23 juni 2024, 04:39:43

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Gerdy


Paula

Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Saar


me1982

hoihoi

wat een mooie valkjes heb je saar.. :)

heb geen tijd om alles  terug te lezen..
maar las over de kat..  :'(
hoe gaat het nu met de valkjes..?
hoop goed..
:-* :-*

Saar


Saar

Het pappen ging vanmorgen wel redelijk :)
De kleine dreumes is nogal nieuwsgierig en ik kon haar vanmorgen net tegenhouden.. Ze wilde in het schaaltje met pap springen :o ;D Kreeg er niet meer in dan 6 ml, wordt vanzelf weer meer als ze eenmaal de smaak te pakken heeft :)

patty_dordtse valkjes

Hoi,

dat komt zekers wel goed zoals je zegt als ze eenmaal de smaak te pakken heeft...

dikke knuffie
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Saar

Oowja!
Vandaag krijgen we een nieuwe pc... Weer een hputje met windows 7 er op. De hp die we nu hebben is versleten.. Is niet zo gek na 8 jaar ;) Zodra het heet wordt heeft ie het niet meer en flipt ie... OPnieuw opstarten enzo! Aangezien ik ook sim verslaafd ben ( kom soms tijd te kort met al die hobbies die ik heb whahaha ;D) was het nogal 'pijnlijk' voor me om alles wat ik had bereikt, van de pc af te moeten gooien :'( ;) Op de hoop dat ie het beter zou doen... Nou nee hoor... En toen ik ook nog eens geen bingo meer kon spelen via hyves, was voor mij de maat vol! >:( :-[ Chiel wilde al langer een nieuwe pc, maar ik vond dat niet nodig omdat ik nog kon doen wat ik wilde doen... Hopelijk krijg ik alles aan de praat ;) Anders hebben we t laptoppie nog hihi ;D

patty_dordtse valkjes

hoi,

Hoe is het met je nieuwe pc is die al geupdate  ;D
En hoe gaat het natuurlijk met de kleine dreumes  :P

Als je zaterdag naar Yvon toe gaat zal ik ff naar je zwaaien goed als je voorbij rijd  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Saar

internet doet het op de pc... ;D
Msn staat er alweer op :P hij is lekker snel....
We hebben alleen ruzie met het geluid.... Internet heeft nu wel surround geluid.. En de mediaplayer niet >:( Ik heb al geprobeerd om wmp 10 er op te krijgen, maar dat ging helaas niet. Vanavond mag Chiel dat weer proberen ;)
Morgen ga ik proberen om te de sims er op te zetten... Werkt dat goed, dan komt sims 3 er ook aan :P :-[ ;D

De dreumes is irritant bezig met pappen... Vanmorgen kreeg ik er amper wat in.. Ze weegt iedere dag rond de 79/80 gram, maar ze probeerde gisteren ook wel wat te eten :D Dus ik heb zo het vermoeden dat ze zelf ook tussendoor eet ;)
En ik zal ff terug zwaaien ;)

patty_dordtse valkjes

hoi,

dat doen ze hier ook hoor saar vooral de opalientje die knabbelt al ...

hoelaat rijd je langs dan kan ik er op letten haha...

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Saar

Nou ik heb net gebeld naar gendika... Het duurde me te lang...
Het cinnamonntje is een man... Is dus geen cross overtje ;)

En het geelwangetje is idd een meisje :D Nu dit bekend is, kan ik jullie bekend maken wat nu de bedoeling is....

Teen en Pér beginnen te koppelen. Ze slapen tegen elkaar aan, en waar de een gaat, daar gaat de ander ook. Harry laat ze dus echt links liggen :-\ Die mag niet meer in de buurt komen want dan krijgt ie een tik op z'n kop :o Harry en Teen kroelen wel weer samen ::) Gerrit is zoals ik verwachtte jaloers op de kleine geelwang :P Daardoor toont ie erg veel interesse in haar... Dus als alles gaat zoals ik wil, dan worden Harry en Lotje een koppeltje, en dan krijgt Gerritje ? ? ? als vriendinnetje!

Ik wil het dak ook van de tropen kamervoliere af hebben en er iets van gaas op hebben. Niet omdat het donker is in de voliere ( dit is het namelijk absoluut niet ) maar dat heb ik extra ruimte en kan ik die kooi helemaal strak tegen de muur zetten.. Kan ik misschien een andere kooi neerzetten die ik in gedachten heb ;) Zijn jullie weer op de hoogte!

patty_dordtse valkjes

Hoi Saar,

Leuk dat je het binnen heb gekregen de uitslag en ook dat het geen crosje over is  ;D...

je kan ook een plank erop leggen als je het dak eraf gaat halen en daarboven op een speelplaats maken bv  :P

dat had ik dus toen ook gedaan en gemaakt  ;D


dikke knuffie en alvast fijn weekend
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Saar

Het was de bedoeling dat t cinnamonnetje zou blijven als t een poppie was  :-\ Maarja... Nu blijft t geelwangetje en das ook mooi ;)

Speeltuin is geen optie, het is een puntdak ;D

patty_dordtse valkjes

Saartje als je een plank haal bij de bouwmarkt heb je witte dikke planken om bv te gebruiken om wat op te hangen.
zo heb je ze in breed en in lengte..
het is wit en je kan het makkelijk schoonmaken

kom ff niet op de naam...
maar als je die op een bepaalde maat laat zagen kan je die plaat/plank erboven op leggen en om het vast te maken kan je gaten boren op de hoeken en zo een schroef of vastmaken met een taairipje bv

en daarboven op kan je dan een speelplaats maken

zo heb ik toen ook de kooi gehad


snap je nu wat ik bedoel  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website