## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Esther*


Serita


Cherro


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

yvonneZeilstra

Gefeliciteerd met Zara, mooie dame! Ook nog gefeliciteerd met je dochter, dat wordt ook al een hele dame  ;D.

Caroline 1569

Ha Caroline

Gefeliciteerd mat Zara.
Weer een mooi valkje erbij.

Wij willen foto's van de jongen...

Caroline

Annemarie86

Gefeliciteerd met Zara! Wat een prachtig popje. Dat komt vast helemaal goed met Azzaro!

TheaV

Van Harte....  ;D
Wat is ze schitterend mooi!!!
En  de nam past ook echt goed bij Azarro!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Anja

Gefeliciteerd met je mooie meisje. Ze is schitterend.

Sammie heeft zojuist zijn eerste wip beleefd. Het ging er zo heftig aan toe dat ie samen met Do van de stok afviel.

Groetjes,

Anja

Gerdine

Vandaag heb ik van Caroline te horen gekregen dat Olijf bij ons mag komen wonen  :D

Vanaf nu gaat hij Ollie (B. Bommel) heten!

Nu gaan we de foto's met nog meer plezier bekijken  ;D

gr. Gerdine

Caroline



* Noëlle & Narcis *


Sorry, sorry, sorry, jullie hebben heel erg lang moeten wachten op de foto's maar ik liep echt even over in alles ...

Inmiddels is iedereen weer naar school en ben ik druk bezig alles wat in de vakantie is blijven liggen aan het weg werken  :P

Ik ga geen elle lange update schrijven maar zal bij elk jong valkje even een kort stukje over hem of haar schrijven voor de toekomstige baasjes. ;)

Voor ik de foto's plaats nog even het laatste nieuws ... Armani & Princess hebben 2 eitjes van hun tweede nestje, morgen verwacht ik de derde.

En ... donderdag ga ik Zara bij Caroline (Carco) ophalen die vrijdag 5 weken oud is. Zij krijgt dan al ruim een week pap omdat haar vader weg is gevlogen en moeder toen ook haar jongen verliet. Hier bij mij zal ze opgroeien tussen mijn jongen en ook gewoon haar papmaaltijden krijgen.  ;)

De foto's!!!!! Gemaakt donderdag 12 mei 2011


Noëlle gereserveerd eet sinds enkele dagen helemaal zelfstandig. Als ze over een paar daagjes nog zo goed eet mag ze verhuizen. ;)


Noëlle weet ik niet van hoe zij in de toekomst gaat heten.


Noëlle


Noëlle


Narcis gereserveerd gaat straks Sem heten. Sem eet al redelijk zelfstandig maar krijgt nog 1x pap van me.


Narcis


Narcis


Narcis


Narcis


Narcis


Narcis

Tot zo met de foto's van het O-nest.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

wat heerlijk dat je van de week Zara kan gaan halen ..en wat is ze SUPER mooi..gefeliciteerd met haar

Caroline



* Olijf * Opal * Ozzy * Otje *

alias

* Ollie * Steppe * Ozzy * Omnia *


Het O-nest, de jongen van het tweede nestje van Giorgio & Anaïs. Op een paar veertjes hier en daar plukken hebben ze het weer geweldig gedaan dit kweekjaar en 7 prachtige jongen op de wereld gezet. Ik ben trots op ze. Hun blok is al verwijderd, morgen verhuisd hun laatste jong naar de grote lummelkooi en verhuizen ze zelf naar de grote kooi in de huiskamer om er te genieten van een welverdiende rust tot volgend jaar. :)

Foto's zijn gemaakt donderdag 12 mei 2011, een deel van de valkjes woonde toen nog bij de ouders in de kooi.  ;)


Olijf gereserveerd en gaat Ollie heten. Olijf woont al zeker een week in de grote lummelkooi. Hij krijgt 2 x per dag pap van me en vindt dit wel zo makkelijk. Vanaf morgen krijgt hij nog maar 1 x en mag hij laten zien dat hij het zelf kan. :P


Olijf


Olijf


Olijf


Olijf in de grote lummelkooi ... zijn kuifje was een beetje geplukt door de ouders maar er komen al weer allemaal niet pennetjes. ;D


Olijf


Opal gereserveerd hij gaat straks Steppe heten. Opal woont inmiddels ook in de grote lummelkooi en krijgt ook nog 2 x pap. Over een paar dagen gaat ook hij het op 1 x pap proberen.


Opal wilde niet op een stok zitten dus sorry ... eerst enkele lig foto's  :-\


Opal


Opal


Opal
Daarna toch nog een paar foto's van Opal op de driehoek en op mijn hand.


Opal


Opal


Opal


Opal


Otje(links) & Ozzy


Otje & Ozzy


Otje & Ozzy


Otje & Ozzy beide gereserveerd
Otje, de bonte cinnamon opaline geelwang POP gaat Omnia heten. Zij woont nu nog bij de ouders maar gaat morgen als laatste verhuizen naar de grote lummelkooi. Ze krijgt nog 2 x pap, pa en ma voeren haar al 2 dagen bijna niks meer maar ze eet zelf ook nog niet voldoende.


Ozzy, de cinnamon opaline MAN blijft Ozzy heten. Zij woont al enkele dagen in de grote lummelkooi en krijgt ook 2 x pap van mij.


Otje & Ozzy


Ozzy


Ozzy


Ozzy


Ozzy

Otje


Otje


Otje


Otje


Otje


Pa & Ma, Giorgio & Anaïs


Giorgio & Anaïs

Vanmiddag zaten Olijf, Opal & Ozzy op de voerbak zaadjes te pellen dus heb ik ze laten zitten, van Otje maakte ik nog 2 foto's.


Otje


Otje

Straks nog de eerste serie foto's van het P-nest en misschien ook nog de foto's van vandaag van hen maar ik beloof niks ... ik moet straks een hele berg hongerige buikjes vullen met pap. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Phoenix * Pixie * Plume * Pebbles * Pancho *


De 5 prachtige jongen van  het P-nest van Kouros & Nina. :D De 2 kleintjes worden nog gevoerd maar de ouders laten de grotere al op zoek gaan naar hun eigen voeding ... ik moet ze vanavond even na kijken, hebben ze te weinig gehad krijgen hun ook wat pap van me vanaf vandaag. ;)

Met het reserveren is het een beetje vervelend gelopen ... ik had iemand die vorig jaar een valkje bij me heeft gehaald, heel betrouwbaar, leuk mail contact mee gehad, deze stuurde me een maand of 2 geleden een PB met de vraag om nog 2 valkjes te reserveren. We hadden wederom  heen en weer wat contact en er werden 2 valkjes toegewezen ... alleen nu heb ik al 3 weken niks van ze gehoord, ze zijn niet online geweest en ik snap er helemaal niks van. Ik weet zeker dat ik nog wat van ze ga horen maar  ik heb ze voor het weekend geschreven dat als ik niks hoorde, ik na het weekend nieuwe baasjes ga zoeken voor de 2 valkjes, deze zijn inmiddels 6 weken en kan ik natuurlijk niet onbeperkt voor ze vast blijven houden, ik moet een grens trekken. Toch?? ???

Deze foto's zijn van donderdag 12 mei 2011


De oudste, Phoenix, een getekende cinnamon witmasker POP, nog niet definitief gereserveerd.
Mocht je interesse hebben in Phoenix mag je me een berichtje sturen. Ik heb mensen op de wachtlijst ook al aangeschreven ...


Phoenix


Phoenix


Phoenix


Phoenix


Verstopt achter mama Nina, Pixie.


Pixie


Pixie is volgens de mutatieberekening een wildkleur bleekmasker witmasker split bont {X 2 opaline lutino} {X 1 cinnamon} MAN
Als POP dus een crossing over, gereserveerd maar ervan uitgaande dat het geen crossing over is, de veertjes gaan morgen op de bus richting Gendika, is Pixie als MAN nog te reserveren


Pixie


Pixie


Pixie


Pixie


Pixie ...
Mocht je interesse hebben in deze wildkleur bleekmasker MAN mag je me een berichtje sturen. ;)


Plume, een bonte opaline witmasker MAN of POP, geslacht is nog niet bekend. Er gaan morgen veertjes op de bus. Ook Plume is nog te reserveren.
Als MAN draagt hij de volgende split: {X2 lutino} wat betekend dat hij in combinatie met een witmasker popje, albino dochters kan krijgen. ;)


Plume


Plume



Plume


Plume


Mijn eigen Pebbles. :-*


Pebbles is een bonte opaline bleekmasker witmasker MAN of POP. Indien MAN split {X2 lutino}. ALs het een man is krijgt het een nieuwe naam en wordt het de partner van Vlinder ... is het een popje krijgen zij en Lilly samen 1 bonte bleekmasker man en mag die man kiezen :P ... de pop die overblijft wordt een vrijgezelle dame. ;)


Pebbles


Pebbles


Pebbles


Pebbles


Pebbles


Pebbles samen met grote zus Lilly




Zo lief ... Lilly ging meteen Pebblesje kroelen en de hulsjes van de pennetjes halen.




:-*




Pancho ... heeft me verrast ... op deze foto zie je nog geen enkele aanwijzing dat het pareltjes krijgt maar het weekend kreeg hij/zij toch ineens pareltjes.


Op Pancho zit een optie ;), ook zijn veertjes zullen spoedig opgestuurd worden.


Pancho


Pancho


Pancho


Pancho

Pfffh, deel 2 van het P-nest gaat niet meer lukken vandaag ... ik ga de jongen pappen en mijn bedje opzoeken.

Mocht je interesse hebben in 1 van de jongen die nog te reserveren is mag je een berichtje in mijn boekje achter laten of een pb-tje of mailtje sturen. :)

Slaap lekker voor straks en tot morgen met de rest van de foto's.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

H&H

Hoi Caroline,
Jee, wat zullen die mensen spijt krijgen want wat is Phoenix een beauty zeg. Die zal niet lang op de wachtlijst staan. Misschien hebben die mensen computer problemen of zijn ze op vakantie. Een gemiste kans. Angel heeft samen met Yoshi 2 jongen grootgebracht. Ze zijn nu aan het tweede nestje begonnen.  :)

H&H

Wilde een fotootje van Angel met haar 2 jongen meesturen. Maar zoals je ziet, ik ben er helemaal niet goed in. :-(  Sorrie.
Ik heb het maar als bijlage verstuurd. Maar ik wilde eigenlijk net zoals iedereen de foto in de tekst.

Groetjes,
Helga