26 juni 2024, 12:40:56

Brutus, mijn boomer

Gestart door carco, 16 november 2005, 09:44:58

« vorige - volgende »

imv

Citaat van: carco op 17 december 2007, 19:21:30
En allemaal voor mij: Max krijgt daar niets van  :P


:o :o :o   :'( :'( :'(

Ik ga het ook maar eens aan mijn vrouwtje vragen  :P :-[ ;D


Pootje Max

carco

29 december 2007, 17:40:49 #316 Last Edit: 29 december 2007, 18:42:30 by carco
Nou ja zeg, ik dacht dat Rambo mijn vriendje was  :o
Pas geleden toen ik met vrouwtje buiten liep kwam hij al op me afrennen en ging hij boven me staan grommen. Maar ik dacht dat dit kwam omdat er een teefje bij was. Zijn baasje had hem wel flink op zijn mieter gegeven hoor  ;D
Maar nu pakte hij me echt en moest vrouwtje dus voor de 2e keer een hond van me afhalen  :(
Ik stond gewoon bij een half soortgenootje van me ( een malteser pup) en Rambo stond bij hem in de tuin waar zijn vrouwtje iemand uitzwaaide. Toen zij het hekje opendeed kwam hij naar ons toe rennen. Niets aan de hand dacht ik nog. Maar ineens was het hap :o Hij deed me wel zeer hoor, want ik moest even piepen. Zijn vrouwtje schrok zich een hoedje en kwam er gauw aanrennen. Mijn vrouwtje ging boven Rambo staan en pakte hem bij zijn nekvel.Rare hond:vrouwtje denkt dat hij jaloers is want als zijn baasje mij ziet moet ie me altijd uitgebreid gedag zeggen en Rambo gaat dan altijd er tussen staan voor aandacht. Nu was zijn baasje er niet bij en nam hij zijn kans ws. waar.

Maar wat mijn vrouwtje nu niet zo leuk vind is dat ik daardoor ook nogal eens lelijk doe tegen andere honden en dan mn. honden die  eerst altijd tegen mij blaften. Ja zeg: nu ben ik hun voor hoor en blaf ik als eerst  :P Alleen vrouwtje vind dat niet goed  ???

Nou ja, verder gaat alles goed hier hoor, maar ik ben wel erg lui nu met dit weer en lig héél veel te slapen.

Oh ja: vorige week ben ik nog op het ijs geweest: dat was gaaf joh!!


Wij slapen niet echt hoor  ::)


Dit is mijn nieuwe vriendin.


Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!




Mara

Hoi Brutus

Ik kom me even aan je voorstellen. Ik ben Beau, een bouvierpup van bijna 7 weken oud. Ik vind dat jij een leuk boekje hebt en wat naar zeg dat Rambo je gegrepen heeft. Is dat al de tweede keer? Ach arme Brutus...hoe gaat het nu met je? Wat is Rambo voor een hond?

Lieve foto hoor, ik lag vanmiddag ook lekker bij mijn vrouwtje Mara op de bank te slapen. Heerlijk joh!!!

Pootje van Beau.

imv

Haai Brutus,
Heeft Rambo je te pakken gehad?  >:(
Rambo is mijn buurhond en is errug jaloers!
De moeder van mijn vrouwtje zei dat je, als een hond over je heen staat en bijt, dat je baasje die hond bij zijn achterpoten omhoog moet trekken, dat die dan meteen loslaat.. heeft iemand wel eens hiervan gehoord ???

Sterkte vriend!
pootje Max

carco

Eindelijk zijn die gekke knallen weer weg: wat een herrie maakte dat zeg!
Niet dat ik er bang voor ben hoor: ik laat me niet gek maken , maar als ik buiten liep en er kwam zo'n knal ging ik wel even wat sneller lopen.
En gisterenavond was het wel heel erg en wilde ik maar een klein rondje buiten( en dat vond vrouwtje niet goed, geen idee waarom  ??? )
Toen ze 'snachts begonnen te knallen ben ik maar veilig onder de bank gaan liggen zodat niemand mij kon zien.
Op een gegeven moment kwam de buurman binnen en toen ging ik toch blaffen tegen hem.Geen idee waarom ik dat deed eigenlijk, want die ken ik heel goed.
En ik was echt niet bang hoor (of toch een heel klein beetje?)
Maar ik bofte wel hoor, want nu mocht ik tenminste mee naar boven om naast vrouwtje en baasje's bed te slapen.
Ja zeg: Maurice lag daar ook, dus mocht ik toch ook zeker  ::)

Vanvond mocht ik gezellig mee uit eten.
En weet je wat ik toen gedaan heb?
Tegen een boom aangeplast die ìn een restaurant stond.
Wie verzint dat nu weer: een boom binnen zetten. Logisch toch dat ik dan mijn poot optil , mocht niet eens van mijn vrouwtje   ::)
Was ook niet gebeurd als zij mij vasthield hoor, want die let wel op, alleen grote kleine baasje zag het niet  :P

Oh ja: ik zag van de week Rambo nog, maar er was niets aan de hand.
Voor de zekerheid ging ik maar even liggen want je weet maar nooit,maar het was weer gewoon oude jongens krentebrood :D
En ik ben ook helemaal niet bang voor hem ( vrouwtje kneep hem wel een beetje, maar ik niet )

Poot: 
Klik op het plaatje voor onze site!




Mara

Hoi Brutus

Hihi, dat vind ik een goeie zeg, wie zet er nu inderdaad een boom in een restaurant neer!?

Pootje

Beau

carco

Ik heb eigenlijk helemaal geen nieuws hoor, maar ik kwam weer een foto laten zien van mijn vriendje Amor  :-*







Lief zijn wij zo met elkaar hè  ;D

Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Geweldig!!!!!   :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Ik wil ook zo met jouw vrouwtje knuffelen  :P
Maar bij ons thuis heeft ze altijd koffie vast... kan ze dan niet een keer ook zo'n leuke knuffel als op de foto vasthouden??  :P ::) ;D :-*

Knuffel + pootje
Max

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Brutus

Ow wat lief zeg. Wat heb jij toch een lief koppie.

Pootje

Beau

*Esther*

Ze hebben beide bijna dezelfde tekening ;) :D

carco

Ik heb nu toch lekker gegeten joh  :D
Ik kreeg altijd in de ochtend duckvlees en met de avond brokken. Die brokken konden me altijd gestolen worden en ging ik meestal om een uur of 11 opeten om vrouwtje een plezier te doen ( en ook wel omdat mijn maagje dan erg hard gaat knorren  :-[ )
Nu heb ik al een tijdje dat ik dat vlees ook niets meer aan vind en gewoon niets eet. Nou ja moeilijk dan want dan stond mijn bak nog gewoon vol tussen de middag en deed vrouwtje er wel eens een stukje kaas door of een frolic koekje en gisteren zelfs wat rijst. Dan at ik het meestal wel en zo niet gooide ze het zomaar weg  :o
Maar ja steeds eten weggooien is toch ook wel zonde hè dus is vrouwtje voor ander vlees gaan kijken. Rodi , Runner en dat soort voer vond ik tegenwoordig allemaal te min worden  :-\
Nu heb ik vanmorgen carnibest gekregen en dat is me toch lekker  :D
Eigenlijk is vrouwtje aan het bedenken om dat volledig te geven, maar daar is ze nog niet helemaal over uit omdat ze vindt dat ik toch wat te knabbelen moet hebben. Nou van mij mag ze die vieze  brokken weggeven hoor: vind ik helemaal niet erg  :P
Vanavond, heb ik gehoord, krijg ik het in ieder geval nog een keer.Jammie ik kan bijna niet wachten :)

Poot: 
Klik op het plaatje voor onze site!




Mara

Hoi Brutus

Wat is dat voor vlees wat je krijgt? Klinkt wel lekker hoor....

Beau

carco

Carnibest is lekker hoor Beau, maar vrouwtje experimenteert ook nog met ander eten.( http://www.carnibest.nl/ )
Ik geloof dat de carnibest tot nu toe het best bevalt.
En weet je als ik iets anders niet eet laat ze me tegenowoordig gewoon een daagje vasten  :'(

Vrouwtje zit nu ook op een ander forum en daar leert ze een heleboel over deze voeding.
Maar ja van de week kreeg ik weer duckvlees en brokken omdat dat ook op moest. Ik heb het toch maar opgegeten omdat ik de dag daarvoor ook al niets had gehad en toen knorde mijn maagje toch wel erg hoor  :-[

Weet je wat ik ook al geproefd heb? Yoghurt en een rauw eitje en zalm uit blik: dat is me toch smullen joh: heerlijk allemaal!!
Alleen kluiven op een echt bot doe ik nog even niet hoor.

Poot: 
Klik op het plaatje voor onze site!