22 juni 2024, 12:39:19

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Karin
Ik steek mijn hand in het zakje en zo trek ik dan de veertjes eruit,
Dan raak je ze ook nooit aan met je handen.
Groetjes Riny :D

Karin

Ik zal nog even een paar foto's neerzetten van de andere valkjes die ik heb.  

Madelief, het net net of ze haar schouders op haalt  ;D



klik hier

Nessa, is altijd ontzettend macho, behalve als ik hem fotografeer  ::) Ik krijg hem er nooit mooi allert op, meestal gaat hij zitten doezelen  ;D :



klik hier

Summer, het valkje dat enigskind was van Jazzy en Dizzy en niet meer goed gevoerd werd toen ze 2 1/2 week was omdat pa en ma valk als druk bezig waren met het volgende nest. Één was de moeite niet  ;D Heb ik toen met de hand groot gebracht :



klik hier

Willow, Idem als Summer, alleen dan een jong van Dazzle en Chico. Ze zijn samen opgegroeit en ik kon ze natuurlijk nooit mee weg doen  ;D



klik hier

En mijn grote macho Chico, hangt regelmatig in mijn neus of lip  ;D ;D ;D Ook hij wilde niet macho op de foto  ::)



klik hier

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Hoi Karin,

Wat een mooie andere valkjes heb je :D
Ze zijn echt fotogeniek hoor!!!
Hoe gaat het met Sunny? :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Wat een schitterende bonte valkjes hebt toch Karin... :o  Ik smelt helemaal weg... :P
Hmmm, misschien wil ik ook wel een bont valkje van je Karin  ;D

Ik begin al aardig op een vaste klant te lijken, geloof ik hahaha  :-*

Groetjes,
Monique



Bianca

Citaat van: Karin op  9 januari 2006, 16:05:32
Zodra het geld binnen is  ;D Dan stuur ik ze meteen op. Ik denk dat het morgen zal zijn. Maar manlief moet even helpen het zakje vast houden terwijl ik voorzichtig de veertjes met een pincet uittrek. Anders hebben ze straks mijn DNA  ;D ;D ;D

Groetjes, karin.


Ik heb het laatst met latex handschoenen aan gedaan, hihihihihi.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  9 januari 2006, 00:09:33
Rikske is qua karkater ook een geweldig valkje. Marc boft er maar mee  ;D Maar misschien wordt het wel een ramp als het gaat vliegen hoor. Soms zit er echt een ontzettend lief valkje bij die ineens als de vleugeltjes ontdekt wordt een echt eigenwijsje word  ;D Gelukkig is dat van voorbijgaande aard.


Dat kan best meevallen... Ik meen mij te herinneren dat je vertelde dat Jefke ook altijd hoog tegen de zoldering zat toen hij pas vloog. Nu wijkt hij geen moment van mijn zijde en wil altijd op mijn hoofd zitten!  ;D

Mooie valkjes heb jij toch, en Chico is natuurlijk mijn favorietje ;D

Groetjes - Marc




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

9 januari 2006, 19:59:55 #1296 Last Edit: 9 januari 2006, 21:17:40 by Karin
Het is ook gelukkig tijdelijk Marc  ;D Meestal beginnen ze te pre-puberen als ze hebben ondekt dat ze kunnen vliegen  ;D En als ze bij de nieuwe baasjes zitten is dat gelukkig snel over.  Rikske zat trouwens vanmiddag toen ik uit mijn werk kwam op de grond in de volière, was uit het blok gedonderd  ;D Zit dan in de opening en buigt net iets te veel naar voren  ::)

Heb ik ook aan gedacht, vergat ze alleen mee te nemen van mijn werk  ::)

Haha Monique, wie weet... Ik hoop nog een paar bontjes te krijgen dit jaar  ;D

Met Sunny gaat het prima Manja. Straks weer lekker knuffen  :-*

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Karin,

Oh wat zijn je kleintje schatjes zeg :D,. Hier zijn ze alweer vier weken,. pff gaat hard,. veelste hard. Gelukkig heb ik ook allemaal een huisje voor ze gevonden.

Succes met veertjes plukken ;) en ben benieuwd of je vermoedens kloppen,. Ik heb hier twee lutino's en nam toen ook de gok met een brede en geen brede kuif,. gelukkig geslaagd :D
Chico lijkt overigens erg veel op mijn Sam zeg,.  :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

eefje nieuwenburg

hoi Karin,
ik vind zazou wel een leuke naam dus als het een popje is gaat jong 2 zazou heten.
heb je de centjes al binnen?
ik heb ze vrijdag al overgemaakt.

groetjes eefje

Mariska

Hoi Karin,

Ze zien er echt allemaal prachtig uit :D
Die foto met zijn vijven op een rij vind ik zo heerlijk om te zien :-*
Dan gaat het nog meer kriebelen dan het al doet ;)

Ik hoop voor jou en Manja dat Sunny een popje blijkt te zijn ;)
Ben jij ze allemaal kwijt en Manja heeft een leuk vrouwtje voor Mikki :D

En je andere foto's zijn trouwens ook weer prachtig :D
Wat een eigenwijsjes he Nessa en Chico ;D
Madelief staat er weer heel mooi op, zo vind ik ze het mooist op de foto, van opzij ;)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey, ik zit nu echt hoopvol af te wachten of Sunny een popje is.
Want ze (hoop ik) ziet er zooooooooooooooooo cute uit.
Echt een superlief valkje :D en als eventueel popje idd perfect voor mijn macho Mikki! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Gaat inderdaad veel te snel Kirsten  ::) Eind van de maand gan ze al weer weg, snik  :'( Maar goed, hopelijk heb ik dan al weer mijn handen vol aan andere jongen als al de andere koppeltjes goed hun best gaan doen  ;D

Dan noem ik het Zazou, maakt niet uit of het een pop of man is, klinkt altijd  ;D Nee, nog geen geld binnen, nog ff afwachten dus.

Ik hoop het ook Maris, en ook voor eefje natuurlijk  ;D Voor haar ga ik jong 2 DNA testen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Prachtige close-upjes weer, Madelief is natuurlijk op geslagen in het familiefotoalbum.  ;D ;D

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

10 januari 2006, 00:00:50 #1303 Last Edit: 10 januari 2006, 17:10:15 by Karin
Zal ze leuk vinden  ;D

De jongen net weer gepapt en het ging er in als pap  ;D ;D ;D Alle 5 hebben ze er goed van gegeten. Alleen namen paps en mams het er meteen van : jongen uit het blok, maken wij een wippie  ;D ;D ;D Ik heb ze maar verteld dat ze het uit hun hoofd kunnen zetten, want ze mogen maar 2 rondes  ;) Het vierde jong ( het enige jong wat nog geen naam heeft ) ging alvast met de oogjes dicht klaar zitten toen het mijn hand zag : kroelen maar ! jammer dat ik geen hand vrij heb om het te filmen  ::)  Misschien Marcel even vragen of hij wil helpen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

:) Leuke foto's van je valkjes Karin! Mooie scherpe close upjes! Daar hou ik wel van! ;D