26 juni 2024, 03:53:35

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , hoe is het daar met de valkjes en met jou ? Grtjs Ann



Sjaak

Citaat van: Hermien op 28 juni 2008, 13:06:34
Tjonge, sterkte meid. Voor zó'n ingreep haal je niet even zomaar je NEUS op, hè? Maarrrr, straks heb jij vast en zeker het NEUSJE van de zalm en kun jij weer heerlijk met je NEUS in de wind lopen...


En hier kan ik niets meer aan toevoegen, behalve: Van Harte Beterschap meid!!!!

Dierenfreackske

Thx Sjaak .  ;D ;D



Kimm

hoi ann,

het gaat wel. ik kan weinig van happy hebben :'(
hij is zo hyper. en hij denkt dat hij de baas is. :-[

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Njaaaaaaaa ......hij is waarschijnlijk in zijn puberperiode he ! Grtjs Ann ;D ;D



Hermien

Leuk hè? Puberende valkjes? Als het aan Silvo ligt moeten mijn neus èn oren eraan geloven. Wie weet, moet ik dan te zijner tijd ook wel in de 'renovatie".
Hoe is het nu met je? :D

*Manon*

Hoi Kim,

Vervelend dat Happy zo doet momenteel.
Je kunt je er erg onzeker door gaan voelen. Het gedrag kan zo ineens omslaan dat je gewoon even niet weet hoe je het hebt met ze, maar inderdaad het gaat weer over en dan zijn ze weer het lieve valkje die zo eerst ook waren ;)

Dierenfreackske

Hoi Kim , alles goed met jou en de valkjes ?   Hebben ze nog gedouchd ? Vorige keer was het zo leuk zei je ! Het waren zo gezellige foto's he ! Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

nee ze hebben niet gedouched. ook geen foto's dus ;)

hoi manon,
ja dat is erg vervelend. ik dacht dat hij de pubertijd al gehad had. en inderdaad, ik word er onzeker van.

hoi hermien,

haha in de renovatie. het gaat redelijk met mij. ik heb net de kamer gestofzuigt, mag het eigenlijk niet doen, maarja er liggen halve vogels op de vloer ;D je moet toch wat he?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Wat vervelend dat Happy zo ondeugend is  :-\ Misschien probeert ie wel een beetje van de situatie te profiteren...
Hopelijk duurt dit niet te lang!

Alles goed met je neus?

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

het gaat elke dag een stukje beter met mij. helaas heb ik wel erg last van moeheid.

ik zal happy weer wat vaker in de kooi doen denk ik.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Kim,
IK wil je van harte beterschap toewensen. Hopelijk is het snel genezen en ben je weer helemaal de oude.
Vervelend dat nu net happy opstandig aan het worden is, dat is net iets wat je op zo'n moment erbij kunt hebben.
Is misschien inderdaad wel even goed om Happy wat meer in de kooi te laten, hopelijk is hij ook snel weer de oude  ;) .

Groetjes Danielle

Romy

Hoi Kimm

Fijn dat je je elke dag wat beter voelt. Die moeheid zal waarschijnlijk de nawerking van de narcose zijn. Deze kan wel enkele weken in je lijf zitten vooraleer die helemaal afgebroken is.
Is Happy nog steeds zo'n deugniet? Het is denk ik wel een goed idee om hem wat vaker in de kooi te laten. Je hebt wel andere dingen aan je hoofd (neus  :P) nu denk ik  ;D

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Kim ...voel je je al wat beter ondertussen ? Heb je nog zo veel pijn ? Ik hoop dat je beter bent , want dat is inderdaad heel vermoeiend als je zo moet afzien he !

Hoe gaat het met de valkjes ? Grtjs Ann



Anja

Hee meissie,

Heel veel sterkte nog. Ik denk dat Romy wel gelijk heeft wb Happy. Probeer je er in ieder geval niet onzekerder door te gaan voelen. Het lijkt me dat Happy dat ook voelt en zo alleen maar ondeugender wordt.

Groetjes Anja