13 november 2024, 07:37:46

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

miep

Savanne, kippen is paringsgedrag.
Dat is natuurlijk, als het popje aan het kippen is, dan is dat eigenlijk om het mannetje te verleiden om te gaan paren. (de partner).
maar als je er maar 1 hebt kan  het dus zijn dat jij als de partner wordt gezien en dat ze dus bij jou gaat kippen.

Ik denk dat het ook wel jong kan hoor, misschien is ze er nog niet klaar voor, maar beetje instinkt gedrag ofzo.

denk niet dat het kwaad kan hoor.
Maarja als het teveel word zou ik het toch niet echt fijn vinden haha.

Savanna-c

oo hihihi ja ik dacht al sinds wanneer is kippen ook een werkwoord  ;D

miep

Citaat van: patty op  7 september 2012, 18:58:04
nog niet, ze is nog te jong.

haha, en als ze ouder is kan jij wel eieren leggen of wat
hahahahahaah
;D ;D ;D ;D ;D

patty

hoi,
naar een weekend feestjes vieren... ;D. zal ik er maar niet op in gaan... maar ik zelf hoef geen eieren te leggen. wij ,mensen zijn al geboren met alle eitjes die we ons leven kunnen gebruiken....dus leggen, is niet nodig daar heb ik één echte man voor nodig... maar neem dit bericht niet serieus..hik.ik heb mischien net iets te veel op. ;D maar met croky gaat het het goed.groetjes patty en croky

miep

het is niet 'naar' een weekend feestjes vieren
maar: na

;)

patty

hihi, inderdaad. maar alles via mobiel... en aan het begin van mijn dagboek..vertelde ik dat ik echt niet kan  schrijven. maar gevoel voor hummer heb ik....

Savanna-c

Wow Ik snap niets van alles na mijn laatste reactie, nu voel ik me echt dom  :-[ ::)

patty

nee, jij bent echt niet dom.. savanna.ik kan gewoon niet schrijven.

miep

of was het misschien stiekem croky die aan het typen was ?   ::)

Savanna-c

Nee ik kan het wel lezen ik maak zelf ook veel typfouten maar ik snap niets van de tekst zelf ....

miep

het gaat nergens over.
Er word gezegt dat zij geen eieren kan leggen,en dat ze dus van crocky geen eitjes kan krijgen. maar dat ze al eieren heeft van de natuur alleen dat die bevrucht moeten worden door haar man en dat er dan geen eitje komt maar een kind. en dan terwijl ze het zegt, zegt ze let maar niet op mij want ik heb gefeest  :P

Ok. ontopic nu, dit gaat de verkeerde kant op  ;)

Savanna-c

O, ja nu je het zegt ik begrijp het nu wel, :)

Maar idd dus:

Hoe is het met de kip  ;D ;D ;D

patty

het blijkt dat communicatie best moeilijk is en blijft...we zullen het hier maar bij laten. croky zit nog lekker op der nieuwe huisje...erger nog ze wil er niet uit.... normaal zit ze al in der kooi. hm mmmmmmm zometeen toch maar is kijken wat ze wil.ze zal toch moeten. maar ben blij dat het huisje goed in de smaak valt. ik ben nu aan één onderschrift aan het maken met foto bucket. ik kan wel foto's bewerken maar ik weet niet hoe dat werkt...nog ff zoeken dus. ;D

Savanna-c

Je kan ook via www.picmonkey.com goed en makkelijk foto's bewerken en collage's maken net als mijn onderschrift een beetje :)

patty

ik denk wel dat ik eruit ben...hij is alleen niet zo mooi.