1 november 2024, 03:38:09

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Hahaha da's dus ff wachten spannend , gefeliciteerd hoor !!
Groetjes Petra.

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Anke

Hoi Bonnie,
Wat leuk zo'n aparte mutatie!
Jij doet straks niks anders meer dan veertjes kijken :P
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Jaaaaaa...heel spannend , ik ben benieuwd welke donsje je gaat hebben hoor! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Ja echt wel spannend, ik ben super benieuwd hoe palefallow bleekmasker eruit gaat zien, als dat het tenminste is. En een palefallow lutino heb ik ook nog nooit gezien. Ik heb alleen nog geen idee of ze voeren, ze zitten er als pittbullen op met zijn tweetjes.

Maar goed, dat zal haast wel.  :)

Dierenfreackske

Hoi ,Bonnie, ik heb dat ook nog niet gezien , ik ben ook wel benieuwd hoe dat er uit ziet, grtjs Ann   :D :D :D

•=Bonnie=•

*grin* Helaas moeten we nog even wachten... het uitgekomen jong is toch van Bingo & Belle  ;D  Dat is dus weer een opaline bronzefallow die eventueel ook nog gele wangen zal krijgen. Ook niet verkeerd dus maar nog even geen palefallow bleekmaskertje. Ik zag twee gemarkeerde eitjes gisteren maar blijkbaar lag de schaal precies zo dat het heel leek.

Ze hebben wel bevruchte eitjes hoor, Cocktail en Dreams zelf, dus er kan elk moment weer wat uitkomen als ze niet afgestorven zijn. Dat kon ik niet zien.

Anke

Hoi Bonnie,
Een opaline bronze fallow is zeker niet verkeerd :)
Het blijft dus nog even spannend....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

irma

Spannend hier!! ::)
Citaat van: -•=Bonnie=•- op 19 april 2009, 10:05:59
*grin* Helaas moeten we nog even wachten... het uitgekomen jong is toch van Bingo & Belle  ;D  Dat is dus weer een opaline bronzefallow die eventueel ook nog gele wangen zal krijgen. Ook niet verkeerd dus maar nog even geen palefallow bleekmaskertje. Ik zag twee gemarkeerde eitjes gisteren maar blijkbaar lag de schaal precies zo dat het heel leek.

Ze hebben wel bevruchte eitjes hoor, Cocktail en Dreams zelf, dus er kan elk moment weer wat uitkomen als ze niet afgestorven zijn. Dat kon ik niet zien.

Mooie mutatie palefallow bleekmasker die je overigens nog niet veel ziet. :o
Ik hoop voor je dat de eitjes snel uitkomen.

Groetjes,
Irma :)

Gloria en Lujo

*Yvon

Hoi hoi

Nouuuuuu,zit je ons al lekker te maken,is het er nog niet.  ;D
Hopen dan dat de palefallow bleekmaskertjes nog uit de eitjes kruipen.  :)

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

19 april 2009, 23:07:10 #325 Last Edit: 19 april 2009, 23:10:08 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: *Yvon op 19 april 2009, 22:43:13
Hoi hoi

Nouuuuuu,zit je ons al lekker te maken,is het er nog niet.  ;D
Hopen dan dat de palefallow bleekmaskertjes nog uit de eitjes kruipen.  :)

Groetjesssss Yvon

Ach troost je, ik heb mezelf ook lekker gemaakt haha :)  Ik weet dat er in elk geval 2 bevruchte eitjes bij zaten, en in elk geval 2 onbevrucht. Die heb ik vervangen door die van Bingo & Belle. Die waren wel iets verder maar heel veel kan dat niet schelen. De rest van hun eitjes heb ik niet bekeken want toen zat ze al te broeden en Dreams komt niet van haar eieren. Dus het blijft even afwachten.

Ik ben in elk geval ook heel blij met het jong van Bingo & Belle en zeker met het feit dat het een opaline bronzefallow mogelijk geelwang  is.  :)

----------------------------------------------------

Er piepen twee eitjes van Romeo & Julia...

•=Bonnie=•

Nou... nu weet ik het echt niet meer  ::)

Ik ben vanmorgen gaan kijken bij Cocktail & Dreams. Schouwlamp mee en het tweetal vriendelijk verzocht op te schuiven. Het zijn scheten, ze blazen wel en halen ook uit maar denken wel om de eitjes en het jong. Ik heb niet alle eitjes kunnen schouwen alleen wat er onderuit lag maar dat was genoeg...  :-X

Er lagen drie eitjes binnen bereik, 1 onbevruchte van henzelf wat ik er meteen maar uitgenomen heb, het ligt daar vol zat.

De twee anderen waren afgestorven en er stond wat op... ???

Nu weet ik dus echt niet meer wat ik gedaan heb  :-X had ik dan het 1e ei van Cocktail & Dreams zelf ook gemerkt met een 1?

DUS IS HET DONSJE DAT ER AL IS,  NU VAN HENZELF DUS EEN PALEFALOW OF LUTINO BLEEKMAKSER OF EEN BRONZEFALLOW VAN HET BRONZEFALLOW GEELWANG KOPPEL  ??? ::) :-X  AAAAAAAAAAAAARGH

Nou we houden de spanning er wel in zo in dat blok jeetje. Maar goed, eigenlijk wist ik al op het moment dat ik de twee eitjes van de bronzefallow geelwangen erbij schoof dta het qua duidelijkheid in het begin niet een handige combi zou zijn  ;D ::)

Caroline

;D ;D ;D

Het blijft gewoon nog even spannend bij en voor je.  :D

Succes met de piepeitjes.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

20 april 2009, 11:15:03 #328 Last Edit: 20 april 2009, 11:21:48 by -•=Bonnie=•-
FOTOOOOOOOOOOOOOOO'S  :D

Extran, de trotse papa :) Cinnamon-opaline bont split geelwang.

Extreme, de trotse mama. Extreem bonte witmasker  :)

Jong 1. Een getekende bonte man met waarschijnlijk een klein foutje (dus zwaar bonte prijs en niet getekende prijs)  split witmasker en kans split geelwang. Nog te reserveren  :)

Jong 2. Een extreem bonte man split witmasker en kans split geelwang. Nog te reserveren  :)

Jong 3. Een cinnamon-opaline bonte pop split witmasker. Als het geen geelwang wordt is ze nog te reserveren, anders zit er een optie op.

Jong 4 maak ik later foto's van omdat die als jongste beter paste in het blok van Mork & Mindy die echter nog niet van hun jongen af gaan. Dit is ook een cinnamon-opaline bonte mogelijk geelwang pop split witmasker en voor haar geld qua reserveren hetzelfde als voor jong 3. :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.