1 november 2024, 05:28:40

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Roxanne,

Gekke Khayal, past goed bij je  :P

Stikken in een lollie :o ??? :o, niet doen hoor.

En een babyhartje luisteren in een buik is zo iets bijzonders. Zo ............ zo.................. ja, er zijn eigenlijk geen woorden voor.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Lieve Roxje,

Je wordt eigenlijk Bibi Roxanne voor de baby!!!
Mooie Khayal, om te  :-* :-* :-*

Liefs Gerda

Gelukkig zat er een steeltje aan!!!!!

• SH0RTY •

[color=9933FF]Hoiiii

Nel, je hebt helemaal gelijk, die woorden bestaan helemaal niet! En stikken in een lollie, ja..  :censuur  

Ik laat nu even de foto's zien die ik bij Lique heb gemaakt.

( de valkjes vliegen veel te snel voor mij, voor de rest had ik allemaal halve valkjes enzo ::) )

Hier nog 2 lieve foto's van Phoebe en Pino,
ENGELTJES!!

Phoebsje aan het wassen, zo lieeef!

En Pino.. Kroelen!

Liefs,
Roxanne

PS. Gerdaaaa, haha, ik zat echt diep na te denken over "Gelukkig zat er een steeltje aan", maar nu snap ik em eindelijk..  :-X
Ik stikte eigenlijk niet in de lollie, maar de lollie brak in 2-en in mijn mond en op dat moment inhalleerde ik al het salmiakpoeder wat in de lollie zat..  :censuur  :censuur  :censuur
Nee, fijn is anders..  ::)
[/color]

Gerda

hahahaha, valkje met cloaca-schaamte (pootjes ervoor!!)

G

• SH0RTY •

Citaat van: Gerda op 15 december 2005, 20:11:33
hahahaha, valkje met cloaca-schaamte (pootjes ervoor!!)

G

IK WIST DAT IEMAND CLOACA ZOU ZEGGEN! :D :D :D

Monky

Wat een gave foto's allemaal.
Maar deze heeft ecth mijn hart gestolen:

Phoebsje aan het wassen, zo lieeef!

Echt zoooo lief... :P :-*

Lique

Hoi Roxanne,

Wat schrikken vandaag hé :-\
Cuki is vandaag uitgevlogen, en wil ik een foto maken, zie ik iets afschuwelijks :'(
Cuki zijn linkeroogje is helemaal kapot.
Op de foto kan je zien hoe hij eraan toe was:

Natuurlijk gelijk ingegrepen, en Cuki bij zijn ouders weg gehaald. Na even bij me hebben gezeten ben ik maar begonnen met het schoonmaken van hte oogje. Toen dit klaar was een zalfje hierop gedaan en Cuki lekker bij me genomen en geknuffeld:

Omdat we dit niet erger willen laten worden, hebben we maar besloten Cuki verder met de hand te voeren, en hem niet meer bij de ouders te laten.
Na zijn papje (wat hem bijzonder goed smaakte) werd hij erg moe:

En na het slapen en knuffelen heb ik hem maar een kooitje gegeven. Hopelijk is hij snel zelfstandig:

CUKI, we ♥ you ;D

Rianne

:o Oh neeee arme Cuki! Wat zal je geschrokken zijn Lique! Kan ze nog wel zien met het oogje of weet je dat niet?

Lique

Citaat van: Rianne op 18 december 2005, 15:46:47
:o Oh neeee arme Cuki! Wat zal je geschrokken zijn Lique! Kan ze nog wel zien met het oogje of weet je dat niet?

Hoi Rianne,

Ja, hij kan nog goed zien. Alleen wat waziger nu door de zalf, maar ik denk dat het wel voor elkaar komt allemaal. Het knipvlies is in ieder geval wel beschadigd, hopelijk dat het allemaal snel zal herstellen.

groetjes lique

Lin

Oh jeetje ik wilde net kijken naar cuki en dan dit! Jeetje mina wat triest. Ik hoop dat het allemaal te genezen is, maar volgens Lique gelukkig wel.

roxanne, echt erg leuke fotos! vooral als ik Lemon zie dan straal ik toch wel weer even! Ik heb Lemon uitgebreid bestudeerd, wat een knapperd!
Ik hoop over een maand ook weer broertjes en zusje te hebben van Lemon. Kan je weer lekker genieten. En wanneer stop je met valkjes aankopen. Het houdt echt niet op, ze zijn stuk voor stuk prachtig!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes lique

ojeeeeeeeeee dat oogje ziet er echt niet goed uit hé  :-\ maar met jou goede zorgen zal het wel snel beteren, misschien wel een goede beslissing om cuki uit zijn nestje te halen zo kan je cuki beter in de gaten houden en zo klein is hij/zij nu ook weer niet meer, ik hoop ook voor jou dat cuki al snel zelfstandig gaat eten dan is dat weer een zorg minder.

groetjes marilyn

bobbie

18 december 2005, 17:44:02 #131 Last Edit: 18 december 2005, 17:47:54 by bobbie
Ach, arme Cuki.

Cuki, je bent in goede handen en ik wens je beterschap. Moeder Gans .....uhhhhhh Lique maakt wel een lekker papje uit het kookboek voor je.

En natuurlijk een  :-* van oma Nel.

Hoi Roxanne,

Wat een geweldige foto's weer. Vooral foto nr 7 is zo "hemels", echt een foto voor Hemelvaartdag.

Ik heb weer genoten.

En ik las dat je geen last had van gasvorming na de hachee?
Bofkont  ;)

groetjes, Nel :)

Lique

Hoi Roxanne,

Cuki vermaakt zich al uitstekend in zijn kooitje.
Hij heeft het eten al ontdekt, en neemt regelmatig een paar zaadjes van de trosgierst en zijn bakje voer.
Poetsen kan hij ook erg goed :D

Kom gauw maar naar je lieverd kijken.

:-*

Gerda

Hoi lieve Rox

Je had me al 'verteld' wat Cuki overkomen is. Op de eerste foto ziet het er echt vreselijk uit. Maar de foto daarna lijkt het gelukkig niet meer zo dramatisch.
Hopelijk doen de ouders het met het volgende nestje wat beter en liever!!!

Maar jouw Cuki komt er heus bovenop. Hij is bij Lique in goede handen. Zo te lezen went hij al snel aan het in de kooi zitten en eet hij ook al wat!!!

Geen Bibi gedachten meer, hoor!!!! Cuki is een vechtertje, die komt er wel bovenop!!! Hopelijk zonder restverschijnselen. Want het is zo'n mooi vogeltje!!!!
Maar al houd hij er wat aan over, dan blijft het jouw Cuki!!!
Ga maar gauw bij hem kijken. Doordat Lique hem nu moet gaan verzorgen zal het vast wel een knuffeltje worden!!!

Jeetje Lique,

Je zult wel enorm geschrokken zijn. Dat verwacht je toch niet!! Natuurlijk waren het geen super ouders bij hun eerste nestje, maar dit is echt een drama om mee te maken, ljikt me.

Maar op de vervolgfoto's zit Cuki er al weer relaxt bij gelukkig!!!

Liefs, Gerda

• SH0RTY •

:'(

NOUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Aaaaw, wat een beebie :(

Lique dankjewel hoor, voor wat je nu doet!
Ik kom er nu net pas achter dat het in mn dagboek stond.

GELUKKIG GAAT HET AL EEN STUK BETER!!!!!

Ik kom snel kijken, want je zei al dat ie naar me riep.  :-*

Dat ie er misschien een "lelijk" oogje aan overhoudt, maakt me niets uit! Als hij er zelf maar geen last van krijgt, vind ik het goed.

Komt goed, komt goed!