30 juni 2024, 12:02:06

Mijn eerste nestjes

Gestart door Saskia, 8 februari 2004, 13:03:48

« vorige - volgende »

Mandy

Jeetje wat is dat allemaal snel gegaan zeg. :)
Je hebt daar hele mooie jongen hoor, je houdt er dus niet 1 zelf? ::)
Wel fijn dat je er een adres voor gevonden hebt. Het is moeilijk maar je kan ze inderdaad niet allemaal houden. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Saskia

10 april 2004, 21:49:26 #76 Last Edit: 10 april 2004, 23:13:55 by Saskia
Vandaag zou de Cinnamon opgehaald worden.Helaas zijn deze mensen niet gekomen.Toen ik ze aan de telefoon had om te vragen waarom ze niet waren gekomen dachten ze dat de afspraak voor morgen was,terwijl er duidelijk in hun mailtje stond of zaterdag de 10e om 2 uur goed was ??? Ook waren ze helemaal niet aardig aan de telefoon en omdat ik er geen goed gevoel bij heb heb ik van de verkoop afgezien.
Bij het 1e en 3e jong die nu opgehaald zijn had ik echt het gevoel dat de nieuwe eigenaren echt van hun vogel hielden,dat had ik nu dus totaal niet.Nu zit ik eraan te denken om hem zelf te houden of als Barbara nog opzoek is,dan mag zij hem ook komen halen.Jammer dat het zo gelopen is,ook dit soort dingen kom je jammergenoeg tegen als je met valkjes kweekt.

Groeten, Saskia  

Paul

Hoi Saskia,

Inderdaad maak je dat soort mensen soms mee en dan heb je dus als je een valkje wilt bespreken bij iemand dat die mensen hem niet voor je vast houden door de slechte ervaringen.
Toen ik voor mijn albino belde toen ik die wilde bespreken moest ik hem met 5 weken ophalen omdat ie anders naar een ander ging en dat was dus ook dankzij mensen die niet op kwamen dagen na een afspraak.
Gelukkig hebben die mensen jouw valkje niet gekregen want als ze al zo vreemd doen zijn ze geen valkje waard vind ik.
Nu kan je er in elk geval een baasje voor vinden die er wel om geeft.
Als ik een valkje ophaal kijk ik daar echt naar uit en zal dan ook echt op de afgesproken datum langskomen.
Iemand die dat niet doet is geen valkje waard.

Groetjes, Paul

Inger m

Hoi Saskia,
Vind ik ook geheel te recht hoor, dat je daar van af hebt gezien. Aangezien je toch heus niet dit soort afspraken maakt op eerste paasdag?!

Ik heb net even de foto's bekeken van je jongen, erg leuk!

En succes met een eigenaar zoeken voor dit valkje! Maar zelf houden kan natuurlijk ook ;).

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

paula

10 april 2004, 22:09:30 #79 Last Edit: 10 april 2004, 22:21:31 by paula
Nou toevallig hou ik wel heel veel van *valkjes*en als er een mee geleeft heeft ben ik het wel....van de eerste dag  er waren nog geen eens geen eitjes stond ik al op de lijst  en leefde ik via mailtjes mee....op een andere site heb ik zelfs vaak de foto's laten zien ???
Dat ik mij hebt vergist....is menselijk...*of in jou belevings wereld niet  ::)maar niet iets af doen van er zijn nog zat gegadigde.....ik was volgens jou niet aardig door de telefoon......jij zij immers dat je al andere gegadigde had.....als je zo'n klap in je gezicht krijgt.... :o
Nee Saskia...als je mij zou kennen......had je zeer beslist een andere mening......geen mensen kennis...!?!?
Paula

PS: Je mailde mij na een aantal weken of ik het erg zou vinden als het een cinnamon zou zijn....*als ik niet van valkjes zou houden* had ik mij aan wildkleur vast gehouden... die eerst voor mij zou zijn....maar het maakte mij in het geheel niets uit!

Mijn Nino heeft overmorgen een voiliere van 2 meter hoog en een meter diep en een meter breed.....omdat ik niet van ze zou houden....
Jij hebt een fout gemaakt niet alleen ik ben uit mijn doen.....ik kom er wel weer overeen....maar je hebt mij kinderen teleurgestelt...en dat vergeef ik je nooit! >:(

Paul

Hoi Paula,

Bij jou is het dus echt een vergissing met de datum dat kan natuurlijk gebeuren.
Maar er zijn heel veel mensen die echt niks meer laten horen en dat klopt gewoon niet.
Sorry dat ik jou dus daaronder rekende maar voor jou geld dit dan niet.
Maar door mensen die dus hun afspraken niet nakwamen liep ik bijna mijn albino jong mis maar gelukkig heb ik hem nu hier wel zitten want de kweker was echt heel aardig achteraf.
Ik hoop dat jullie er ondanks alle misverstanden toch nog uit gaan komen met zijn tweetjes.

Groetjes, Paul

Speedy

Ow wat jammer dat er een misverstand is gelopen tussen jullie.
Ik heb vandaag mijn 2 eerste geboren jongen op laten halen, in de hoop dat het ook goed is.
Bij 1 zit ie bij een ander valkje en het gaat goed, gelukkig, bij de ander zal hij alleen blijven, maar met veel aandacht van de mensen.
De afspraak met deze 2 mensen is gelukkig wel goed gelopen door wederzijds flink veel te mailen, van gisteravond laat tot vanmorgen nog vroeg.
Evt. voor als er iets tussen komt, elkaars telefoon nummer uitgewisseld.
Ik hoop dat jullie er toch nog uit kunnen komen samen, want een misverstand maken is menselijk hoor.


Groetjes,
   Trudie

Kelly Stark

Beste Saskia,

Sorry hoor maar hier vind ik toch dat je in de fout gaat. Vergissen is toch menselijk? Denk je nu echt dat Paul zich zo gaat verheugen, alles gaat volgen vanaf dag één als ze niet van valkjes zou houden?

Ze heeft zich gewoon van dag vergist. Ik kan begrijpen dat je rare mensen tegenkomt, maar sorry hoor. Gewoon van dag vergissen wil nog niet zeggen dat je daar een vreemd gevoel bij moet hebben. Dat kan je nog hebben als je ze eenmaal ziet als ze het valkje komen ophalen. Maar om dit nu zomaar af te blazen voor een stomme datum...

Je moet weten dat Paula haar eerste valkje serieus ziek was toen ze het kreeg. Ze heeft er toen een ander gekregen van de kweker dat wel ok was. Maar ze was er wel kapot van. Ze voelde zich verschrikkelijk. En nu dit? Ze heeft toch niemand vermoord? Gewoon bijleggen en een andere datum afspreken. Want dit vind ik echt niet kunnen hoor.
Groetjes Kelly
Kelly

Bianca Pluym

Hallo Saskia!

Ik ben het helemaal met Kelly eens.Ik ken Paula van een andere lijst en ze heeft het ons allemaal laten zien vanaf dag een.Ze was er zo blij mee en heeft er echt naartoe geleefd.
Ik zou zelf ook gepikeerd zijn als een verkoper me dan zou vertellen dat er meer op de wachtlijst staan en dat je het valkje liever aan iemand anders verkoopt terwijl ik van dag een af meegeleefd heb.Dan klink ik ook boos aan de telefoon,maar dat wil nog niet zeggen dat ik slecht voor mijn valkjes ben.Ik vind dat je over de telefoon niet kunt beoordelen of iemand slecht voor dieren is of niet.

Groetjes Bianca Pluym.

rico63

en ik sluit mij bij kelly en bianca aan je hebt paula en haar kinderen veel verdriet gedaan en vergis jij je nooit eens vergissen is menselijk

marion :(

Saskia

Er is meer aan de hand dan alleen een vergissing van de datum.Ik blijf bij mijn beslissing.

rico63

ik heb geen zin om hier verder over doot te gaan maar ik denk dat het bij jou alleen de datum is en niet omdat zij onaardig klonk door de telefoon want dat doet zij niet en dat weet ik zeker zij wou zo graag het valkje hebben en dan gebeurt dit volgens mij wil jij hem gewoon niet wegdoen maar dan moet je het gewoon eerlijk zeggen en niet zo op een lijst zetten  inplaats van paula in een kwaad daglicht te zetten

marion

Cybergirlie

Hoi Saskia en Paula,

Het is nu pasen,Vergeef elkaar voor wat er fout is gegaan.
Dat moet toch kunnen spreek met elkaar af en als jullie elkaar ontmoeten,zal het achteraf wel hartstikke meevallen.
Ik vind ook fouten maken is menselijk en Saskia als je je eens in Paula haar schoenen plaatst en stel jij had die dag een hele slechte dag achter de rug ruzie met je baas je kind ziek en dan krijg je een telefoontje omdat je je afspaak niet bent nagekomen,dan kan het toch gebeuren dat je een beetje boos reageerd,maar dat wil dan toch niet zeggen dat je niet van valkjes houd?
En tja ik vind het al heel wat dat Paula haar fout toekend nou dan moet het toch goed te praten zijn.Of betekend dit dat jij Saskia best wel koppig bent.
Ik hoop dat het allemaal toch nog goed komt.Het zou zonde zijn als dat niet zou gebeuren.We zijn hier altijd gezellig met z'n allen op het forum,toch!
Kom op,vergeef elkaar.
En maak opnieuw nog een afspraak en drink samen een kop thee of koffie met een koekje erbij en dan zal het denk ik wel reuze meevallen.
Nou veel succes.
Jullie zijn bovendien toch volwassen!!
Dus dan komt alles goed.

Groetjes Cybergirlie.
Vrolijk Pasen allemaal. ;)

paula

Natuurlijk moet je bij je beslissing blijven ik zou hem / haar niet eens meer gratis willen >:(

Maar niet zeggen dat er meer aan de hand is...je kent MIJ niet eens ???

Maar toegeven dat je zelf een fout hebt gemaakt...schijnt moeilijk te wezen  ???

Ik mailde je trouw....was een van de eerste op de lijst vanaf 31 Januarie...en dan zou ik niet van dieren houden... :D.er was van eitjes nog geen sprake.....maar je bekijkt het maar ff...

Als je ook zo met je dieren omgaat  >:( als dat je met menselijke gevoelens doet.....is het triest gesteld met je!

paula

Hallo allemaal
Lieverds bedankt allemaal :-*
Ik hou het hier bij het kost mij te veel verspilde energie :o ik heb hier thuis nog 3 heel jonge kinderen rond lopen *waarvan* de jongste met het Down Syndroom....en die hebben mijn engergie en tijd hard nodig.... :-X
Nogmaals lieverds die mij kennen bedankt
Groetjes Paula