26 juni 2024, 11:51:55

Webwinkel?

Gestart door DeesDoos, 30 november 2003, 15:48:26

« vorige - volgende »

DeesDoos

heey paul,

ja klopt.. 1tje zit vlak bij die videotheek (is dacht ik zonnetroep geworden) vlak bij het tankstation in ieder geval (ook bij het tuincentrum) die andere vind ik niks, is een heel klein donker rot winkeltje.. maar die grotere heb ik heel wat diertjes vandaan gehaald zoals me cavias en me eerste vogeltje (grasparkiet dacht ik) en een stel hamstertjes.. heeft ie nog steeds die aparte vogel ruimte of weet je dat niet? vond dat altijd wel een goed winkeltje met z'n dieren.. hokken waren ruim en niet over bevolkt enzo :) had wel weinig keuz maar alle noodzakelijke dingen had ie altijd wel :)
naar badhoeve dorp gaat me vader niet... bij pauw heb ik toen mijn dure hamsterkooi (sam-kooi) gekocht en toen ik in de auto de doos open maakte was heel die kooi aan diggelen en kon fluiten naar me geld maar ja, in badhoevedorp zitten er meerderen. maar denk dat me vader me valkje op gaat halen en dan gauw hierheen want het is ook 4 uur rijden ongeveer...
trouwens.. me hamsterkooi is aan digelen gevallen dus waarin zou ik me valkje moeten vervoeren? als ik genoeg geld heb zal ik kijken voor een andere hamsterkooi of iets waarin ik hem kan vervoeren maar heel erg veel heb ik niet meer dus denk niet dat ik het red.. zou het in een doosje kunnen ofzo waar aan de boven kant van dat doorzichtige  pletic zit? en dan gaten erin voor het eten ofzo?
water doe ik niet omdat als het valt ik de grootste ruzie heb met me vader...
hopelijk weet je een oplossing..

groetjes dees

Paul

Hoi Dees,

Welke winkel vond jij niks? in de lindenlaan of die andere?
In die ene winkel zijn het namelijk wel heel goeie vrienden van me dus pas op wat je zegt he  ;D
Een doosje zal prima gaan hoor voor even dat kan ik ook wel voor je in orde maken dan hoef je dat niet mee te nemen.
En zonder water kunnen ze ook wel met de autorit want hij zal toch niet drinken onderweg hoogstens wat eten aan trosgierst misschien.
Zelf heb ik voor het vervoer een plastic bakje met een deksel erop van Ferplast die kosten 10 euro en je kan hem gebruiken als je je valkje ergens mee naartoe wil nemen.

Maar als het maar voor 1 keer is kan je net zo goed een doosje nemen dat regel ik dan wel.

Groetjes, Paul

DeesDoos

het is inderdaad maar voor 1 keer. neem aan dat valkjes wel een dagje zonder vliegen kunnen toch? anders zou ik hem elke keer mee moeten sleepen als we naar nederland ofzo gaan.. niet dat dat nog veel zal gebeuren maar het huis is nog niet helemaal leeg dus zullen nog wel een keertje moeten denk ik... dan zijn we 1 dag weg van smorgens vroeg tot snachts ofzo.. en naar de dierenarts hoop ik niet naar toe te hoeven... dus als een doosje echt gaat en je zou dat voor me willen regelen heel erg graag. zal me vader trosgier mee geven en een bakje met eten als dat lukt.. anders moet er wat eten op de grond.. zal me vader ook wat bodembedekker mee geven zodat dat ook onder in kan :)

groetjes Dees

ps. bedankt  ;D

Paul

Hoi Dees,

Bodembedekking en voer voor onderweg hoef je niet mee te nemen hoor dat heb ik allemaal wel liggen.
Ik maak wel een mooi vervoersdoosje voor hem dat ie in elk geval de rit goed kan doorstaan.
In een kooi kan wel eens gevaarlijk zijn als ze in paniek raken vliegen ze hun vleugels tegen de tralies kapot en in een doosje kunnen ze zich niet bezeren.

Groetjes, Paul