## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline



Hoi Diana,

dank je wel voor de foto van de vader van Roos, dus de opa van Amor. Wat een knapperd!!!!



Hoi Marilyn,

Het schijnt wel heel vaak voor te komen bij albino's en zeker de jeugdveertjes, dat er veel breken. En inderdaad, ik heb het hier nooit meegemaakt, wel eens 1 staartveer geknikt maar niet meer dan de helft van de staart en nu bij allebei mijn albino's.  :-\

Als het maar één veertje was had ik het ook lekker laten zitten hoor maar 7  :o en niet meer kunnen vliegen ...... dat vond ik een beetje te veel om misschien nog wel maanden zo te laten zitten.  ;)



Hoi Irene,

dank je wel!!!  :-*



Hoi hoi Caroline (carco),

lekker ding hè, die Amor, was ook wel een beetje een verrassing hoor, waar ik super blij mee ben.  :D Eigenlijk zou hij bij Mandy blijven voor de TT in november maar er zijn nieuwe regels, je mag nu ook de combinatie bont & parels voordragen op tentoonstellingen, nu heeft Mandy zijn zusje met pareltjes gehouden en komt Amor lekker bij ons wonen.

Hij gaat eerst eventjes alleen in de Ferplastkooi, tot hij van de pap is en goed alleen kan eten, dan gaat hij in de kooi bij de vrijgezelle dames, uiteraard Diégah, Rocky en Noa. Fleur en Unique gaan dan om te koppelen in de Ferplastkooi. Als dit eenmaal is gelukt of niet lukt, is Amor inmiddels ook weer wat ouder, en gaan Amor & Diégah samen in de Ferplastkooi om te koppelen.

Zo wil ik het proberen, of het allemaal gaat lukken weet ik natuurlijk niet, dat blijft een gok.
In principe mogen ze allemaal met elkaar koppelen, ze zijn allemaal  (split) bont in combinatie met witmasker, cinnamon en parels, dus mooi bonte jongen komen er sowieso uit, alleen ...... ik vind het wel heel erg jammer als Amor en Diégah, beide met een Primrose-tekening, voor een ander kiezen, samen hebben ze meer kans op Primrose-look-a-like jonkies.  :D



Hoi Lin,

dank je wel voor het maken van de foto van Amor.
Volgens mij heeft Mandy nu geoefend met foto's maken hoor en is hij een stuk minder bang.  :D

En inderdaad, jij ook eindelijk je bonte cinnamon witmasker. Ben benieuwd op wie ze gaat lijken, zus Fleur is veel donkerder, ook in haar gezichtje, als Chica, die is heel zacht grijs op haar buikje, borstje en gezichtje, wat ik zelf ook heel erg mooi vind met het wit.

Trouwens Unique, toch een gewone bonte witmasker heeft ook zo'n mooi zachtgrijs met wit buikje.  :-*



Hoi Joyce, dank je wel voor je compliment over mijn valkjes.



Hoi Ineke,

thnx!! Ik ben ook helemaal in love hoor, ik vind Amor een super lekker bekkie hebben.

En Piedewiet is inderdaad een lieffie, hoe kunnen ze hem/haar gewoon maar loslaten, je snapt er niks van.  >:( :-\



Hoi Suus,

inderdaad voelt Piet zich helemaal weer veilig hier, zoals je boven wel gelezen zult hebben in de nieuwe update.  ;)

En ik heb inderdaad het vermoeden dat hij zijn vrijheid heeft gekregen en niet zelf heeft genomen.  >:(

Ja, ik zit zo ook niet in elkaar, heb nog nooit een dier de deur gewezen, maar ja, wie ben ik??  :P



Ja hoor Manja,

gaat helemaal goed komen met Piet in de volière. Ik denk alleen iets eerder dan de planning. Ik ga het weekend de volière schoonmaken en als dat gebeurt is dan gaat Piet gelijk met de rest er weer in (ik moet namelijk dan de vogels uitvangen). Ik weet het,  :-[  geen quarantaine maar ...... hij ziet er super goed uit en als ik hem 6 weken binnen in quarantaine moet zetten kan hij niet meer naar buiten i.v.m. het koude weer dat er aan gaat komen en waar hij dan niet aan gewend is. Hij zal dan binnen moeten overwinteren, een paar weekjes een vijfde kooi in huis vind ik niet erg maar de hele winter ......  8) Toch maar de gok wagen en hem lekker bij de Rode kardinaal en de Blauwvleugel nachtegaal in de volière het weekend.  ;)


Toen ze een andere keer waren uitgevangen met verschonen.


Heeft ie ook meer de ruimte dan binnen in een kooitje.



Hoi Nel,

nee inderdaad, nooit saai hier, er gebeurt altijd wel iets.  :D

Ook ik vind het wel een mooi kanariepietje, ondanks ik vroeger altijd een speciale mutatie heb gekweekt en mee deed aan TT's, ik heb eigenlijk nooit "gewone" gehad.  :-[

Ik ga zo meteen even gluren bij je of jonkie 5 er al is hoor.  ;)

Veel plezier morgen, vrijdag, Renzodag!!  :D Geef je hem een  :-* van mij.



Hoi Yvon,

Weet je wel hoe vaak ik niet jouw berichtje heb gelezen en ook nog steeds ging kijken of je het al niet veranderd had??  :-[

Keer op keer las ik:

"Amor is int eggie niet zo mooi als op de foto.  :D

Ik begreep er echt niks van, ik vind hem zo mooi en kon maar niet begrijpen dat hij in het echt niet zo mooi zou zijn.  ???
En dan ook nog een lachende smiley!!!!  >:(

Ik was dan ook heel blij met  dit berichtje van je:

Citaat van: Yvon en Rene op 10 augustus 2006, 11:49:32
Hoi hoi

Rene ontdekte dat ik in m'n vorig berichie gezet had dat Amor niet zo mooi zou zijn als int eggie.
Nou dat was een behoorlijke tikfout.  :-\
Hebben we ook gelijk veranderd hoor.   :)

groetjes Yvon


Amor is in het eggie NET zo mooi als op de foto!!!!!

Pfffffh!! Wat een opluchting, een typfout!!! Een i teveel maakt je berichtje inderdaad heel anders.  ;D ;D ;D  



Hoi Inka,

dank je wel, mooi compliment.  :D



Hoi Margeet,

Leuk dat je een berichtje achter laat.  :D

Vind ik ook hoor, dit wordt mijn 10 de valkje, en de 5 de die ik bij Mandy haal maar ik blijf het speciaal vinden en er van genieten, elke keer weer.  ;)

Leuk dat jij ook van die blonde koppetjes hebt, ik hoor over die drie van ons overal ook niks anders hoor, de blonde koppies en de blauwe ogen.  :o



Hoi Jane,

dank je wel.

Inderdaad de laatste foto's is met zijn zusje. Maar de eer van de foto's van Amor komt Mandy toe hoor, de kweker van Amor, daar is hij nu nog.  ;) En die kan prachtige foto's maken, is ook haar hobby.

De andere foto's heb ik gemaakt.  :D :D



Dank je, Joyce!!!

Ja wat lief hè, ik heb ze denk ik al 30 x gekeken vandaag, het blijft genieten.  :-* :-*



Hoi Caroline,

ik probeer mijn soap nog wel zo duidelijk uit te leggen.  :-\ ::)

;D ;D Nee, hoor, ik snap dat het voor de buiten wereld heel erg moeilijk wordt om het allemaal bij te houden, 10 valkjes.  ;)

Ik doe mijn best!!!  :D



Nou jongens, ik ben weer helemaal bij geschreven en jullie misschien wel bij gelezen of alleen plaatjes gekeken.  ;) ;D
Het is alweer vrijdag, dus ik ga nog eventjes dagboekjes lezen en dan lekker slapen.

Doei doei!!!![/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Hoi Caroline,

Bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek.
Is een website niet wat voor jou?

Een 5e kooi???????
Ik dacht dat je er twee had.....

Die rode kardinaal heeft wel een leuk kuifje. Past goed bij de valkjes.  ;D

gr Esther

Ineke

O, wat is Amor lief! Ik zou willen dat Teun ook zo lief voor Tony was. Van kroelfoto's van vogels onderling word ik week.
Unique is er inderdaad vroeg bij, net als Tony. Ze hebben misschien op te jonge leeftijd al teveel wipwappers gezien :)

*Yvon

Hoi hoi

Ja stom van mij he?  :-[
Rene zat ook al van huh?? dat is niks voor jou om zoiets neer te zetten. En dat terwijl ik me eigen berichies voor ik ze verzend nog goed nalees,maar goed......
Het is en blijft gewoon een PRACHTIG valkie.  ;D
net als je andere valkies.

Kijk dat is nou het leuke van binnenvogels hebben.
Je kan alles goed zien en bijhouden.
Zoals jij dat ook doet is gewoon kei goed.
Met mooie foto reportages van kids en valkjes.
Alleen kan ik het ook niet helemaal goed bijhouden hoor :-[,
maar het blijft leuk om het allemaal te lezen.  ;D

groetjes Yvon

oja,heel veel plezier bij het halen van Amor :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Caroline,
Wat het ik genoten van je foto's  :-* :-* :-*
Vooral die van Amor...Ze doet haar naam wel eer aan....Of was het een ventje ??? Ik weet het niet meer  :-[ :-X

Ook die van je kiddies zijn erg leuk.

Ik heb weer genoten  :)

Groetjes,
Monky

es

HOI CAROLINE,
OOK IK HEB WEER GENOTEN VAN JE FOTO-SESSIE  :-*, EN ZEKER DIE LAATSTE KROELFOTO, JE SMELT ECHT HELLEMAAL WEG .
EN JE HEBT EEN PLAATJES VAN KIDS

carco

Veel plezier straks met het ophalen van Amor!!

Grotjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv


Monky

Dit lees je natuurlijk niet meer, maar heeel veeel plezier  ;D ;D ;D Dat gaat volgens mij heel goed lukken hahaha.

Je bent wel voeg trouwens  ::) 8) :o ;D Ik lang toen je dit schreef nog lekker te ronken hahaha.

Ik ben zoals altijd benieuwd naar je foto's  :) Het is echt een prachtvalkje  :-*

Groetjes,
Monky

Ozzie

Hoi Caroline,

veel plezier en succes met de nieuwe aanwinst!  ;D

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Agnes

Hoi Caroline,

Ik heb genoten van je foto's!
En bij het filmpje gingen de Peetjes enorm te keer ;D ;D

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!!
Het is een schatje ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Gerda


Wat een lief koppie!!



Leuk weer een oranjewang er bij!!!

Veel plezier!
Liefs, Gerda

Caroline



Hoi hoi!!!!

Amor is thuis en het is een super lekker ding en héééééél mooi!!!!!  :-* :-*

Even snel alvast een paar foto's, vanavond kom ik uitgebreid terug, maar Ed is alweer werken en de kindjes zijn alleen beneden, als ze op bed liggen ben ik er weer.  ;)   
       

Hier is hij 1 minuutje in de kooi.


Na 3 minuutjes ging hij alsof hij hier altijd heeft gewoond, zich uitgebreid poetsen.  :D
Helaas overbelicht.  ::) :-\


En daarna was het tijd om eventjes bij mij te zitten.  ;D

Tot straks!!!!

PS. krijgen jullie ook geen notifitcaties?? Ik de hele dag al geen één, wel van andere forums.  :-\



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met Amor. Heerlijk als ze zich gelijk zo thuis voelen, vind je niet?

veel plezier met hem.

Doei, Nel :)