21 juni 2024, 22:39:52

stormy toch ziek

Gestart door boezempje, 29 augustus 2004, 19:19:39

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

tuurlijk zal ik voor je duimen. :-*
Ik weet het, het is zeer naar.  Goed dat je de AB al bent gaan ophalen, dat je niet hebt gewacht tot dinsdag, ja, doxycycline ken ik, geef het hier ook aan de andere 3, bij mij zijn het capsules, je hebt er zakjes in en ook vibravet maar dat moet je in de bek geven.
Nu maar hopen dat het geen ppgziekte is.

groetjes
Annouschka

boezempje

hai

nou ik denk het wel hoor.hij spuugt ook en gooidt het er niet uit eet het weer op.wazig heeft na de ab een beetje gespuugt,
slikt het ook weer in.

esther

Annouschka

Hoi,

hoe bedoel je, eet ie z'n eigen kots op ofzo?  Hier deed Yabba dat ook vanmorgen, geen verspilling denkt ze dan wss :)
Nee, effe serieus, ja, dat zou idd een teken van de ppgziekte kunnen zijn maar waar heb jij dat vandaan gehaald?  Van dat valkje dat overleden is, die albino dan?
Ik weet niet wat het hier is de laatste tijd maar het wordt een echte plaag.  Je kan geen valkje meer kopen of geen dierenwinkel meer binnengaan of je hebt het zitten. >:(

groetjes
Annouschka

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Ik zal zometeen een kaarsje opsteken voor Stormy.
Ik hoop dat alles goedkomt.Je bent zo lief voor je valkjes,je doet er gewoon alles voor.

Groetjes van Carla :-*.

boezempje

hai

ja Annouschka komt van die albino af.daar hadt ik al wat uitslagen van en dat was vieze longen en dat kon duiden op verstikking of ppgz ziekten.maar om dat zeker te zijn hebben ze wat op kweek gezet en daar krijg ik dinsdag de uitslag van.maar omdat hij vamorgen zo stil was heb ik meteen gebelt.ik voel me zwaar :censuur nu ik wil stormy echt niet kwijdt

esther :'( :'(
 
 

boezempje

29 augustus 2004, 23:01:55 #20 Last Edit: 30 augustus 2004, 00:02:20 by boezempje
hai

nou het is nu 19:00 en stormy is een stuk beter er aan toe hij zit nu trosgierst te eten en niet te eten maar te vreten om het zo maar te zeggen.komt dat nu door de doxicyklienen de ab dus.of is dat toeval.

gr esther

Paul

Hoi Esther,

Gelukkig gaat het weer beter met Stormy en is het misschien loos alarm geweest maar je kan ze voor de zekerheid gewoon behandelen want er is natuurlijk wel een verhoogd risico omdat de albino toch iets gehad moet hebben.
Maak hoe dan ook de kuur af ook al hoor je tussentijds dat de albino verder niks ernstigs had maar het is belangrijk dat je die kuur af maakt.
beterschap met je valkjes in elk geval.

Groetes, Paul

boezempje

hai


dank je paul ik weet niet of het klopt,maar een rood oogje en bol zitten lijkt mijn tog dat er iets niet goed is.maar vandaag gaat het weer een stuk beter met stormy,hij floot vanmorgen goed toen ik beneden kwam en nu ziet ie weer flink trosgierst te eten gelukkig.en morgen weet ik gelukkig meer.

esther

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Wat fijn dat het beter gaat met Stormy.
Lijkt mij een goed teken als hij fluit en goed eet.
Hou ze maar goed in de gaten.

Groetjes van Carla.

boezempje

hai Carla.


in de gaten houden doe ik zeker,ben al lang blij dat ie goed eet en drinkt en weer een beetje fluit.

dank je meis

gr esther

Tara

Hoi Esther,

bij papegaaienziekte zijn er vaak ontstoken oogjes te vinden bij valkjes :(. Maar goed hoor dat je gelukkig AB hebt, dan kan het snel beteren. Ik vind dat je supergoed voor ze zorgt hoor! En is heel mooi dat het toch iets beter lijkt te gaan.

Groetjes, Tara :-*

boezempje

hai

dank je tara.ik hoop dat de ppgz wel goed te genezen is dat is alles wat ik wil

gr esther

Tara

Citaathai

dank je tara.ik hoop dat de ppgz wel goed te genezen is dat is alles wat ik wil

gr esther

Hoi Esther,

de papegaaienziekte is zeker goed te genezen hoor en je hebt het goede middel ;).

Groetjes, Tara

boezempje

oke

dank je tara :-* :-* :-*

Paul

Hoi Esther,

Een ontstoken oogje is zeker nu heel eng dus is het zeker goed om dan meteen al aktie te ondernemen je kan nooit weten.
En je bent helemaal in het beginstadium van de ziekte dus voor die echt toeslaat zijn de bacterien al gedood door de antibiotica.
Dus misschien merk je verder helemaal niks aan ze als je de medicijnen blijft geven en hebben ze verder geen last van de ziekte door het snelle toedienen van de medicijnen.
Ik ben benieuwd wat er van de week uit de uitslag gaat komen.
Maar verder is het gewoon afwachten maar ik denk niet dat je valkjes grote problemen zullen krijgen hoor omdat ze al snel behandeld worden.

Groetjes, Paul