Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Allemaal,

Ons vrouwtje heeft vandaag wat foto's gemaakt en hieronder is het resultaat.

Pukkie in de mand. Ze heeft een oor gekregen en dat bewaakt ze met haar leven. Let maar eens op de uitdrukkingen op de volgende foto's.

Hier wil ze niet meer op de foto.

Doggy gaat altijd onder de verwarming liggen op de koude tegelvloer. Heb er maar een deken neergelegd.

Aan het spelen.

Na even geposeerd te hebben speelt ze weer vrolijk verder.

En uiteindelijk valt ze in slaap.

Groetjes Anja

heidi

Hallo Doggy en Pukkie,

Jullie zijn echte fotomodellen aan het worden.
En Doggy als ik zo'n lekker oor had zou ik het ook met mijn leven bewaken.

Pootje Van Wannes,Casper en Cato

Mara

Hoi Pukkie

Lekker hoor dat oor. Krijg je dat vaak? Ik eigenlijk elke zaterdag als we naar de markt gaan mag ik altijd mee en dan krijg ik een oor. Heerlijk, ik bewaak dat ook met mijn leven.

Hoi Doggy

Wat ben jij toch een mooi fotomodel!!

Groetjes

Oscar

Anja

Hallo Wannes, Casper en Cato,

Dank jullie wel voor het compliment. Het is heel lekker dat oor hoor.

Hallo Oscar,

Wij krijgen dat niet elke week. Voordat wij het op hebben zijn we ruim een week verder. Zo af en toe krijgen we dat.

Pootjes van Pukkie en Doggy.

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Ik vergeet dat jullie niet zo groot zijn als mij. Ik heb vandaag ook een oortje gekregen van het vrouwtje. En op de markt een stukje kaas van de kaasboer. Dat was lekker...jummie.

Pootje

oscar

Wilma1

Wat een schattig smoeltje van Doggy en ze zijn beiden zo heerlijk klein, dat je ze lekker kunt oppakken .... was met Rocky  wat moelijker....alhoewel doe gewoon voor de helft op schoot kwam liggen, voor een knuffelpartij. ....maar de meeste Xren lag ik op mijn knieën voor hem....lekker door zijn vacht kroelen  :D

Een varkensoor mocht hij niet, dan kreeg hij veel last van schilfers en jeuk. Hij kreeg een bullepees, vond ie heerlijk....wij wat minder....blehhhh, dat stonk zo  :-\
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik lig ook meestal bij Oscar op de grond als het niet anders kan hoor. Heerlijk kroelen met zo'n lief hondje.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Wilma,

Dat krijgt Pukkie ook wel ooit en idd wat stinkt dat zeg. Maar ja mss vinden zij ook wel stinken wat wij snoepen wie weet.
Wel fijn dat je toch met Rocky kon knuffelen op wat voor manier dan ook.

Hoi Oscar en Mara,

Kaas vinden wij ook heerlijk hoor. Volgens mij vind iedere hond kaas wel lekker.

Groetjes Anja Pukkie en Doggy.

Anja

Vandaag was het heel druk in huis. Dat komt omdat Jeroen morgen 18 wordt en zijn vrienden en collega's vanmiddag kwamen. Doggy werd er heel onrustig van. Hetzelfde als Pukkie die vindt dat ook niet fijn als het hele huis vol visite zit. Wij mochten ook af en toe mee naar boven zodat het voor ons wat rustiger was.

Zoekplaatje.

Ze ligt het liefst tussen de vuile was.

Pukkie is ook helemaal blij dat iedereen weer naar huis is.

Groetjes Anja Doggy en Pukkie.

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Ik hou ook niet zo van drukte om me heen hoor, maar meestal zijn de verjaardagen hier wel rustig, er komen niet zo veel mensen. Gelukkig is het voor vandaag weer voorbij.

Wensen jullie Jeroen morgen proficiat?

Groetjes

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

We hebben Jeroen proficiat van je gewenst. We moesten netjes dank je wel tegen je zeggen.

Pukkie en Doggy

Bello

Pukkie en Doggy,

Doen jullie Jeroen ff van ons feliciteren met zijn verjaardag

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Citaat van: elfelfje op 26 februari 2007, 13:31:29
Hoi Oscar,

We hebben Jeroen proficiat van je gewenst. We moesten netjes dank je wel tegen je zeggen.

Pukkie en Doggy

Hoi Pukkie en Doggy,

Graag gedaan hoor!

Oscar

Anja

Hoi Dorothé,

Hebben we gedaan en we moesten je bedanken.

Groetjes Anja Pukkie en Doggy.

Wilma1

Achhhh wat heeft Doggy nu toch gedaan  :o of is het Pukkie  ::)....dat wordt een nieuwe bank Anja  ;D ;D ;D

Even wat uitvergroot, maar dan is ie stippelig....het hondje ligt braaf in het hoekje van de bank  ::) ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3