Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

En...zijn Derrick en Damali alweer het blok in geweest, nu het trosgierst er uit is? :D
Mettertijd zal het best wel goed komen, denk ik...het is ook nog allemaal nieuw en onwennig.
En ook Hedwig zal denk ik niet weken achter elkaar kippetje zitten. ;D

Ik ben benieuwd of Harry interesse gaat krijgen in Chinta!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Hedwig hoeft niet eens kippetje te zitten om te piepen , dat doet ze de hele dag door. :-\ . Er lijkt wèl een ei te zitten.

Vandaag kunnen de vogels er niet uit : ik was vanmorgen weg en straks weer, maar dat geeft niets want Derrick en Damali zitten nu steeds in het blok. Misschien gaan ze het snappen.Als ze tennminste het nep ei niet uit gaan broeden :P

Ik hoop ook dat Harry interesse krijgt in Chinta, anders moeten die straks weer naar boven verhuizen ::)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Heeft Hedwig al een eitje gelegd?

En zitten Derrick en Damali nog in het blok?

Het kan misschien even duren voordat Harry interesse in Chinta krijgt, ze is nog klein. Maar ik denk dat het best goed komt, en zou er zeker een paar maanden voor uittrekken!
Met Mikki en Dreamy ging het ook niet zo snel he. ;) Dreamy vloog Mikki altijd wel achterna, maar Mikki kreeg pas interesse toen ik het blok plaatste. ;)

Hoe gaat het met Beau en Spongy boven?

En...roept Noo-Noo nog steeds zo hard naar Harry?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Hij was vanmorgen weer erg gezellig hier ::)
Hedwig heeft eindelijk haar ei gelegd en Noo-Noo vindt dat heel erg gezellig geloof ik. Het gillen is dan ook niet van de lucht. Ze gaat zelfs fluiten als een man ???

Derrick en Damali gaan zelfs zonder nepei het blok in en uit en gisterenavond (om 11 uur, ach ja waarom ook niet) begon Derrick flink te sjansen tegen Damali.
Vanmiddag toen ik thuiskwam zat Damali in het blok en was hij weer bezig ;D
Zouden ze dan toch het licht gaan zien??

Die 2 boven gaan zo hun gangetje en is geen nieuws over eigenlijk.

Harry en Chinta ook niet: alleen dat Chinta zich nu ook door de tralies heen laat kroelen ;D

Groetjes:Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Wat apart dat Noo-Noo als een mannetje gaat fluiten?  ??? ;D
Zit ze ook wel eens bij Hedwig op de grond?

Nou, zo te horen gaat het de goede kant op met Derrick en Damali. Zo begon het ook bij Mikki en Dreamy. Heb je Damali al kippetje zien zitten? :D

Wat lief dat Chinta zich nu door de tralies laat kroelen.  :-* Heeft ze vast afgekeken van Harry. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Nop: nog niets kippetje gezien (van haar dan :P)

Ik moet nog even iets kwijt: ik was gisteren zo verontwaardigd >:(
Ik werd door mijn buurjongen(man) opgebeld die in dienst zit met de vraag of ik nog een konijn wilde. Wat moet ik ermee  zei ik , ik heb er al 2.
Bleek dus dat ze maar even geoefend hebben om deze dieren af te slachten en er was er nog 1 over anders lieten ze hem vrij in het bos. Nou ja zeg: ging hij uitgebreid vertellen hoe ze dat moesten doen. Het waren tamme vlaamse reuzen die ze eerst bewusteloos moesten knuppelen (ja tam is handiger kan je er eerst nog even mee spelen) , daarna moesten ze ze aan de achterpoten ophangen en de keel doorsnijden. Vervolgens hebben ze het vel afgestroopt en de ingewanden er uit gehaald en opgegeten natuurlijk :-X
Sorry hoor, maar ik vind dit belachelijk: tuurlijk zal er zoiets gebeuren, maar moet dit geoefend worden in de praktijk? Slaat mijns inzien totaal nergens op. Ten eerste als jij in een oorlogsgebied rondloopt kleine kans dat je een tam konijn tegenkomt die je dan vervolgens even kan neerknuppelen. Kom je er wel 1 tegen dan schiet je hem toch neer als je echt honger hebt en dan weet je echt wel wat je met zo'n beest moet doen dat hoef je van te voren niet te gaan leren. En of dat schieten dan herrie maakt? Ja dat zal best, maar als jij dus onder vuur ligt heb je echt geen tijd om een konijntje op te gaan eten, laat staan neer te knuppelen. Zegt ie nog tegen me ook toen ik zei wat ik ermee moest: ''Dan knuppelen we deze vanavond ook maar neer" Ik zei toen dat hij niet zo belachelijk moest doen om zo bij mij medelijden op te wekken en hem anders maar bij zijn moeder moest brengen.
Grr.. ik kan er nog kwaad om worden. Waarom bellen ze nu altijd mij ??? ::)
Omdat ze denken dat ik dan wel gek genoeg ben om er weer een plekje voor te vinden binnen een avondje tijd zeker. Ja sorry, maar het houdt een keertje op.
Zo sorry off topic, maar moest het even kwijt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Walgelijk zulk soort dingen :o
Dat zou eens in de media terecht moeten komen, dit zou dus echt verboden moeten worden!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

imv

 :o :o :o

Jeetje.. en ik zit hier met kokend bloed omdat Selektvracht weer eens niet op tijd bij onze klanten heeft geleverd..
Als ik dit lees vraag ik me af waar ik me druk om maak!  :-[

Dit is echt barbaars! Sorry hoor!
Er bestaat toch ook iets als een schietbaan? Ik begrijp best dat ze eens iets engs moeten doen om te zien of ze tegen bloed kunnen en zo, maareh.. met tamme konijnen?
>:( >:( :'( :'(


Caroline

Schandalig en ook een belachelijk verhaal wat volgens mij ook niet overal gebeurt.

Ik heb 2 broers, beide in dienst geweest, eentje beroepsmilitair geweest, de andere nog steeds beroeps maar nog nooit hebben die tijdens wat voor oefening ook, een tamme vlaamse reus moeten doodknuppelen en slachten hoor.  :-\

En jou dan bellen met zo´n verhaal wat een L*U*L!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Wat een belachelijk verhaal.  >:(
Als dit ons leger moet voorstellen, weet je het ook niet meer.
Een tam konijn doodknuppelen...tssss.....
Het arme beestje... :'( :'( :'(

En dan het goede nieuws over D&D :D
Ben benieuwd wanneer het eitje er is...

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Sommige mensen !!!  >:( >:(
En weet je nu ook hoe het is afgelopen met het konijn ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

En het goede nieuws is...;) :D :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

imv


*Yvon

hebben het gedaan ??  ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Nou we zijn dus gisterenavond bij de buren geweest omdat de buurman ( de buurjongen zijn pleegvader) vrijdag jarig was en de buurjongen begon dus meteen over dat konijn.
Ja en dan word ik toch flink boos ::)
Ik vroeg hem of dit nu reëel was en hij dacht echt zo konijnen te gaan vangen en of hij denkt dat die in Afghanistan(daar gaat hij heen in november) rondlopen.
Nou nee, maar dan zetten ze vallen neer , want het geldt ook voor andere kleine dieren. Diervriendelijke vallen zeker, zodat ze de dieren nog moeten doden :(
Nou ja het moest zei die. Dus ik vroeg waarom: je kan toch nee zeggen of had je zo'n honger? Toen wist ie eigenlijk niet wat hij moest zeggen: ze moesten ook weten welk gedeelte je wel en niet kon eten. Moet dan iedereen zo'n beestje nemen of zo.
Nou ja van mijn kant liep het wat hoog op en toen zei Simone dat ik hem niet zo aan moest vallen. Ja zeg hij begon er zelf over, ik heb toen mijn mond maar gehouden. Ze hadden er al een aantal vrijgelaten die over waren en toen hadden ze er nog 1 over. Ik geloof niet dat ik wil weten wat er mee gebeurd is :-X

Nu wat heel anders ;D
Vanmorgen om 5 voor 7 werd ik wakker door het gefluit van de valken beneden. Ik gaan kijken omdat ik nog wat langer wilde blijven liggen door een doek over de kooi te gaan doen.
Maar waar ze nu zo te keer voor gingen?
Derrick en Damali zaten te wippen!!
Het begin is er dus.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!