1 november 2024, 05:32:04

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: ♪ Marlies op 10 maart 2009, 18:28:12
Citaat van: -•=Bonnie=•- op 10 maart 2009, 18:20:06
Ik ook, en d'r komt ook geen opaline door denk ik.

Dat kan ik nog niet zien.

Hadden jou opaline bronzefallows ook die grijze tippen dan? Ik bedoel niet die pennen maar dat stukkie net om de bocht.

☺ Pita ☺

Oooow wat groeit die hard zeg!!!  :o :o :o
Wat fijn dat jullie elkaar zo goed helpen zeg  :-*
Echt leuk om te volgen  :D

Oow bonnie ik ben helemaal gek van jou Pim en Roos.
Ik zoek nog een mannetje voor mijn albino pop  ;D

♪ Marlies

Als ik zo op deze foto kijk wel.

Tjerk

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 10 maart 2009, 08:59:25
Citaat van: *Yvon op  9 maart 2009, 23:41:58
Hoi hoi

Dan ben ik best ook wel nieuwsgierig naar hun volgende jongen.  :D
Hopelijk komen dan zijn 3 splitten ook naar voren.  ;) :D

Groetjes Yvon

Nou voorlopig ben ik eerst nog nieuwsgierig naar wat Tapa nu eigenlijk is  ;)

Het zat er ook zo dik in dat Mork een split bronzefallow zou hebben, hij komt bij dezelfde kweker vandaan als Rianne haar koppel waar lutino-geelwang uit zou komen  :)  Die had hokken vol cinnamon-opaline-geelwang bronzefallows. Het zou me niets verbazen als Mork dezelfde splits heeft als de man van Rianne.

Daar komt de "lutino-geelwang" van Tjerk ook vandaan volgens mij...  ::)

LOL nou spannend

Kom maar door met die foto's Marie, ik barst van nieuwsgierigheid.

Hey,

Van Kiära heb ik inderdaad ook behoorlijk wat twijvels. Helemaal sinds ik Anaiya heb, maar Kiära is gekoppeld aan een Witmasker Bronze Fallow man en krijgen volgende week hun blok.

Dus als het meezit weten we van het zomer of ze Lutino is of Bronze Fallow.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: ♪ Marlies op 10 maart 2009, 19:16:50

Als ik zo op deze foto kijk wel.

Ja inderdaad, jonger heb je ze niet he? (foto's)

Citaat van: ♣ Pita ♣ op 10 maart 2009, 19:16:13
Oooow wat groeit die hard zeg!!!  :o :o :o
Wat fijn dat jullie elkaar zo goed helpen zeg  :-*
Echt leuk om te volgen  :D

Oow bonnie ik ben helemaal gek van jou Pim en Roos.
Ik zoek nog een mannetje voor mijn albino pop  ;D

Nou ze zaten van middag op elkaar dus wie weet  ;D

♪ Marlies

Dit is wel de jongste. Op de nog jongere hebben ze alleen nog maar dons. :-\

*Manon*

Goh, dit is wel erg leuk zeg om er steeds beter achter te komen wat de mutatie van Tapa is, één ding staat vast... ze wordt heel erg mooi  :D

*Yvon

Hoi hoi

Tapa houd je wel lekker in spanning he ?  :P :D

Maar even een ander nieuwsje tussendoor.

Fenna en Manchito (ks geelwang) :

Hopelijk gaan we dit jaar erachter komen of Manchito split geelwang is. :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

LOL! Wat een gedoe weer, denk je eindelijk een lutino geelwang te kweken... Story of my life :p
Mijn valk was zelf gepareld, ik weet zo gauw niet of jouw man ook opaline is?
We hebben gezien bij Dani dat hij door de geelwang factor geen grijze pennen kreeg, dus is dit jong iig geen geelwang. Wel weer spannend maar ik denk dat dit niet is wat je gehoopt had (net als ik destijds, ben natuurlijk wel erg blij met Dani).

•=Bonnie=•

11 maart 2009, 23:16:01 #114 Last Edit: 11 maart 2009, 23:27:27 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Rianne op 11 maart 2009, 10:12:03
LOL! Wat een gedoe weer, denk je eindelijk een lutino geelwang te kweken... Story of my life :p
Mijn valk was zelf gepareld, ik weet zo gauw niet of jouw man ook opaline is?
We hebben gezien bij Dani dat hij door de geelwang factor geen grijze pennen kreeg, dus is dit jong iig geen geelwang. Wel weer spannend maar ik denk dat dit niet is wat je gehoopt had (net als ik destijds, ben natuurlijk wel erg blij met Dani).

Mork is niet opaline voor zover ik weet, maar dit is pas het tweede jong dat ik van hem heb. Met zijn vorige niet opaline pop had hij een wildkleur man.

Dat hij split bronzefallow is wil niet zeggen dat hij niet split lutino-geelwang kan zijn natuurlijk  ;)

Bronzefallow geelwang of lutino-geelwang maakt mij eigenlijk niet veel uit, ik had er altid al rekening mee gehouden, vandaar zijn bronzefallow pop ipv een lutino pop.

Dat Mork split geelwang is geloof ik echt wel. Maar Tapa is denk ik inderdaad geen geelwang, gezien die donkere pennen. Als het een opaline blijkt is het waarschijnlijk een man, en dan split geelwang omdat ik niet geloof dat Mork alleen split geelwang is maar dat er dan minimaal ook opaline en misschien ook cinnamon bij zit.

Rianne

Diego is gepareld split (cinnamon geelwang x1), (lutino x2) en bronze fallow. Als jouw valkje bij dezelfde kweker vandaan komt zou het ook ongeveer zo in elkaar kunnen zitten. Ik ben niet zeker van de X waarop de split cinnamon zit.

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 12 maart 2009, 09:54:16
Diego is gepareld split (cinnamon geelwang x1), (lutino x2) en bronze fallow. Als jouw valkje bij dezelfde kweker vandaan komt zou het ook ongeveer zo in elkaar kunnen zitten. Ik ben niet zeker van de X waarop de split cinnamon zit.

Ja Mork komt van dezelfde kweker, ik heb hem weer via Biance (kwetterflat) en volgens haar had de kweker gezegd dat er geen opaline en cinnamon bij zat... Naja, ik ga het vanzelf wel zien.  :)

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , ik heb je ook een pb gestuurd , grtjs Ann

mariejj

•=Bonnie=•