25 juni 2024, 07:28:57

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi romy en ann,

het is gelukt hoor! hij kan nog steeds vliegen naar de kooi en naar mij toe. ik kijk even hoe het gaat, er kan altijd nog een stukje af. ik heb de buitenste vliegpen laten zitten. nu maar ff afwachten wat robocop gaat doen ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Yvette

Wat onzettend goed van jou mijn petje af

Yvette

En hoe is het nu dat Happy niet meer echt kan vliegen en met zijn bijtgedrag?

Kimm

hoi yvette,

robocop (happy) vliegt nog uitstekend! hij is wel wat rustiger, maar het echte resultaat kan ik morgen pas waarnemen bij hem, dus dan moet ik het even beoordelen. ik heb er niet veel afgehaald, dat kan altijd nog. maar vanmiddag en vanavond was hij heerlijk in omgang. maar ik zeg nog niets te vroeg want morgenvroeg kan het wel weer anders zijn bij hem ;D  ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

oja en ik heb vandaag een duif gered. hij kon niet vliegen dus toen heb ik hem gevangen en naar de dierenambulance gebracht. ik denk wel dat het goed komt want hij was niet gewond en zag er verder goed uit.
hihi ik heb het er druk mee met dieren redden ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat fijn dat je de duif hebt gered en de dierenambulanche hebt gebeld ! Leuk dat het goed komt ook , Je bent echt wel toppie !

Gefeliciteerd meid met het goede resultaat van het kortwieken , dat heb je weer helemaal voor elkaar he !
Hoe is het verder nog met je neus ? Is het beter nu ?
Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

ja goed gedaan he!

met mijn neus gaat het wel. kan nog 2 maanden duren voordat het beter is, maar die arts is wel een flapdrol hoor. de ene zei dat er een ontsteking zit en deze flapdrol zei dat dat niet zo was. nou maar het doet wel zeer nog steeds. en mijn oogspieren doen ook steeds zeer bij het bewegen van mijn ogen. naja ik zie het wel aan, alleen die zwelling wat dus de ontsteking zou zijn neemt dus niet af, maar wordt ook niet dikker.

happy en bemmie zitten al lekker in de kooi. het is bedtijd voor hun. volgens mij gaat bemmie nu weer ruien. ze lossen elkaar af ;D oja kijk even bij topic andere dieren ann! :D

groetjes kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sjaak

SuperKim, de dierenredder! Ik kan best wel goed naaien, zullen we eens voor een stofje gaan om je eigen kostuum te maken??

Ik dacht zelf aan een grijs pakje met rose tutu en SK op je borst.

Kimm

whahahahhhha geweldig ;D  ;D  ;D

ja ik denk dat ik mijn eigen bedrijfje maar ga starten en dan heb ik inderdaad een pakje nodig ;D  ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Jeetje, die Happy!!  :o >:(

Inderdaad gedrag wat je absoluut niet mag accepteren, ik denk dan ook dat je het enige juiste hebt gedaan, hem kortwieken.  ;)

Mocht hij het weer doen, nog korter wieken.

En ook zeker niet meer op je schouder en/of je hoofd laten zitten, dit is ook dominant gedrag.

Heel veel sterkte ermee en beterschap voor je neusje.  :D

Voor straks welterusten.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

leuk dat je even weer komt kijken!
fijn dat jij dat ook vind dat dat gedrag niet acceptabel is en dat ik nu het goede heb gedaan.
als hij morgen zo blijft doen dan gaat het inderdaad korter. ( ik weet dat het toch wel weer groeit)
bedankt voor je steun! en ook voor mijn neusie ;D
jij ook welterusten voor straks!!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm..

ben weer trots op je..een duifje geholpen ..echt toppies..

wat goed dat je Happy hebt gekortwiekt..en net zoals je zegt..gaat het niet helemaal zoals je wil kan je er altijd nog een stukje afhalen..en gelukkig groeit het ook weer aan..

wat is dat balen hé met artsen als ze elkaar tegen spreken..hoe lang moet het nu ongeveer duren voordat het helemaal genezen is?

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

dank je wel :D het geeft mij ook steeds een heel goed gevoel. haha en mijn moeder maar lachen want die moet steeds mee met de auto om de dieren die ik vind weg te brengen. maar dat doet zij met alle liefde :D

inderdaad erg vervelend als artsen elkaar tegenspreken. net of ze het niet kunnen hebben dat ik bij zijn collega was geweest. mijn eigen arts, die mij heeft geopereerd zei dat het nog wel 2 maanden kon duren :o  :o  :o ben je klaar mee!

ik had vandaag eerst een nieuwe schaar gekocht voor het kortwieken van happy. ik moest wel een goede scherpe schaar hebben en ik heb happy kunnen vangen met een theedoek. ( hij had al door dat ik hem wou pakken en dat ging dus niet door volgens hem ;D)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Nou is Happy geen vliegtuig meer, maar een helikopter met z'n korte wieken. Knap van je dat je dat zelf doet. Ben benieuwd of jij nu weer happy wordt ;D

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik kwam even gedag zeggen . Hopelijk komt het allemaal goed met Happy zijn eigenwijs gedrag , hihi !
Grtjs Ann