-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

monica

Prachtige jongen weer hoor :D!

Groetjes Monica.

Anke

Hoi Bonnie,
Nu konden we nog een keer genieten van je foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

Hey Bonnie,

Je hebt al veel mooie jongen op stok gekregen. Zijn er ook al jonge bleekmaskertjes geboren?

Kirsten

Hoi Bonnie,

Bingo heeft het supergedaan zo te zien,. wat een beauty's!!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

•=Bonnie=•

Bedankt allemaal :)

@ Kirsten: Ja Bingo heeft zijn genen mooi doorgegeven. Alleen wel sneu voor Belle want omdat hij niets doet is zij nu voor de derde rond eitjes aan het leggen :( Ze laat ze gewoon op de grond vallen als ik het blok weg neem.

@ Rob S: Nee ng geen bleekmasker jongen, wel 3 bevruchte eitjes bij de bleekmasker man en zijn pop (Robin & Robijn) deze zouden vanaf het weekend kunnen kippen :)

Saar

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , ach wat lief zijn de jongen ,  ;D ;D
Mooie , hele mooie ,echt waar ! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

6 juni 2008, 13:49:07 #682 Last Edit: 6 juni 2008, 13:51:21 by -•=Bonnie=•-
Vanmorgen vond ik jong 3 van Bingo en Belle hun tweede nestje, dat bij bij Jelle en Beauty ligt, dood.

Ik was er al bang voor, woensdag zag ik al dat het niet zo goed ging in het blok. Ze voeren de ukken te grove zaden  :-[ 't was natuurlijk ook een grote gok en een andere keuze, buiten met de hand opvoeden had ik niet.

Nu maar hopen dat de andere vier het wel redden maar ik heb er een hard hoofd in. Jong één ziet er goed uit maar jong twee oogt uitgedroogd en mager. Jong vier dito alleen is die nog weer vier dagen jonger natuurlijk, het lijkt er op alsof die geconstipeerd is van de veel te droge voeding, het wil poepen maar er komt niet.

Jong 5, de laatste is pas drie dagen oud. Ik heb er weinig vendutie in.

Ondertussen hebben zowel Bingo en Belle als ook Romeo en Julia dus weer eieren.  >:( Ik ga ze bewaren tot ze uitgelegd zijn en dan haal ik de blokken opnieuw weg en sluit de popjes samen twee dagen binnen op  in de hoop ze van de leg te brengen.

Saar

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Nou dat is minder leuk nieuws zeg.  :-\
Idd dan maar hopen dat het met de rest wel goed blijft gaan.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Bonnie ...dat is inderdaad balen hoor !!!Veel sterkte !
Grtjs Ann

♪ Marlies

Das balen. :-\

Hopelijk blijft het met de rest wel goed gaan.

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

6 juni 2008, 16:05:09 #688 Last Edit: 6 juni 2008, 16:10:30 by -•=Bonnie=•-
Ja ik baal er vreselijk van, jong drie was een bronzefallow en ik zit dus zelf op een bronzefallow man split geelwang te wachten, voor Yellow.

Maar goed, het is niet anders. Het hoort er bij, als je geelwangen hebt kan je gezeur verwachten met niet broeden en als je back-up er dan de brui aan geeft ben je de sigaar. Helaas pindakaas  :-\

Kan me er zo boos om maken als ik die kleine hummels zie kremeneren.   :'( Als ze nu ziek zijn is het wat anders, maar hier kunnen ze niets aan doen.

Nu kan ik het dus ook wel shaken dat ik de drie van Romeo en Julia weer in het blok terug kan zetten.

Omdat ik die nu toch binnen moet houden heb ik zojuist besloten de over gebleven vier dan ook maar binnen te halen. Kan ik WEER 7 keer per dag kale kippies pappen.  ::)  Iets gaat er toch niet helemaal zoals ik het bedacht had momenteel.

Deze week heb toevallig alleen afspraken in de directe buurt dus heb tijd *ahum*.

Gerdy

Hoi Bonnie,

Wat is dat verschrikkelijk balen zeg..en zeker als je ziet dat die kleintjes niet goed gevoerd worden..je staat zo machteloos..veel sterkte hiermee.

even een ander vraagje..je vertelde net dat je eitjes bewaard om ze later weer terug te leggen..hoe gaat dat in zijn werk..ik heb nml 7 jongen en ze heeft alweer vier eitjes in het blok gelegd.

gr gerdy