21 juni 2024, 08:11:02

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Irene

 ;D ;D ;D ;D das ook nog een idee, maar dan laat Gijs me in de steek met dit snode plan; het is wel een muts die tig eieren legt, maar er niet lang genoeg op gaat zitten, om ook maar iets uit te broeden.Ze meer van de productie zeg maar ;) vervoersdoosje (zon kartonnen dingetje) als 'verjaardagscadeau is ook al eens geprobeerd bij hm, maar daar trapte hij ook niet in ;D, nee helaas nog geen 4e op komst :-\ ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

 ;D ;D ;D het is feest vandaag! Gijs is jarig! 3 jaar geleden kroop ze uit haar eitje! ;D En nu 3 jaar later gaat ze op dezelfde dag een eitje leggen, althans dat vermoed ik.

De slingers hangen niet in de kooi ;), ,maar een extra stuk trosgierst is altijd een welkom cadeau ;) Mooi excuus om straks eens lekker een gebakje uit te kiezen in de winkel, want ja je oudste kind wordt niet iedere dag 3, toch ;) ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Riny

Citaat van: Irene op 15 maart 2006, 13:32:16
;D ;D ;D het is feest vandaag! Gijs is jarig! 3 jaar geleden kroop ze uit haar eitje! ;D Mooi excuus om straks eens lekker een gebakje uit te kiezen in de winkel




Irene

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D


nou een cadeau van punkie heeft gijs gekregen  :-\ :o; hij heeft haar net heel hard in haar pootje gebeten, de  :censuur :censuur :censuur :o. het bloedt niet, maar ze staat er niet op, trekt hm direct omhoog :-\ :-\ arm schaap, en dat op je verjaardag :-\
voor punk geen taart >:( ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Gerda

Ja dat krijg je he, als je geen verlanglijstje maakt. Dan geven ze je van die  :censuur kadootjes  :D

Dusssss Gijsssss Volgende keer een lijstje maken!!

En nog gefeliciteerd en, omdanks je mishandelde pootje, een leuke dag!! Misschien vind je baasje je nu extra zielig en krijg je veel lekkers  :D :D

Groetjes, Gerda

Caroline

Hoi hoi!!

Gefeliciteerd met je oudste "kind", vertel je nog wat voor soort gebakje je uit had gekozen gisteren.  ;)

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Irene

whahah, het is een broodje gezond geworden, uiteindelijk.
Ik had wel zin in een gebakje, maar wil ook wel weer eens wat verstandiger over mn lijn nadenken ::) ;D, dus heb voor een heerlijk bruin broodje gezond gekozen. Ook lekker.

De rust is redelijk in het hok wedergekeerd; inmiddels is ei 2 er en ze hebben echt een heel ritueel ervoor bedacht en houden dat alledrie in stand. Ik heb het weleeens eerder vermeld, maar merk nu na zo'n lange tussenpoos dat dat dus nog steeds geldt ;D echt maf!
Als gijs op punt staat om een ei te leggen, dan laat Punk haar met rust; daarvoor nie. Voor dat moment is Gijs ook echt een B :censuur richting Pebbles. Maar op het moment van leggen zelf; gaat pebs tussen gijs en punk staan; begint punk weg te schreeuwen. Gijs kan rustig haar ei leggen, die vertrekt daarna direct naar boven in de kooi en punk duikt op het ei af en begint er aan te likken ::) ;D ;D en daarna is alles weer als vanouds ;D. Echt een soapje hoor.

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

eitje 3 is er en de stemming in de kooi wordt er niet al te best op :-\. Punk heeft op bepaalde momenten het idee dat het zijn nest is en jaagt Gijs er met grof geweld vanaf :o. Hij ging net met zn volle gewicht aan gijs dr pootje hangen. We hebben geen nestblok hangen; gijs heeft dr eitjes op de grond gelegd. Maar ik durf ook geen blok op te hangen, omdat punk en peb als ze los zijn ook een plekje zoeken.Ben bang dat als we blok op hangen dat het dan helemaal oorlog wordt in de kooi, omdat gijs wil leggen en de ander 2 het willen opeisen. En in zo'n blok is vluchten niet echt vlot te doen. Hopelijkzijn de lentekriebels hier snel verdwenen :-\.
Verder is punk ook redelijk onrustig. Hij is soms heel bang als we hem willen laten opstappen. daar is hij nog nooit bang voor geweest. Ik heb ook geen idee waardoor dat nu opeens wel zo is; ook nestdrang onrust misschien? Als het zo gat, mag dat wel snel afgelopen zijn wat mij betreft!

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Riny

Hoy Irene
Heb je geen oliebrander in huis?
Dan doe je daar wat lavendel in,werkt rustgevend. ;D
Misschien reageren ze op Aromatherapie!
Groetjes Riny :D

Irene

hoi Riny, zou dat echt werken? we hebben wel zo'n ding staan, maar ben altijd een beetje "miepig" om het te gebruiken, omdat ik bang ben dat al die luchtjes slecht zijn voor de vogels ::) ;D
wahhaha ik dacht net eerst, toen ik je bericht las met oliebrander "af en toe punkje op een srafplekkie wijzen" whahahah nee hoor grapje. Eerst goed lezen en dan pas denken ;D ;D nee ik zou mn liefjes nooit iets kunnen aandoen, maar grapjes maken moet kunnen nietwaa/ ;D ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Riny

Hoy Irene
Het is als grap bedoeld hoor.
Groetjes Riny :D

Irene

 ;D ;D ;D ;D whahahahahha oke ;), ben blond, valt het op ;D ;D ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Rianne

Ik krijg altijd hoofdpijn van een te doordringende lavendel lucht,  ik weet niet hoe dat met valkjes zit ;D

Irene

hier een klein kort berichtje over het schorem hier, waar alles supergoed mee gaat:
deze week 2 verjaardagen gevierd ;D afgelopen dinsdag werd Punk 2 jaar en vandaag Pebsje, ook 2 jaar. Whahah als ik dan denk dat pebs 2 jaar uit het ei kroop, dan zie ik al helemaal voor me dat ze direct dr lieve ge-prrr liet horen; kleine baby ;D ;D
afijn, ipv taart lekker trosgierst, spinazie en rijst gehad; was een lekker maal volgens mij ;D
inmiddels ligt er nog maar 1 ei in de kooi, de andere 2 eitjes hebben we al weg gehaald voor gijs; ze doet er nauwelijks wat mee; van het weekend de laatste weg en dan kunnen alle bakjes weer op hun plek en hopelijk is er dan weer volledige rust in de kooi ;D.
tot zover even het flitsbericht.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

ohhhhhhhh wat een  :censuur ben ik soms toch ook ;D ;D ;D duurt allemaal veel te lang voordat ik weer eens wat schrijf of een kiekje laat zien  ::) ;D.
als jullie maar weten dat alle tijd die ik hier niet schrijf live in aandacht omzet hoor, dus ze komen niets te kort whahaha ;D ;D

Eitjes zijn er inmiddels niet meer, de laatste is stuk gegaan vlak voor de pasen  ??? hint van hun  ;D
De rust is wedergekeerd en ze zij  opperschattigst ( ??? ;D) alledrie.
Punk is druk bezig met een nieuw liedje; Liberte? geloof ik dat het heet, met af en toe ondersteuning van een valkje van Lique dat het heel goed kan ;D. Punk maakt er nu nog een zooitje van, maar met een hoop training kan dat best nog een kanshebber worden tijdens valken songfestival ;D
en de meisjes? lief en lekker oenig, wie immer? ;D ;D ;D

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes