1 november 2024, 05:38:46

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op  7 juni 2009, 10:12:21
Gaaf joh .... Bianco bont!!  :D ;D

Voor mijn nog even spannend .... nog eventjes wangen kijken.  ;)

Fijne zondag!!!!

PS. Naomi woog gisterenavond 101 gram.  ;D En ze is jaloers .... op Nina.  :P Wil mijn aandacht niet delen.  8)

Zo dan, 101 gram. Dat wordt een hele dame :)

Citaat van: Rianne op  7 juni 2009, 10:55:20
Leuke verrassing! :D
En bleekmasker split pale fallow witmasker... Rara? ;D

Leuke verrassing he :D  Wat het rara betreft... van dit koppel hou ik zelf liever een  bleekmasker palefallow ;)

Maar eerst maar zien dat zun jongen groot krijgen want het vorige nest hebben ze vern**kt.

Citaat van: *Yvon op  7 juni 2009, 14:01:14

Het is en blijft hier gewoon spannend allemaal met watvoor valkjes de donsjes gaan worden.  ;D
Ben alweer benieuwd naar de aankomende foto's.  :)

groetjessss Yvon

Voorlopig is er nog niet veel te zien. En met de jongen van Cocktail & Dreams wacht ik nog even met juichen tot ik zie dat het goed gaat. Zojuist was het jong nog niet gevoerd. Nu hoeft een jong de eerste 24 uur na de geboorte ook geen voeding maar goed... ik verwacht er niet veel van, hoop er natuurlijk wel op.  :)

•=Bonnie=•

7 juni 2009, 19:27:03 #571 Last Edit: 8 juni 2009, 13:22:46 by -•=Bonnie=•-
Gisteren is het bleekmasker pleegjong bij Jelle & Beauty uitgevlogen en vandaag lag er al weer een ei!!

Tot nog toe heb ik van hun in totaal pas vier jongen, allemaal mannen. Hopelijk deze keer dan wat popjes... ik wacht met smart op een clear pied geelwang  :P

Anke

Hoi Bonnie,
Zo dat doen ze snel :o
En nu maar duimen voor popjes en je clearpied geelwang ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Een bleekmasker palefallow! Ja, zou ik ook doen ;D En die kun je zowel in man als pop versie kweken?
Ik hoop ook dat je er eens een clearpied geelwang uitkweekt, ben benieuwd hoe mooi dat is :)

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op  7 juni 2009, 19:39:53
Hoi Bonnie,
Zo dat doen ze snel :o
En nu maar duimen voor popjes en je clearpied geelwang ;)
Groetjes Anke

Ja dat doen ze zeker snel... Er zijn al twee clear pieds uit gerold, alleen beiden mannen. Dus dat ze clear pied geven geloof ik nu wel, nu nog in de vrouwelijke variant en met gele wangen  ;)

Citaat van: Rianne op  8 juni 2009, 09:44:19
Een bleekmasker palefallow! Ja, zou ik ook doen ;D En die kun je zowel in man als pop versie kweken?
Ik hoop ook dat je er eens een clearpied geelwang uitkweekt, ben benieuwd hoe mooi dat is :)

lach* Last van je zwangerschaps dementie? Palefallow en bleekmasker zijn niet geslachtsgebonden, dus tuurlijk kan ik ze in mannen en poppen kweken  :)

Dit is het koppeltje...

Rianne

Dat snap ik, maar omdat er ook lutino in je koppel zit, dacht ik dat je ze daardoor uit elkaar kon houden. :) Maar zo te zien is het split lutino dus kan het nog alle kanten op.

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op  8 juni 2009, 10:00:11
Dat snap ik, maar omdat er ook lutino in je koppel zit, dacht ik dat je ze daardoor uit elkaar kon houden. :) Maar zo te zien is het split lutino dus kan het nog alle kanten op.

Yep er zit ook lutino in, maar dat heeft met het palefallow bleekmasker natuurlijk niets te maken. Er kan wel palefallow lutino bleekmasker uitrollen... ben erg benieuwd hoe dat er dan uit moet zien  :P

De jongen meteen op uiterlijk sexen kan ik inderdaad niet, tenzij pa nog een verborgen split heeft maar dat is heel erg onwaarschijnlijk. In dit geval maakt het me niet uit eigenlijk, er komen alleen maar leuke mutaties uit dit koppel rollen, ook als er geen bleekmasker op zit.  ;D

•=Bonnie=•

Het 2e donsje bij Cocktail & Dreams ligt er... Het is een geel donsje dus sowieso weer een bleekmaskertje maar... het is een roodoog  ;D :-*

Dus een lutino bleekmasker, een palefallow bleekmasker of een palefallow lutino bleekmasker  :D

't is piepklein en het was nog kleddernat dus het was er nog maar net.

Ik duim me suf dat het koppel dit keer goed snapt wat het doen moet en dat de jongen in leven blijven. Het 1e donsje had in elk geval een vol kropje en zag er zeer levendig uit.  :)

Anke

Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Bonnie SUPER HOOR!! Gefeliciteerd meiss. Grtjs Ann

♪ Marlies

Gaaf, gefeliciteerd !!

Ik duim met je mee dat ze het nu eindelijk gaan snappen. :D

Rianne

Marian

En dan zeer waarschijnlijk ook nog een man want ik zie geen cinnamon schijn in de ogen    :D

Huh?, kan dat ook al?
Haha, de andere mutatie praat gaat ook voor een groot deel aan me voorbij ;) ;D
Moet me er eens een keertje in gaan verdiepen ::) ;D

Veel plezier met pappen 8)

Groetjes, Marian

Jacoba

Hoi Bonnie,

Bij jou toch weer kleine donsjes, super en nu maar afwachten wat het wordt. Spannend. Hopelijk gaan Cocktail en Dreams goed voeren.
Groetjes Jacoba.