## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Hij staat er inderdaad verschillend op ! Morgen inderdaad nog maar eens vragen aan Dr van der Horst, dat kan in ieder geval geen kwaad lijkt mij.

Geef Pablo maar een dikke beterschaps knuffel  :-*

Liefs, Karin

Caroline

Ja, de wipfoto op zich is dan mislukt maar je ziet daar toch nog duidelijk zijn oogjes heel anders op staan. Zijn uitdrukking op zich helemaal.

Nou trouwens ook weer, hij is gek aan het doen met Coco en ze hangen beide onderste boven in de kooi, vleugeltjes wijd.  :o

Ik heb al zitten denken .... hij is in de rui, zal hij daar last van hebben maar ik heb hem nu bijna 4 jaar en dit gedrag is me nooit eerder opgevallen bij hem in de ruiperiode.  :-\

Het blijft vreemd.  :P

Maar doodziek lijkt hij niet.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

het kan inderdaad zo zijn dat hij nu meer last heeft van de rui dan normaal. misschien gaat het nu wat minder vlotjes bij hem?
in ieder geval veel beterschap met pablo en op de foto's vind ik hem er ook niet doodziek uitzien gelukkig.
sterkte hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sabine

Hoi Caroline,

Wat heb je schatjes van kinderen ;D (op de foto ;) ;D ) 
Het is te hopen dat Pablo snel op knapt.

Groetjes Sabine

Wilma1

Jeetje  :o een heel verhaal, met een hoop zorg...maar niet voor niets. Jammer dat het ene jong is gestorven  :-\

Dank je wel voor de aparte uitleg te beschrijven.

Mooie foto's van de verkleedde kids  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Hoi Caroline

Ze houden je wel bezig he, je valkejes.

maar wat worden de kabouters al grooot en mooooiiiiiii.

Nog ff en ze gaan ook verhuizen......

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Marian

Hey Caroline,

Zo, ik ben weer bijgelezen ;)
Vervelend wanneer je niet weet wat er mankeert aan Pablo...hij lijkt inderdaad niet doodziek wanneer je ook nog wat aan het wipwappen bent :P.....maar je kunt niet voorzichting genoeg zijn.
Die Sanne, hihi, mooi laagje make-up :P.....en jongens, is ook mijn ervaring hier....hoeft dat gedoe met schmink allemaal niet zo. Patrick is zelfs "als zichzelf" carnaval gaan vieren op school ;) ;D Cool toch 8)
Ik ben vanmorgen, heelhuids :P, teruggekomen van het skiën, was echt geweldig!!!
Ik neem van de week nog contact met je op :D

Liefs, Marian

mila

hoi caroline

ik heb even snel weer bijgelezen.
ik zie dat de kabouters heel goed gaat gelukkig...

en wat vervelend dat je niet weet wat pablo heeft.
hopen dat je straks meer duidelijkheid heb.

groetjes
mila

ManjaV

Hey Caroline,

Ja, het is wel apart, op een paar foto's zit hij er een beetje zielig bij en op de andere foto levendig.
Misschien toch iets wat Timmy destijds ook had. Zat een paar dagen onderin de voliere te suffen, maar ook niet helemaal bol. Was paar dagen later weer de oude. Het lijkt er heel erg op. Het hoeft niet hetzelfde te zijn natuurlijk, want ik weet niet eens wat Timmy scheelde, maar misschien heeft hij iets onder de leden en komt hij er vanzelf bovenop. Kusje voor Pablo.  :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Pfoe pfoe,wat een zorgen om Pablo.  :-\
Misschien is het wel de rui ??
Hij wordt tenslotte al wat ouder.  ;)
Onze Tino nu 6 of 7 jaar,zit ook altijd heel veel te dutten als hij in de rui is,dan lijkt hij ook ziek.
Zover ik me kan herinneren had hij dat niet toen hij jonger was.

Dan even een vraagje :
Waarom geef je nog vitaminen door het water als je al zoveel verschillende dingen aan voer aanbied ?
Volgens mij komen ze bij jou geen pitamientje tekort.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hey Caroline,

Ochie ochie... arme Pablo niet lekker  :-\
Wat hebben we toch soms een zorgen om onze lieverds :-*

Vier jaar vind ik nog niet echt oud hoor...  :-\

Ik hoop dat het inderdaad de rui is en dat hij over een aantal weekjes weer helemaal de oude is. Ik zal stilletjes voor hem duimen  ;)

Zowie stuurt jou en Pablo een hele dikke knuffel voor beterschap en steun  :-*

Leuke foto's trouwens van je kids... nu zie ik eindelijk hoe Sanne haar haar heeft laten knippen... Ik zat steeds maar op die foto's te wachten, maar ze kwamen niet  ;) ;D

Gelukkig gaat het goed met de "kaboutertjes"  :)

Groetjes,
Monky & Zowie  :-*

Kaatje

Hoi Caroline,

Hoe is het nu met Pablo !? Ik hoop dat het allemaal goed gaat bij je. Heb je het er nog met Dr van der Horst over gehad, en zo ja wat heeft ze erover gezegd !?

Fijne dag vandaag, volgens mij ben je ( hopelijk in goede zin ) lekker druk  ;)

Liefs, Karin

Gerdy

Hoi Caroline...hoe is het vandaag met Pablo? wat is het toch vervelend als je denkt dat ze iets mankeren en je kan je vinger er niet op leggen..en misschien heeft het inderdaad met de rui te maken.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Caroline, hoe is het daar met jou? Alles goed ook met de kaboutertjes en Pablo? Grtjs Ann

Caroline

Hoi hoi!!

Alles hier goed alleen héél erg druk met alle vier de kindertjes thuis en Ed werken.  ;) De laatste is weer de hele dag naar België voor de "zaak".  :P

Sanne en ik hebben de hele ochtend/middag hard gewerkt aan de vogelkooien, alle voerbakken, waterflessen, badderbakken, trappetjes, stokken, speeltjes en schommels zijn weer schoongeschrobt.  ::) Alle valkjes hebben een douche gehad met badzout dus blinken ook weer. ;D ;D En uiteraard hebben ze een lekker gevulde bak eten gekregen.  ;)

De bodems zijn schoon, de bodem van de kabouter-kooi is schoon, pfffh, met die pap moet dit echt elke dag  ::) en .... gisteren zijn Eros & Perle verhuisd dus hun kweekkooi heb ik ook meteen ontsmet met Dettol.

Pablo .... is eigenlijk weer zo goed als zich zelf .... hij is in de rui maar verder merk ik sinds gisteren weinig meer aan hem. Hij slaapt weer op 1 pootje en hij vliegt weer als een straaljager.  :o Wat het is geweest .... ik weet het niet maar vandaag zitten ze nog even lekker in de huiskamer maar morgen verhuizen ze naar de schoongemaakte kweekkooi waaruit Eros & Perle zijn gekomen.  ;) Een blok krijgen ze voorlopig uiteraard niet. Eerst even lekker opknappen en door de rui heen komen, over een week of 6 kijk ik wel weer eens verder.  :D

En dan VA, Dr. v.d. *piep* aangesloten bij het veel besproken papegaaienopvang in Veldhoven .... laten we zeggen dat ik hier zoveel over te vertellen heb dat ik hier vanavond nog even op terug kom.  ::)

Onze Lorre heeft ze netjes het snaveltje geknipt (€ 12,=), gekortwiekt (€ 5,=) en zijn nageltjes geknipt ( 5,=), als Lorre in de toekomst hier komt wonen zal ik dit ook zeker daar laten doen maar met mijn zieke valkjes naar haar toegaan .... NOOIT  :-X

Maar goed vanavond meer.  ;)

De kaboutertjes zijn met 3 x per dag pap met pellets nog geen gram afgevallen dus dit is netjes. Morgen is Melody 6 weken en krijgt ze nog maar 2 x.  ;)

Verder heb ik een hoop foto's en films gemaakt van de valkjes vandaag .... als het allemaal een beetje is gelukt zal ik ze hier later ook nog plaatsen.  :D

Dus .... alleen maar goeie berichten hier.  :D

Oh .... en ik heb ook nog een ei gevonden .... helaas niet  bij Armani & Princess maar bij  .....

* Eros & Perle, denk ik.
* Kouros & Lou Lou, verwacht ik niet, Lou Lou is 7 maanden.
* Van & Gils & Oilily, Oilily heeft nog nooit een ei gelegd.
* Giorgio & Anaïs, lijkt me niet, Anaïs is pas 4 maanden.  ;)

Helaas was hij kapot, vanaf 1.60 m. naar beneden laten vallen. Ik denk dus van Perle, zij zat in de kweekkooi eergisteren nog de wiwappen, daarom heb ik de kaboutertjes apart gezet en het blok verwijderd.  ;) Perle is wel een popje waaraan je niet echt ziet of ze een ei moet leggen ja of nee.

Tot later.  ;D ;D ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.