1 november 2024, 03:22:06

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op 29 maart 2009, 12:23:38
Hoi Bonnie,
Hier dus ook weer eitjesdans :)
Hopelijk doen alle koppels het zo als jij gepland hebt :)
Groetjes Anke

Geelwangen he, dan weet je dat 90% zeker van te voren. Vorig jaar voerde Bingo ook al geen moer uit, en nu dus weer niet. Ja... treden en als een macho voor de ingang van het blok zitten fluiten  ;)

*Yvon

Hoi hoi

Bingo doet dus weer niets,balen.  :-\
Het bedenken van hoe en waar wat te leggen hadden wij ook.
We wilde van alle koppeltjes wel hun jongen zien.
Nu geluk bij ongeluk was dus bij 1 koppel niks van hun eigen bevrucht.  :)

Succes!!

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Citaat van: *Yvon op 29 maart 2009, 14:19:48
Hoi hoi

Bingo doet dus weer niets,balen.  :-\
Het bedenken van hoe en waar wat te leggen hadden wij ook.
We wilde van alle koppeltjes wel hun jongen zien.
Nu geluk bij ongeluk was dus bij 1 koppel niks van hun eigen bevrucht.  :)

Succes!!

Groetjesssss Yvon

Nee jammer is dat het van die geelwangen, anders zou ik er nog heel erg graag een koppel geelwangen bij willen hebben.

Wat dat betreft is het eigenlijk suf geelwang man tegen niet geelwang pop te hebben, want alleen redt die pop het toch niet, is alleen maar zielig dat hij het steeds voor haar verprutst. En zij maar leggen   :-\

Ik heb wel overwogen Bingo aan een andere pop te koppelen, misschien probeer ik dat nog wel eens als ik ooit een bronzefallow (lutino?)-geelwang pop uit Mork & Mindy kweek. Maar dan zou ik de pop gewoon bij Bingo en Belle zetten en kijken wat er gebeurd, het is een hecht koppel dus expres uit elkaar halen vind ik sneu. Aan de andere kant vind ik het voor Belle ook triest dat ze zo graag een nestje wil en een vent heeft die niet mee doet...  >:(

Met de eitjes kom ik er wel uit denk ik, ik ging net bij het pleegkoppel (Romeo en Julia) kijken en ik moet me al heel erg vergissen als er niet binnen twee dagen een ei ligt daar. Dan kan ik de twee bewaarde eitjes van Bingo en Belle en wat er verder eventueel nog komt daar onder kwijt.  :D

Dierenfreackske

Hoi hoi, , wat jammer van Bingo he, misschien zou dat wel een oplossing zijn  moest je hem aan een lutinogeelwangbronzefallow pop van je kunnen koppelen, het klikt misschien wel beter dan he......he ja Bonnie, Luna komt eindelijk naar hier zaterdag, wat ben ik blij! Ik heb een mooi mannetje maar ze is misschien al met Sonny,; geef niets, ze kan maar gelukkig zij,n he, ik maak foto's voor je van haar als ze hier is, dan stuur ik je eentje door, zie je haar eens hier ook he, hihi, grtjs Ann

•=Bonnie=•

Citaat van: Dierenfreackske op 30 maart 2009, 06:26:44
Hoi hoi, , wat jammer van Bingo he, misschien zou dat wel een oplossing zijn  moest je hem aan een lutinogeelwangbronzefallow pop van je kunnen koppelen, het klikt misschien wel beter dan he......he ja Bonnie, Luna komt eindelijk naar hier zaterdag, wat ben ik blij! Ik heb een mooi mannetje maar ze is misschien al met Sonny,; geef niets, ze kan maar gelukkig zij,n he, ik maak foto's voor je van haar als ze hier is, dan stuur ik je eentje door, zie je haar eens hier ook he, hihi, grtjs Ann

Hoi Ann  :)

Het klikt heel goed met Bingo en Belle hoor, dat is het probleem niet. Bingo is alleen een geelwang die zich zoals de meeste geelwangen niet om de eitjes bekommerd terwijl zijn niet geelwang popje Belle juist heel erg broeds is. Voor haar vind ik dat dan sneu. Maar wie weet, vind ze het na twee jaar met Bingo wel normaal dat je eitjes legt en er verder niets mee doet ;)

Veel plezier zaterdag :)

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , ok ..ja,; dat heb je met geelwangen he, hier is er een eitje cvan Malou denk ik gewoon op de grond gelegd :-\, en was er mee aan 'tspelen , mijn geelwangetje he, .. maar misschien als ze iets ouder zijn lukt het dan wel, wie weet he, hihi!  Heel veel succes met je lieve Bingo en Belle, , ik vind het zo'n mooi koppel hoor!  ;) ;) :D :D :D :D grtjs Ann

mila

hoi Bonnie

leuk dat het bij jou ook eitje regend misschien dat je weer wat moois heb zitten wat ik niet kan laten zitten haha....

ik heb gisteren even foto gemaakt van jou wildkleur mannetje.

hij heeft het super naar zijn zin hij heeft zich 2 popjes
Toe geëigend de witmakser en een de cinnamon popje.
volgens mij weet ie niet eens wat ie er verder mee moet maar ja laat hem gaan haha.......

groetjes

Dierenfreackske

hoi Bonnie , hoe gaat het daar met de koppels ? Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Citaat van: mila op 31 maart 2009, 19:25:18
hoi Bonnie

leuk dat het bij jou ook eitje regend misschien dat je weer wat moois heb zitten wat ik niet kan laten zitten haha....

ik heb gisteren even foto gemaakt van jou wildkleur mannetje.

hij heeft het super naar zijn zin hij heeft zich 2 popjes
Toe geëigend de witmakser en een de cinnamon popje.
volgens mij weet ie niet eens wat ie er verder mee moet maar ja laat hem gaan haha.......

groetjes

:D  Hij begint mooi door te kleuren. Hij zou voor wat betreft zijn mutaties eigenlijk een mooie bronzefallow pop moeten hebben.

Citaat van: Dierenfreackske op 31 maart 2009, 20:30:45
hoi Bonnie , hoe gaat het daar met de koppels ? Grtjs Ann

Hoi Ann  ;)

Het gaat goed met de koppels hoor  ;D

mila

hoi bonnie

klopt voor zijn splits is het beter een bronsefallow popje..
maar probeer die maar is te vinden....

ik ben nu aan het bellen voor een koppel albino of een koppel bont albino want ik dat kan de bonte naar de opaline lutino pop en de albino pop naar de zwaar bonte man want die is weer split albino (moeilijk he haha)

groetjes

•=Bonnie=•

Zo, de laatste twee eitjes van Bingo en Belle blijken ook bevrucht  :D  Ik had mazzel, het pleegkoppel is namelijk ook begonnen :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Citaat van: -•=Bonnie=•- op  1 april 2009, 17:46:05
Zo, de laatste twee eitjes van Bingo en Belle blijken ook bevrucht  :D  Ik had mazzel, het pleegkoppel is namelijk ook begonnen :D

Alsof het zo had moeten wezen.  ;D
Ze hebben het gewoon aangevoeld.  ;)

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Bonnie,
Fijn dat je pleegkoppel ook is begonnen :)
Op naar mooie geelwang jongen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

zotteke

Hi Bonnie,

Ik zag op je site een heel lief popje. Niet de zwaar bonte, maar de andere. Die van 50 euro. Nu ben ik wellicht heel geintereseerd (ligt er een beetje aan wat voor antwoord ik van Karin van de Bonte Parel krijg), maar ik zou graag weten waar in de buurt je zo'n beetje woont. Dan weet ik of je een beetje 'haalbaar' bent voor mij.

succes verder met alle eitjes he  ;D