moeten gebeuren!

Zo, bedankt voor jullie wensen, ik heb geen twijfels dat ik morgen veel plezier zal hebben.
Nog 14 uurtjes...

Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Citaat van: Ivy op  6 juli 2006, 17:57:44

We hebben een weddenschappie met Riny - zij denkt dat ik na twee dagen al niet meer kan wachten en Joepie naar Sammy mee neem, ik denk dat ik het wel vijf dagen kan volhouden! ;D Ik streef wel naar twee weken maar...


Hoe zou dat toch komen dat zij denkt dat jij niet kan wachten??

Ivy

Geen idee, ik zal haar morgen moeten vragen ;D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

He Buuv

Ik wil je even heel veel plezier wensen en hopelijk heb je een goede reis !!! Maar daar gaan we wel van uit natuurlijk !!
Als het zulk weer blijft fiets ik volgende week even bij je langs om Sammy en je eitjes te bewonderen !! Vindt je vast en zeker wel goed !Toch ?

Groet van Ankie

Ivy

Ik vind het helemaal goed! :D Ben nu eigenlijk steeds thuis, moet mijn scriptie schrijven :-X dus ik kan zeker wat afleiding gebruiken.
Tot volgende week dan maar!

Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda


Hoi Ivana,

Ben je al onderweg?? Ik denk het wel!! Ik hoop dat je eraan gedacht hebt om pleisters mee te nemen  :-X :-\ :)

Veel plezier bij Riny en met Sammy!!!!
En ik ben benieuwd hoe lang je het volhoud hem apart te houden!! Zelf zou ik streven naar zo lang mogelijk, zodat je straks niet nog een ondeugd kweekt!! Sammy moet je echt goed opvoeden hoor!!!
Want dat is een haaibaai. Een valkje met een sterk karakter!!

Liefs, Gerda

Ivy

7 juli 2006, 23:41:12 #835 Last Edit: 8 juli 2006, 11:00:56 by Riny
Citaat van: Gerda op  7 juli 2006, 08:52:01

Hoi Ivana,

Ben je al onderweg?? Ik denk het wel!! Ik hoop dat je eraan gedacht hebt om pleisters mee te nemen  :-X :-\ :)




Hoi Gerda.
Ik heb Sammy uit zijn kooi kunnen halen en net thuis aangekomen ook uit zijn vervoerskoffertje in zijn nieuwe kooi mogen doen terwijl al mijn vingers (en ook andere lichaamsdelen trouwens ;D :P) intact bleven... Hij hapte wel een keertje, maar helemaal niet hard, dus het viel mee.

Dus onze nieuwste bewoner zit nu in zijn nieuw kooitje, een beetje bang om zich heen te kijken. De treinreis verliep perfect, hij gedroeg zich voorbeeldig, maar twee piepjes en de hele tijd was die stil, terwijl we toch bij elkaar drie uur onderweg waren. Ben erg trots op mijn nieuwe baby.
Het weer was ideaal voor het verhuizen - niet te warm en niet koud - gewoon lekker. Ik ben blij dat ik toch gewacht heb.

En Gerda, bedankt dat je mijn foto de mooiste vind... een betrouwbare bron van mij vond dat je het niet eens in de gaten had dat het Makker is? Hij doet het goed als fotomodel he... maar de winnende foto voor gaapwedstrijd heb ik al klaar!!! ;D ;D ;D (en het is deze keer niet Makkertje)

Ik ga gauw mijn bed in, ben echt uitgeput, het was een heerlijke dag en morgen ga ik beginnen met het tam maken (en proberen mezelf tegen te houden om Joepie naar boven mee te nemen ;D daarvoor heb ik veel kracht nodig haha).

Ik hou jullie op de hoogte en zal gauw foto's maken van Sammy in zijn nieuw huisje!

Groetjes  :-* Ivy

RINY - heel erg bedankt voor Sammy, hij is heel erg mooi en heeft hele lieve koppie. Hij zat me de hele treinreis aan te kijken alsof hij alvast kennis met me wou maken! LIEF!!!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

8 juli 2006, 11:05:26 #836 Last Edit: 10 juli 2006, 07:46:48 by Riny
[quote author=Ivy link=topic=9095.msg287115#msg287115 date=115230847
hij is heel erg mooi en heeft hele lieve koppie. Hij zat me de hele treinreis aan te kijken alsof hij alvast kennis met me wou maken! LIEF!!!
Citaat



Die zal gedacht hebben
''Daar ga ik lekker op vooruit.
Een Slovaakse schone ruilen, voor een  Limburgse Sarah''
Groetjes Riny :D

Ankie

Hoi Ivy

Fijn dat de reis zo goed is verlopen en dat Sammy lekker rustig is geweest in de trein !! Is ook een hele ervaring voor hem !! Het lijkt me erg moeilijk om Joepie nog even geen kennis met haar nieuwe vriendje te laten maken en ik ben benieuwd hoelang je dat volhoud !!
Ik kom gauw kijken hoor en wacht nu geduldig op de foto's ! ;D

Groet van mij !!!

Ivy

Hoi!
Zoals verwacht heb ik het inderdaad niet lang volgehouden en zit Joepie al bij Sammy gewoon in de kooi. Het gaat hartstikke goed. Sammy is heel rustig en vriendelijk, Joepie die blaast en hapt maar verder doet ze niks. Het is hier nu veel rustiger dan voorheen, Joepie heeft namelijk geen last meer van Makker en de happy couple hebben nu dus ook geen nieuwsgierige vogeltjes die in het blok zitten te gluren... Gisteren mocht Sammy ook al zijn eerste rondje vliegen, we gingen 's middags nergens heen, dus konden we wachten totdat hij vanzelf de kooi in ging en dat gebeurde ook.
Maar nu even wat anders...

Vandaag wou ik toch nog eitjes schouwen, ik wou weten of ze alle zes bevrucht zijn en dat zijn ze wel. Maar eentje had al een deukje in en ik hoorde zachte piepjes!!! ER is een babytje op komst! :D :D :D Hoera, ik (en Riny ook een beetje) word valkjesoma hihi. Het kleintje komt wel ietsje eerder dan ik verwacht heb dus waarschijnlijk broedde M&N al vanaf het eerste eitje. Heel spannend hier, ik kan mijn scriptie nu echt vergeten haha.

Groetjes allemaal,
blije Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi Ivana

Wat een spanning !!! Gaaf hoor en ik hoop zoooo dat het goed gaat !! Gaat wel heel erg rap he ? Maar je houdt het nioet tegen !! Ik kom gauw kijken hoor !!! Jeee wat zal jij je vermaken !!

Ik wist wel dat het niet lang zou duren voordat Joepie en Sammy kennis mochten maken !!!

Groetjes en tot gauw !