Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Citaat van: Mariska op 22 mei 2006, 16:56:49
Denk je dat Billy en Ozzy het leuk zouden vinden in een Almeerse voliere?

:D :D :D

Wij zouden graag willen dat ze hier komen wonen :-*

Liefs
Maris!!

Ik was net al in je dagboekje en zeg het hier nog eens, ik ben hier zo vreselijk blij mee dat mijn hart er zeer van doet...dat klinkt stom maar je weet vast wel wat ik bedoel he?

Ik ben blij en verdrietig tegelijk, stom he? En weet ook eigenlijk niet zo wat te zeggen nu, moet eerst even bedaren.

Dikke kus!
Suus

Mariska

Hoi Suus,

Ik snap precies wat je bedoeld en hoe je je nu voelt ;)
Laat het maar even rustig bezinken.

Je bent opgelucht en blij, maar het maakt het ook een beetje definitief natuurlijk.

Ik vind het gewoon heel fijn dat ik jou zo kan helpen.
Mike en ik zijn van mening dat het kan met het aantal waar we nu op zitten en hebben de knoop dus doorgehakt.

Ozzy en Billy zullen het heel goed krijgen bij ons.
Dat beloof ik je!

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

He, ik dacht dat ik er na een fikse huilbui weer tegen kon maar nu lees ik wat je schrijft en komt de brok weer terug...dat krijg je nou als ik net mijn maandelijkse jeweetwel heb....een en al emotioneel.

Oke, een paar keer diep gezucht en het zakt weer weg.

Ik weet maar al te goed hoe fijn ze het bij jullie krijgen vandaar ook mijn enorme opgeluchtheid omdat ik een hele zorg minder heb nu. Niettemin voel ik mij een ontzettend slechte valkjesmama omdat ik 2 van mijn kindjes wegdoe. Maar spelen met 8 andere valkjes zullen die twee geweldig vinden, dat weet ik heel zeker.

Ik ben benieuwd hoe dit voor Tommy is, ze lijkt niet zo gehecht aan die twee maar toch...het zijn wel soortgenootjes he?

Of Ozzy zich kan gedragen met al die mooie valkenmeisje bij jou kan ik niet beloven  ;D maar ze zijn allebei vreselijk lief hoor!

Hoe en wanneer en zo dat komt allemaal nog wel, jullie voliere is nog niet af en de kleine is ook nog niet hier. Dus daar hebben we gelukkig geen haast mee en ik kan nog even lekker van ze genieten.

Groetjes,
Suus

Mariska

Hoi Suus,

Ik snap heel goed dat het moeilijk is.

Je bent opgelucht dat je een goed adres hebt, maar toch blijft het moeilijk dat ze weg gaan.
Jij voelt je nu een slechte valkjesmama maar dat hoeft helemaal niet.
Als dat het geval was had je ze aan de eerste de beste meegegeven.
Je geeft heel eerlijk aan waarom het beter is om een ander adresje te zoeken en ik denk dat de meeste van ons dat goed begrijpen.
Ik in ieder geval wel.

Zij hebben straks in ieder geval elkaar en wennen doen ze toch vaak snel hoor.
Kijk maar naar mijn kleine cathi ;D

En Tommy krijgt een heel leuk vriendje of vriendinnetje erbij.
Nu is ze het vijfde wiel aan de wagen en straks zijn die 2 lekker saampjes.
Hartstikke leuk voor haar :D
Haar eigen vriendje!

Het gaat allemaal goed komen.
We hebben geen haast dus doe maar lekker rustig aan.
Misschien is het wel het beste om op de kleine te wachten.
Denk je niet?
Dan blijft Tommy niet alleen achter.

Of Ozzy zich kan gedragen was maar een grapje hoor ;D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

aad

hoi suus

Ik doe tegenwoordig bij http://www.photobucket.com/  en ja kan daar ook 100mb film kwijt  ;)
En ik ben weet even bijgelezen , tjee wat een gehuil hier zeg  ;D ;D
Maar ik weer het in " in Almere kan het " of is het  " Almere heeft het  :P :P
Gezellig he dat gerotzooi op de grond .. hier ook feest vaak ..... oja doe me herrinneren aan dat er nog een foto op  camera staat .. de buurman kwam gisteren panneNkoek brengen ........ pffffff

helaas wat wazig

Groetjes Aad

hippysuus

Ik vind het eerder zielig als Tommy ineens alleen in die mega kooi moet zitten...

Tommy eerst alleen en dan over een paar weken het nieuwe valkje erbij? (ze krijgen samen een nieuwe kooi, deze is te groot nu). Of moet er maar een weekje tussen zitten zodat ze maar even alleen is?

ik weet het niet hoor, maar als iemand die dit leest een duit in het zakje wil doen dan graag!

aad

hippysuus

Je had al getrakteerd op pannekoeken...jee ik heb trakteren al zolang nier meer geschreven dat ik niet eens weet of het goed geschreven is ::)

Mariska

Ik denk wel dat het sneu is als Tommy alleen komt te zitten.
Ik wil gerust wachten tot je baby er is hoor.
Zelf denk ik dat dat het beste is ;)

hippysuus

Dan horen we vanzelf van Riny wanneer dat is.

Ik zal in ieder geval alle foto's die ik van die twee heb alvast voor je op een CD branden, maar ik ben niet zo'n fotografeer wonder als sommigen hier hoor. Nu ik een nieuwe camera heb zijn de foto's wel mooier geworden  :D

Mariska

We horen het vanzelf :D
Er is geen nood aan de man toch.

Zou ik leuk vinden als je foto's van hun wilt branden voor me :D

Weet je dat ik net foto's hier wilde pikken voor in mijn dagboek en toen had jij al een foto neergezet.
Telepathie ;D

Riny

Hallo Mariska en Suus
Moeders komt zich er even mee bemoeien.
Wat zouden jullie er van zeggen , als Suus haar kleintje op komt halen , dat Mike en Maris dan ook naar America komen , en dan die 2 valkjes van suus meenemen.
Maris en MIke waren toch nog van plan om deze zomer eens te komen.
Dan gaat Suus ook niet zo leeg naar huis en heeft afleiding aan haar baby.
Als jullie het niets vinden zeg het maar.
Groetjes Riny :D

hippysuus

Citaat van: Riny op 22 mei 2006, 18:49:55
Hallo Mariska en Suus
Moeders komt zich er even mee bemoeien.
Wat zouden jullie er van zeggen , als Suus haar kleintje op komt halen , dat Mike en Maris dan ook naar America komen , en dan die 2 valkjes van suus meenemen.
Maris en MIke waren toch nog van plan om deze zomer eens te komen.
Dan gaat Suus ook niet zo leeg naar huis en heeft afleiding aan haar baby.
Als jullie het niets vinden zeg het maar.
Groetjes Riny :D

Ik vind het in ieder geval een heel mooi idee Riny, ik kan me er heel erg goed in vinden!! Je bent een slimmerd!  :-*

Mariska

Ik vind het een geweldig idee :D :D :D

Mike vroeg pas nog aan me wanneer we nou eens jou kant opgingen ;)

Slaan we 2 vliegen in èèn klap ;D

hippysuus

Dan neem ik wel Litchi bubbels mee dan kunnen we meteen met zijn allen vieren dat ik dan bijna 40 ben of misschien net 40 ben  ;D Is wel een meidendrank hoor  :D