26 juni 2024, 01:49:53

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

*Petra*

Bedankt, wij zijn er ook blij mee! Kunnen we ze toch uit elkaar houden. Om 13.00 uur was er nog niets geboren, ze zijn echt vlak achter elkaar geboren, een echte tweeling!!



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Gefeliciteerd met je tweeling donsjes :D
Superrrrrrrrrr

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi Petra,

Ik wil je hier ook nog even sterkte toe wensen wat betreft groupie...ik weet dat je hem oo zo graag had willen hebben,  je hebt zo met hem meegeleefd,voor hem geduimd en je natuurlijk al enorm verheugd op zijn komst. Dus dit moet gewoon zo'n teleurstelling voor je zijn,dat juist jouw groupie iets aan zijn pootjes heeft. Ik weet zeker dat je er goed over nagedacht hebt en dat het ondanks dat niet makkelijk voor je is om afstand te nemen van zo'n mooi valkje...sterkte hè meis.

wel gefeliciteerd met Bas en Beau;  idd hele leuke namen...het vriendje van Belle komt of Bas of Ben te heten..klinkt ook leuk hè;  Bas&Belle of Ben&Belle of mss wel Boris&Belle of Bob&Belle...

liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Dank je wel Peggy,

Het is ook echt heel dubbel, de mooiste uit het nest, vond ik  ::). Zo mooi getekend. Als ik de foto's van hem met Jadore zag, die van de ruggetjes genomen, heb ik echt weer getwijfeld. De foto van Groupie, waar ik een kaarsje bij had branden, laat ik hier in een lijstje staan, want vergeten kan ik hem echt nog niet! En trouwens, dat wil ik ook niet.

Ik probeer te genieten van mijn laatste nestje.
De eerste 2 eitjes zijn al uitgekomen, dus misschien wordt dit wel mijn grootste nestje  ;).

Daarbij is het gewoon een kwestie van geduld, ik heb nog heel mooie reserveringen bij Caroline lopen ;). 

Groetjes Petra



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Gefeliciteerd met de 2 donsjes..

Fijn dat je schoonvader thuis is maar kan me voorstellen dat je nog wel ongerust bent.. sterkte!

en wat groupie betreft, ik moet even bij gaan lezen bij caroline denk ik...


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*


danielle

Wouw 2 donsjes, echt super!
Gefeliciteerd

En ik kan ze morgen gewoon live zien :D.  Leuke namen heb je voor ze.

Ik heb het verhaal bij Caroline gelezen over Groupie. Wat zal dit een moeilijke keuze voor je zijn geweest. Wel fijn dat je het zo goed hebt kunnen overleggen met Caroline.

Ik kom morgen in ieder geval langs voor een kop koffie en natuurlijk voor Spikey  ;D.

Groetjes Danielle

*Petra*

Hoi Danielle,

Het 3e donsje is geboren; Ben !!
Op de verjaardag van mijn petekind Len.

Groetjes Petra.


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Gefeliciteerd met je derde donsje Ben  :D

En voor morgen sterkte met afscheid nemen van Spikey.

*Petra*

Hoi Jeannine,

Dank je wel! Het gaat wel hard, 3 donsjes binnen 12 uur!!
Normaal gesproken doen ze daar bijna een week over  :o!
Morgen even kijken of ik ze goed uit elkaar kan houden. Met name de jongste en de oudste, omdat dat beiden mannetjes zijn  ;).

Net nog lekker even zitten kroelen met Spikey, en al een beetje afscheid genomen.
Het voelt goed mo ook hem hier nog te kunnen volgen..

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Dat is lekker het voordeel als een door jou gekweekt valkje naar iemand gaat op het forum.
Je kan ze lekker blijven volgen en regelmatig op foto's terug zien.
Denk dat Spikey het fantastisch gaat krijgen bij Danielle en Izzie.

Hoe gaat het met Beau, Bas en Ben?
Misschien kan je bij de oudste of jongste een stip op de kont zetten hoe ze tenminste uit elkaar  ;)
Want het is bijna een drieling binnen 12 uur geboren  :o :o

Doen Pa en Ma het weer goed met de kleintjes?

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hoi Jeannine,

De 3 kleintjes doen het uitstekend!
Ze worden prima gevoerd, ik hoor ze nu ook  ;).
Nu is moeder lekker aan het eten :D.

We hebben hier binnen de computers verdeeld, dus ik zit voortaan in de 'vogelkamer' met de computer, wel gezellig!
Eigenlijk had ik een laptop, maar voor één dag, daar heb ik mijn dochter heel blij mee gemaakt. En ach, ik zit hier prima!
Alleen moet ik even kijken hoe ik de foto's hier kan plaatsen, is dan net weer anders, en dan ben ik niet zo handig  :-[.

Vanmiddag komt Danielle, dus gezellig over de vogeltjes kletsen. En stiekem even in het blok kijken hoor, ik houd me nu maar weer even in ;).

Groetjes Petra :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Manon*

Hoi Petra,

Gefeliciteerd met de drie donsjes  ;D ;D ;D

Dat het moeilijk voor je was om afstand te doen van Groupie... ik kan me het heel goed voorstellen hoor, dat is ook niet een beslissing die je zo maar even maakt hé!
In ieder geval kun je hem wel blijven volgen bij Caroline  ;)
Een speciaal plekje zal hij altijd bij je blijven houden denk ik.

En dan vanmiddag Spikey naar Danielle.
Ook is het heel leuk dat je hem kunt blijven volgen hé.

Veel plezier vanmiddag met z'n tweetjes en kijk niet al het moois van de donsjes af hé...  ;D ;D ;D

Groetjes Manon