1 november 2024, 03:34:39

Hoi hoi

Gestart door BiancaS, 17 januari 2010, 12:47:03

« vorige - volgende »

BiancaS

Na een paar maanden als gast jullie site, met name het forum, gelezen te hebben, heb ik mijzelf ook geregistreerd.
Oktober 2009 kwamen Katja (lutino-vrouw) en Armani (albino-man) bij mij wonen. Omdat ik werk vond ik één valkje geen optie. Ze waren al tam bij komst en zijn nog tammer geworden. Armani is een echte kroelkont eerst klas...vastpakken, knuffelen, kusjes vind ze heerlijk. Katja is een echte drama queen en gebruikt haar snaveltje soms nog om te laten merken wat ze niet wil. Engelse grasparkiet Keesje en zijn liefje "Pietje"(grasje) mogen samen met de valkjes dagelijks losvliegen. Daarbij hebben ze niets te vrezen van mijn groenendaelerteef Gidy van 15 jaar oud. Die vind het prima. Nu begrijp ik ook wat jullie met het valkenvirus bedoelen...ik vermoed dat het bij mij in de toekomst ook niet bij twee valkjes blijft...super gezellig!          groetjes Bianca, Gidy en mijn gevleugelde vrienden.

Kimm

hoi bianca,

welkom op het forum en heel veel plezier!

leuke foto trouwens  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi hoi Bianca,

Leuk dat je lid bent geworden en welkom op het forum!!

Ik hoop dat je een fijne tijd hier zult hebben en dat we veel van je zullen lezen!

Leuke foto  :D :D :D

Groetjes Manon

BiancaS

thanx voor jullie leuke reacties en de compliment voor de foto :-) Groetjess Bianca Gidy en de gevleugelde vriendjes