1 november 2024, 03:29:52

Prego

Gestart door daan, 13 maart 2004, 02:43:32

« vorige - volgende »

Speedy

Hoi Daan,

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Prego.

Groetjes,
     Trudie

daan

Oohhhhhhhhhh Lieve mensen

Wat geweldig jullie lieve reacties allemaal.
Ik zit weer met tranen in ijn ogen pppppfffffffff.
Ik heb redelijk geslapen, ben wel veel wakker geweest en heb er ook naar over gedroomd.
Maar ik weet dat het zo beter is.
Ik ga straks Feld ff bellen dat Prego toch is overleden.

Bedankt voor jullie steun.

Dikke knuffel daan

Stijn dc

hoi

jeezes, wat erg zeg.  :o
echt, heel veel sterkte, en ik hoop dat dr. feld niets ernstigs vind, dat zou over kunnen gaan o pde rest van je valkjes.

SDC

daan

Hier nog een hele lieve foto van Sandy samen met Prego.
Sandy bleef maar bij Prego kijken.

Toch blijft het een raar idee hoor dat Prego er niet meer is.
Net ook weer, sta je voor de voliere. En ja dan komt die kleine donder niet naar je toe, je mist hem gelijk.
De lieve schat.

Marianne

Hoi Daantje,

Heel veel sterkte met het verlies van Prego.
Dat je andere valkjes je kunnen helpen met de lege plaats die hij achterlaat.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Stijn dc

hoi

wat een leuke foto, het lijkt net of sandy echt heel triestig kijkt. ik word er gelijk stil van....

SDC

Mandy

Hoi Daan,

Hoe gaat het nu met je? ::)
Heb je al iets van Feld gehoord of wanneer weet je wat meer?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi Mandy,

Ik hoor woensdag of donderdag meer over de uitslag van Prego.
Ja het gaat wel, je mist hem gewoon heel erg hé, maar das normaal. Als je die voliere inloopt dan mis je gwoon wat en das wennen en moet een plaatsje krijgen.

Je hoort het zodra ik nieuws heb.

Groetjes daan

Annouschka

Hoi,

ik zit hier gewoon met je mee te janken.  Ik heb je verhaal nu pas gelezen.  Begint hier net op tv Aerosmith, Don't want to miss a thing te spelen en de traantjes rollen over m'n wangen.

Ik kan het me natuurlijk niet voorstellen wat het is om een valkje te verliezen want dit is me nog nooit overkomen( gelukkig maar) maar ik weet nu al dat ik het verlies moeilijk zal te boven komen.

Misschien kan je een stukje over Prego schrijven in Memoriam?  Dat kan misschien opluchten.
En als je je hart eens wil luchten, je weet dat we er allemaal zijn voor je he.

Groetjes en veel sterkte he meid

daan

Hoi Chewbakka,

Heel lief van je dat je zo meeleeft meissie, ja ik kon me dus ook nooit voorstellen hoe het zou zijn om 1 van je maatje te verliezen, maar nu heb ik dat dus ervaren, en dat moet je niet te veel hebben, want ht is zeer moeilik.
Goed idee van je om een stukje in memoriam te schrijven.
Dat ga ik idd doen, en het is goed om je hart te luchten.
Ja ik weet dat ik altijd op jullie kan rekenen.

Dank je.

Groetjes Daan

daan

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik Prego naar het postkantoor gebracht, ik wilde het toch zelf doen. Dan kan ik het ook echt afsluiten.
Ik vond het wel heel moeilijk, mijn moeder was erbij en die moest ook wel ff slikken.
De mevrouw achter de balie vroeg of het breekbaar was, ik zei dat het heel erg bruikbaar was en dat ze er erg voorzichtig mee moesten zijn.
Maar goed je wil niet weten hoe ze met een pakketje om kunnen gaan.
Morgen komt Prego dus bij Dr Feld aan. En woensdag of donderderdag krijg ik de uitslag.
Zodra ik iets weet dan horen jullie het als eerste

groetjes Daan

Cybergirlie

Hoi Daantje,

Ik wens jou ook nog heel veel sterkte met het verlies van Prego.Ik las het vandaag pas.
Ik vind het echt erg voor je en ik weet hoe het voelt als je je valkje verliest. :'( .

Groetjes Cybergirlie

Mandy

16 maart 2004, 02:17:04 #42 Last Edit: 16 maart 2004, 02:17:59 by Mandy
CitaatHoi allemaal,
Vandaag heb ik Prego naar het postkantoor gebracht, ik wilde het toch zelf doen. Dan kan ik het ook echt afsluiten. Ik vond het wel heel moeilijk, mijn moeder was erbij en die moest ook wel ff slikken. De mevrouw achter de balie vroeg of het breekbaar was, ik zei dat het heel erg breekbaar was en dat ze er erg voorzichtig mee moesten zijn. Maar goed je wil niet weten hoe ze met een pakketje om kunnen gaan.

Uuuhhh inderdaad...toen ik laatst Kuifje weg bracht en die man achter de balie de envelop in z'n handen had ging tie er ineens keihard op douwen! >:(
Toen ik zei dat ie al dood was schrok tie wel... :o
Gelukkig deed ie dat toen met Janneke (Japie-jo) want dan was ik wel uit m'n slof geschoten natuurlijk! >:(
Maar goed zo'n man kan dat natuurlijk ook niet weten en bij de pakketdienst ook niet, dus daar kan je inderdaad maar beter niet aan denken... :-/

Nou nog ff een paar dagen op de uitslag wachten dus...pfff spannend, ben benieuwd... ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi allemaal,

Kom net terug van de vergadering van de vogelvereniging, en nu eerst ff vertellen wat ik bij Dr Feld heb gehoord.
Morgen krijg ik de gehele uitslag pas te horen, nu kon ze me alleen vertellen dat het geen mijt is. Zijn longetjes en slokdarm waren ook allemaal goed. En zijn darmpjes staan nu nog op kweek, dus morgen hoor ik de uiteindelijke uitslag. Maar het is gelukkig tot nu toen niks verontrustend.

Groetjes Daan

daan

Hoi allemaal,

Ik heb net de assistente van Dr Feld aan de foon gehad, en ze kunnen niks vinden, helemaal niks.
Alles was goed, hij is overleden aan de zwakheid, om dat tie 2 dagen niet gegeten hebt. Ik heb op alle manieren geprobeerd om er eten in te krijgen. Ook met druppels druivensuiker. Mara ze kunnen niks vinden waarom hij niet wilde eten. Ik moest net weer zo huilen, want ja nu wordt ik boos op mezelf dat ik toch niet meer had kunne doen om hem aan het eten te krijgen. Maar hij wilde gewoon niet.
Ik weet ook helemaal niet hoe oud Prego was, want hij had geen ringetje om. Maar ja eigenlijk moet ik blij zijn dat tie niks onder de leden had. Ik hoef dus niet bang te zijn dat de andere wat hebben. Ik zal het voer nog eens goed nakijken. Maar alle andere valkjes eten er goed van. Jeetje nu heb ik weer een hoop vraagtekens. pffff.
Ik moet het proberen naast me neer te leggen.

Daan