22 juni 2024, 12:40:37

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

@ Riny: Ach, dan geven we je leeftijd gewoon weer de schuld ;D

@ Bonnie: Nu heb ik nog 3 koppels, waarvan 1 (Luna en Simba) waarschijnlijk nooit zullen kweken omdat Luna geen goede eitjes kan leggen. Ik moet even afwachten of Joepie een mensenvalkje is, anders koppel ik hem graag aan Poppie. Wat beter uit zou komen is als Joepie echt een mensen valkje is, dan koppel ik Speedy aan Poppie en heb ik geen man over. Dat is dan koppel 4. En dan heb ik nog Primo en Pukkie (2 van mijn eigen jongen), die hopelijk van verschillende geslachten zijn, wat dan koppel 5 wordt. Ingewikkeld? Neejooooh ;D

Joepie is gisteravond naar mijn schoonmoeder gegaan samen met Pukkie. Hij heeft al wat gegeten dus het gaat de goede kant op :D

Ineke

Citaat van: Riny op 26 juni 2006, 08:58:51
Hoy Roosje
Ik had heel wa bij te lezen bij jou.
Er is nogal wat veranderd, dus bereidt je er maar op voor ,dat ik me nogal eens zal gaan vergissen.
Groetjes Riny :D


Dat dacht ik ook al!

Roosje

Nou...Ik vind het even mooi geweest.

Ik denk vrij makkelijk. Je komt veel mensen tegen in het leven waar je het mee kunt vinden. Soms wordt het een vriendschap, soms blijf je slechts kennissen. Maar in beide gevallen is vertrouwen heel belangrijk. Ik doe over het algemeen geen moeite om contacten te behouden als mensen mij teleurstellen, als ze niet blijken te zijn hoe ze zich voordeden. Dat vind ik maar zonde van mijn tijd.

Ik heb daarom ook niet veel vrienden, maar degene die ik heb, zijn echt en daar ben ik trots op. Via dit forum heb ik ook 2 mensen leren kennen waarvan ik zeker weet dat het goed zit, en zo heb ik weer 2 'zussen' erbij in mijn familie die ik zelf samenstel :)

Na dit berichtje zal ik een moderator vragen dit dagboek te sluiten. Ik zal nog wel bij anderen lezen en soms reageren. Er zijn een aantal mensen waarvan ik hoop dat ze me nog even toevoegen op msn, maar die zie ik vanzelf wel verschijnen :)

Valerie

Hee Roosje!

Ik hoop dat dit tijdelijk is en dat je je dagboekje weer een keer opent.
Ik schrijf niet zo veel, omdat ik weinig tijd heb. Ook ben ik haast nooit meer online.:(
Maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal niets meer lees. Ik probeer het wel bij te houden!
Ik hoop toch binnenkort weer wat van je beestjes te mogen lezen!
Groetjes,
Valerie



Riny

Op verzoek van Roosje sluit ik dit dagboekje.
Groetjes Riny :D