24 juni 2024, 15:25:23

Mijn puppy Yara

Gestart door Roxy, 2 maart 2009, 15:21:22

« vorige - volgende »

Roxy

Hoi allemaal,

Ik wil jullie even voorstellen aan mijn puppy Yara.
Het is een jack russell black en tan. Ze is nu 3 maanden oud en is heel druk, stronteigenwijs, knettergek, ondeugend, speels maar ook heel lief.
Hier wat foto's van toen ze net bij ons was.







Hier zit ze op de schoen van een vriend van ons, die heeft maat 50!. Ze was toen net zo groot als de schoen ;D.


De eerste ontmoeting met Zoe


Slapen doet ze ook nog veel




En nu is ze al een stuk groter gegroeid






Groetjes Roxanne

hilde

ohhhhhhh hoe lieffffffff

groetjes


wij hebben ook een jackske maar tricolor laagbenig

Sally

Hoi,

Wat een schatje zeg!
Wij hebben hier een Parson Jack russel, helemaal wit met enkel een paar hele lichte plekjes op dr oren.

Roxy

Hoi Kay,

Yara is ook laagbenig.

Hoi Sally,

Dat zal wel een leuk gezicht zijn een hele witte hond met een paar plekjes :D.

Groetjes Roxanne

hilde

dit is die van mij shiba



groetjes

Sally

Dit is onze witte met zn paar vlekjes. ;D

hilde

en ze zeggen dat jacks zo stoute hondjes zijn maar die van mij is hier pas gekomen toen ze 7 maanden was en wij zijn haar 3e huisgezin de ene had kleine kindjes en toen ze puppy was krabde ze deze veel heb haar nageltjes toen ook geknipt want deze waren te lang
bij het 2e huisgezin deze gingen veel weg en ze zat weliswaar met een ander hondje maar ze beet het behang van de muur en de novilon van de vloer ook had ze kittens dood gebeten en kippen en liep weg
en bij het 3e huisgezin ons dus gaat het prima alleen als je ze los laat loopt ze weg en komt ze niet meer terug
hier kwam ze direct bij een stel andere honden/katten /kippen /(konijnen toen nog) en ze heeft aan deze dieren niks gedaan want van mij mocht ze mee deze eten geven en ze liep er gewoon bij ze vond het zelfs leuk

Roxy

Hoi Sally en Kay,

Jullie jacky's zijn ook heel mooi  :).

Jacky's kunnen inderdaad hele stoute hondjes zijn, maar als je ze goed en consequent opvoed dan zijn het de beste hondjes ;D. Ze moeten alleen even weten wie er de baas is.

Groetjes Roxanne