Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een heerlijke douche foto's van Doggy en Pukkie  :D Wat kunnen ze dan zielig kijken hè, zo van ... ik wil nu de straal, zie je niet dat ik het "koud" heb !?

En dan later weer de foto van Pukkie op je schoot, zo heerlijk in de handdoek dan zit ze weer te kijken zo van, ... kijk dat is nu het heerlijkste van het douchen, lekker bij het vrouwtje op schoot liggen en kroelen  :D

Ik heb werkelijk genoten, ook van jouw gezicht, ... wat heb je toch enorm veel dierenliefde in je zitten, .... ik zie niet alleen de hondjes genieten maar bij jouw straalt het ook van je gezicht af !! Super hoor  ;D

Groetjes Karin

Kaatje

Hoi Lisa,

Wat heb ik ontzettend genoten van je filmpjes en wat een gezellige achtergrond muziek heb je gebruikt zeg !! Dit maakte het plaatje dus helemaal compleet  :D

Wat zijn het toch vreselijk bezige bijtjes hè en wat kunnen ze, als ze wakker zijn heerlijk heen en weer rennen op zoek naar allerlei lekkere dingen  ;)

Wat leuk dat ik Zoowy nog even in het hamsterradje heb zien rennen, wat een grappige beestjes zijn het toch !! Geniet er maar fijn van hoor, het zijn schatjes .... zeker weten !!!

Groetjes Karin 

Lisa

Hoi Karin

Zoowy gaat altijd opzoek naar het radje om in te lopen :).
Zippy daar in tegen gaat meteen opzoek naar ''eten'' :P.

Ik had het kooitje schoongemaakt en dan lopen/rennen/stunten ze altijd door de kooi heen ;D

Liefs

Anja

Citaat van: Kaatje op 13 januari 2008, 17:28:22
Hoi Anja,

Wat een heerlijke douche foto's van Doggy en Pukkie  :D Wat kunnen ze dan zielig kijken hè, zo van ... ik wil nu de straal, zie je niet dat ik het "koud" heb !?

En dan later weer de foto van Pukkie op je schoot, zo heerlijk in de handdoek dan zit ze weer te kijken zo van, ... kijk dat is nu het heerlijkste van het douchen, lekker bij het vrouwtje op schoot liggen en kroelen  :D

Ik heb werkelijk genoten, ook van jouw gezicht, ... wat heb je toch enorm veel dierenliefde in je zitten, .... ik zie niet alleen de hondjes genieten maar bij jouw straalt het ook van je gezicht af !! Super hoor  ;D

Groetjes Karin

Hoi Karin,

En Doggy had het echt koud hoor. Pukkie niet zo ondanks haar kale lijf.

Doggy ligt op mijn schoot en Pukkie er langs :D :D :D

Ik moet altijd zo lachen als Doggy nat is...............net een verzopen ratje :o :o :o ;D ;D ;D

Dank je wel voor je mooie compliment. Dat waardeer ik erg.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Lisa,

Het was echt een super leuk gezicht om Zippy zo hyper te zien rennen en dan die heerlijke gezellige achtergrond muziek, ... ik heb vreselijk gelachen  :D

Lekker hoor een schone kooi, en ja dan moeten ze natuurlijk opnieuw op zoek naar het eten want hamsters "verstoppen" dat meestal ook natuurlijk  :D

Zoowy is ook een schitterende hamster, zo ontzettend leuke beestjes vind ik dat, en ze kunnen als ze op snelheid zijn heel erg hard in zo'n radje rennen hè !?

Ik vind het heel erg fijn dat je zo blij bent met je hamsters, ... dat geeft een heerlijk gevoel hè !?

Groetjes Karin

Kaatje

Hoi Anja,

De complimenten heb je dan ook echt verdient hoor, ik geniet elke keer weer opnieuw van alle foto's die je plaatst !!! Oeps .... ik ben dus helemaal in de war het moest dus Doggy zijn  ::)

Ik hoop dat ze het me vergeven, het zijn echt 2 schatjes bij elkaar !!! Wat een leven hebben ze toch ook hè !!! Heerlijk hoor, ik zou gerust eens een weekje willen ruilen met ze   ;D

Hehehehe en inderdaad, Doggy lijkt als ze nat is net op een verzopen ratje, maar wel een heel knap en heel lief ratje  ;D

Groetjes Karin

Anja

Citaat van: Kaatje op 13 januari 2008, 21:19:05
Hoi Anja,

De complimenten heb je dan ook echt verdient hoor, ik geniet elke keer weer opnieuw van alle foto's die je plaatst !!! Oeps .... ik ben dus helemaal in de war het moest dus Doggy zijn  ::)

Ik hoop dat ze het me vergeven, het zijn echt 2 schatjes bij elkaar !!! Wat een leven hebben ze toch ook hè !!! Heerlijk hoor, ik zou gerust eens een weekje willen ruilen met ze   ;D

Hehehehe en inderdaad, Doggy lijkt als ze nat is net op een verzopen ratje, maar wel een heel knap en heel lief ratje  ;D

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Nou moet ik er toch echt van blozen hoor.

Het is je vergeven hoor. Daar zijn ze erg makkelijk in.

Wie weet zie jij ze binnenkort wel in het echt.

Ik ook .................ik zou ook wel willen ruilen alleen wil ik wel mijn haren behouden ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Kaatje

Citaat van: Anja op 13 januari 2008, 21:31:05
Hoi Karin,

Nou moet ik er toch echt van blozen hoor.

Het is je vergeven hoor. Daar zijn ze erg makkelijk in.

Wie weet zie jij ze binnenkort wel in het echt.

Ik ook .................ik zou ook wel willen ruilen alleen wil ik wel mijn haren behouden ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Hoi Anja,

Blozen hoeft niet hoor, .... het is gewoon de waarheid  :D En inderdaad, wie weet zien we ze wel heel snel in het echt ... kan ik lekker met ze kroelen  :D

Hahaha, uhmmm dat ben ik nog vergeten, ... ik wil echt wel een weekje ruilen maar niet net in de week dat ze geschoren en geknipt worden  ;) ;)

Groetjes Karin   ;D

Lisa

Citaat van: Kaatje op 13 januari 2008, 21:12:22
Hoi Lisa,

Het was echt een super leuk gezicht om Zippy zo hyper te zien rennen en dan die heerlijke gezellige achtergrond muziek, ... ik heb vreselijk gelachen  :D

Lekker hoor een schone kooi, en ja dan moeten ze natuurlijk opnieuw op zoek naar het eten want hamsters "verstoppen" dat meestal ook natuurlijk  :D

Zoowy is ook een schitterende hamster, zo ontzettend leuke beestjes vind ik dat, en ze kunnen als ze op snelheid zijn heel erg hard in zo'n radje rennen hè !?

Ik vind het heel erg fijn dat je zo blij bent met je hamsters, ... dat geeft een heerlijk gevoel hè !?

Groetjes Karin

Hoi Karin

In dat radje kunnen ze idd heel hard rennen. Ik heb ze nog nooit over de kop zien gaan gelukkig maar :P.
Hihi dat muziekje vond ik er wel bijpassen.

Ik ben erg blij met Zippy en Zoowy ;D en vooral als je ze zo bezig ziet in hun kooitje ;D :D.

Als ze holletjes graven in het schaafsel op de bodem nemen ze het eten mee ja :P.

Liefs

Wilma1

Ik heb laatst een geruisloos radje gekocht en dat ding draait tocht zó hard  :o die pootjes zie je alware rondjes draaien, zoals in een tekenfilmpje  ;D

Ik moest trouwens wel lachen om de filmpjes  ;D vooral het muziekje erbij is grappig  ;D als je iets veranderd wordt de hele kooi besnuffeld  ::) :P
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Das wel fijn een geruisloos radje. We hebben een ijzeren radje wat wel wat piept maar een plastic knagen ze helemaal kapot.

Dan maar wat piepen das niet zo erg. Hier lopen ze samen in 1 radje...............gekke beesten zeg.

Groetjes Anja

Kaatje

Citaat van: Anja op 16 januari 2008, 19:22:47
gekke beesten zeg.

Groetjes Anja

Hoi Anja,

Maar wel hele lieve gekke beesten en ze zien er zo lief uit !! Ik weet wat je bedoelt hoor, wij hebben zelf ook van die gekke beesten gehad  :D :D

Groetjes Karin

Lisa

Hey Wilma,

Bij ons besnuffelen ze de kooi altijd ook al geef ik ze nieuw voer ;D. Vooral Zippy komt dan kijken die denkt dan He VOER ;D ;D. Wij hadden ook eerst een geruisloos radje maar dat draaide niet dus hadden we een ijzere gekocht. Maak je het helemaak schoon en na 1 dag piept het radje alweer :P.

Hoi Karin,

Het zijn wel een beetje gekke beestjes hoor als ze met zen 2e in het radje zitten willen ze allebei de andere kant uit lopen ::) :o. En Zoowy zie ik het meeste lopen in het radje. En ze lopen ook naast elkaar in het radje :o zit er wel een helemaal tege de tralietjes van de kooi aan :P. En dan kruipen ze overelkaar heen ;D.

Liefs

Dierenfreackske

Hey Lisakuh...leuk hoor jouw radjes ! Plots viel het me in dat je Anja's dochtertje bent he ! Jij hebt ook heel mooie beestjes he !  Leuk om ze in zo'n radje te zien lopen toch ! Grtjs Ann

Lisa

Hoi Ann,

Dat klopt ik ben idd de dochter van Anja.
Dankjewel voor het compliment :).

Groetjes Lisa