1 november 2024, 03:25:23

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

Tjerk

Dat denk ik wel ja,

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

:D Thanks weer Marie!! Het is zo leuk te zien hoe dat frutsel dat ik de eerste vier dagen van haar/zijn leventje met pap gevoerd heb het zo super goed doet!  :-*

Zo te zien wordt het ook geen opaline he... Tja 't kan een man of een pop zijn nu :)

Caroline

Het blijft een geweldig smoel houden.  :-*

Inderdaad super dat ze het zo goed doet.  :D

Ik zie ook oranje op de wangen .... en op de rug op de eerste foto's .... lijken dat geen pareltjes??

Marie .... vertel eens!! ZIe jij pareltjes??

Groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

De valkjes hebben het  voorjaar goed in hun hoofd. Alle koppels zijn ondertussen parend gespot , ook Cocktail en Dreams, het nieuw samengestelde koppel  :D

In de tuin heeft een wilde eend haar nest. Ze legt elke dag een zachtgroen ei en dekt het nest dan weer af met "stro". Dat komt goed uit want de perken moeten gedaan en omdat ze alleen komt leggen en dan weer vertrekt kan dat prima. Vandaag was het 5e ei er, ik vermoed dat ik nog drie dagen heb voordat ze zal gaan broeden.

Anke

Hoi Bonnie,
Fijn dat je valkjes er zin in hebben :)
Leuk zo'n eend die bij je in de tuin komt broeden ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mila

heey bonnie

leuk zeg dat de valkjes al lekker het voorjaar in hun bol hebben hier ook gelukkig.

leuk een wilde eend in de tuin (kan bij jou makkelijk met je ruimte :P).

groetjes

Rianne

Wel foto's maken van de kuikentjes he? :)

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 18 maart 2009, 10:21:44

Haha, nou dat gaat denk ik niet lukken, zodra die uitkomen zwemt ze er mee weg, en aangezien ik gen idee heb wanneer ze uit moeten komen...  :)

Met de valkjes gaat het lekker, volgens hun is het echt al voorjaar ;) Helemaal ernaast zitten ze natuurlijk niet, tenslotte is het morgen officieel lente.  ;D

Dierenfreackske

Hoi Bnnie, leuk zo'n eendenest in je tuin, hihi!
Fijn dat het ook goed gaat met de valkjes enzo , grtjs Ann

Anke

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 20 maart 2009, 11:56:48
Citaat van: Rianne op 18 maart 2009, 10:21:44

Haha, nou dat gaat denk ik niet lukken, zodra die uitkomen zwemt ze er mee weg, en aangezien ik gen idee heb wanneer ze uit moeten komen...  :)

Met de valkjes gaat het lekker, volgens hun is het echt al voorjaar ;) Helemaal ernaast zitten ze natuurlijk niet, tenslotte is het morgen officieel lente.  ;D

Hoi Bonnie,
Dat wordt dus op de loer gaan liggen met je camera ;D
Het wordt mooi weer dus kan je lekker in het zonnetje liggen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mariejj

Sorry maar voorlopig even geen foto's van Tapa  :-[
Ik lig met mn beentje omhoog op de bank,, vogels voeren gaat nog net (de andere dieren worden gelukkig door familie verzorgt)  maar om nou op 1 been een blok eraf te halen en foto's maken zal niet gaan lukken,, sorry  :-\

Caroline

Beterschap met je beentje, Marie.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: mariejj op 21 maart 2009, 10:25:54
Ik lig met mn beentje omhoog op de bank,, vogels voeren gaat nog net (de andere dieren worden gelukkig door familie verzorgt)  maar om nou op 1 been een blok eraf te halen en foto's maken zal niet gaan lukken,, sorry  :-\

Hey... wat is er met je been???    Beterschap in ieder geval, enne, wat niet gaat dat gaat niet hoor, heb ik pech :)

Maar eh... kan je al zien of er al dan niet parels door komen?

mariejj

Citaat van: Caroline op 21 maart 2009, 11:53:20
Beterschap met je beentje, Marie.  :-\

dankje  :)

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 21 maart 2009, 18:15:23
Citaat van: mariejj op 21 maart 2009, 10:25:54

Hey... wat is er met je been???    Beterschap in ieder geval, enne, wat niet gaat dat gaat niet hoor, heb ik pech :)

Maar eh... kan je al zien of er al dan niet parels door komen?

Enkel verzwikt,, kan er niet op staan en doet erg zeer  :-X

Ik zie geen parels  ;)

mariejj

Tapa  ;D

Hij/zij  mag gereserveerd worden. Ik maak hem niet tam,, maar met 7 weken en veel aandacht zal dat misschien nog wel lukken toch?