nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

aad

Groetjes en een knuffel terug  :D

Cobie

Hallo Allemaal.

Allereerst wil ik Olga bedanken voor het op de hoogte houden aan jullie van mijn verblijf in het ziekenhuis. Bedankt Olga  :-*.

Nou ik ben afgelopen donderdag 1 week na de operatie ontslagen uit het ziekenhuis. Ik zou bij mijn moeder een poosje gaan aansterken, maar ik had vreselijke heimwee. En ik ben s`avonds dus naar mijn eigen huisje gegaan. Heerlijk bij mijn hondjes en mijn valkjes. De operatie heeft 3,5 uur geduurd. De linkeronderkwab is in zijn geheel verwijderd en in de bovenkwab is een plekje weggehaald. Ik heb daarna twee dagen op de IC gelegen omdat ik koorts had, dan weer niet dan weer wel. Vrijdag heb ik al op een stoel naast het bed gezeten. En toen naar de afdeling, waar ik met een katheter en twee long drains en een pomp met morfine dus niet goed uit de voeten kon. De morfine kon al snel afgebouwd worden en dus kon de pomp er al snel vanaf. Ik kreeg toen paracetamol waar de pijn goed mee te onderdrukken is. Daarna de katheter weg en 1 longdrain eruit. Eindelijk weer wat mobieler. Er moest een longfoto gemaakt worden om te kijken of de laatste drain ook weg kon. Maar dat mocht nog niet de long was iets ingeklapt. De volgende dag weer foto en die was goed, dus de laatste drain er ook uit. Maar wat ik niet had verwacht was dat ik niet zo goed uit de voeten kon. Een klein stukje lopen en ik was op. Lang leve de uitvinding van de rolstoel. Mijn familie heeft wat met me afgereden in het ziekenhuis. Ook kreeg ik fysiotherapie het hoesten deed enorm veel pijn en ik moest leren om tegendruk te geven via de wond. Ik was bang dat de wond open zou knappen. En dom dom dom maar ik ben weer gaan roken  :-\. De eerste was erg smerig de tweede smaakte al beter, ik rook wel veel minder als voorheen. Donderdag moet ik eerst naar de longarts, dan hoor ik of er uitzaaiingen waren. En hoe het verder moet gaan. Daarna naar de chirurg om de krammen eruit te laten halen. Ik heb nog niet de moed gehad om naar de wond te kijken. Ik wil jullie ook hartelijk bedanken voor de kaarten die ik heb mogen ontvangen. Fijn dat jullie mij niet vergeten zijn. Anja jou stuur ik nog even een aparte IM deze week. Nou ik denk dat jullie weer helemaal op de hoogte zijn. En ik weet nu waarom ik de operatie toch heb gedaan. Er zijn veel mensen die om mij geven. En dat is vooral mijn familie die waren er iedere dag mijn moeder was er om half twee en die moest je om half negen uit het ziekenhuis slaan  :D. Ik blijf jullie op de hoogte houden.

Heel veel liefs van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Olga en Hans

Hay lieve Cobie,

Fijn dat je weer thuis bent, lekker bij je honden en je valkjes.
Het aansterken doe je toch het liefste in je eigen huis.
Je hebt hele fijne familieleden die voor jou en je dieren hebben gezorgd en ik vermoed dat ze je nu je thuis bent ook nog bijstaan. Toppie voor jou en voor hun.
Ik bel je gauw.
Voor straks slaap lekker.

Veel liefs van Hans en Olga  :-* :-*.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Anja

Hoi Cobie,

Je bent een kanjer hoor.. Ik heb zo veel aan je moeten denken en ik ben blij dat je weer thuis bent.

Hou je taai. Je komt er wel.

Groetjes Anja

Agnes

 :-* :-* :-* :-* :-*

Fijn weer wat van jou zelf te horen!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

 :D :D :D :D :D

Wat doet dat deugd om weer van je te lezen en uit je eigen hand.  :)

Ik ben zo blij dat alles goed gegaan is en dat je weer lekker thuis bij de hondjes en vogeltjes bent. :)

Ik hoop echt dat je donderdag te horen krijgt dat er geen uitzaaiingen waren.
Je bent een echte vechter en daar zijn we allemaal trots op!  :-*



Marianne

Hoi Cobie,

Fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent en lekker thuis bij je beestjes.
Alvast succes voor de uitslag die je donderdag te horen krijgt.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

Fijn weer wat van je te horen Cobie! :D
En vandaag aub met goed nieuws, ik duim voor je! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Ook al zeg ik weinig, ik duim ook lekker mee en blijf aan je denken, hoor! :)



Valerie

Hoi lieve Cobie,

Hoe is het nu met je? Heb je gisteren de uitslag gekregen? Ik hoop echt dat die goed is.  :-*



Cobie

Hallo Allemaal.

Zo hier weer nieuws van mij hoor. Het kankergezwel is helemaal weg. Er waren gelukkig geen uitzaaiingen. Het gezwel was erg klein 1,5cm maar het zat er wel. Ik blijf nu weer 5 jaar onder controle. Wel was het weer een aparte vorm van kanker, mijn longarts had het 7 jaar geleden voor het laatst meegemaakt. Je hebt voor de longen een A kanker en een B kanker. A is makkelijk te verwijderen en geen kans op uitzaaiingen, B is een soort kanker waarbij je dus wel uitzaaiingen kunt verwachten. Bij mij is het dus een combinatie van A en B. Maar het grootste deel was A dus hoop ik dat het weg blijft. Het eerste jaar moet ik iedere 3 maanden voor controle komen. Daarna ieder half jaar. Daarna moest ik naar de chirurg, bij hem hoef ik niet terug te komen. De wond zag er goed uit en dus mochten de krammen eruit en de hechtingen van de drains. Ik had 21 krammen en 3 hechtingen. Voor het herstel moet ik 3 tot 6 maanden rekenen. Ik heb wel last van mijn ribben maar verder geen pijn. De ribben zijn tijdens de operatie gespreid en dat geeft dus pijn. Ook ben ik erg snel moe en lig ik vaak een uurtje op bed. Maar ook dat gaat wel weer over. En nu maar hopen op mooi weer, lekker even in de zon dat doet ieder mens goed. Ik hou jullie op de hoogte van mijn herstel.

Dikke kus van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Agnes

HOERA!

Dat is goed nieuws Cobie, gefeliciteerd! :-*

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Anja

Hoi Cobie,

Meid wat een goed nieuws zeg. Ik ben echt superblij voor je.

Dank je wel voor je IM.

Ik hoop op een goed herstel voor je en dat het mooie weer maar snel mag komen.

Dikke knuffel,

Anja