26 juni 2024, 10:30:57

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Sanna.
Wat een leuke foto's! Ze lijken allemaal al goed hun draai gevonden te hebben.
Leia is inderdaad een kroeldoos, ik hoop dat ze zich blijft gedragen, thuis heeft ze wel eens 'haar stoute dagen' dan stapt ze gewoon niet op 's avonds.
En het is al goed dat je de drie wildkleurtjes uit elkaar kan halen als ze zitten - dat lukt niet iedereen ;D
Veel plezier met de twee drietallen.
Hoe ze ook in de kooi zitten - als ze maar lief zijn tegen elkaar ;) en als Leia en Brokkie elkaar lief vinden is het mooi meegenomen ;D
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Sanna

Ik dacht dat ik hier al gereageerd had, maar je hebt hele mooie foto's gemaakt!

Mara

Sanna

2 oktober 2007, 19:57:29 #662 Last Edit: 2 oktober 2007, 20:04:46 by Sanna
Hoi Mara,

Dank je wel ;).


Hoi Ivana,

Iedereen vindt elkaar nog lief gelukkig, en ik vind ze allemaal lief ;D ;D. Met Leia heb ik voorlopig nog helemaal geen problemen. De enige die mij nog niet heel erg lief vindt is Mischa. Maar ik ga hem wel klein krijgen, ik heb 2 weken gna, gna, gna ;D. Nee hoor, ik zal lief voor hem zijn, aan het einde van de 2 weken zal hij ook best wel met me knuffelen ;).

By the way.... hoe vind je m'n handtekening?? ;)


Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Sanna,

Wat een super mooie foto's. Wow...............en je handtekening................geen woorden voor......heel mooi.
Knap werk.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Sanna

Je hebt een supermooie handtekening!!

mara

Monky

Hi Sanna,

Je handtekening is mooi geworden  :D

Groetjes,
Monky

Sally

Hallo Sanna.
Wat een mooie handtekening toch.
Hoe krijg je dat toch klaar?
Echt prachtig!

Groetjes Sally

Sanna

Met Photoshop ;D ;D

Het is wel druk in huis hoor, met 6 vogels :P. Als er 1 het startsein geeft, gaat alles vliegen :o. Er liggen nou dus door het hele huis veren, want Belle is ineens in de rui gegaan. En met dat gefladder in huis... ;D. Zometeen eerst maar even zuigen. Maar ja, dat kan ook weer niet te vroeg, want ik heb een beneden-buurvrouw en die houdt errug van uitslapen op haar vrije dagen ::) (lui mens hahaha). Maar het vliegen in huis gaat allemaal erg goed. De logeetjes kennen nou wel de meeste plekjes. Alleen voelt Beau steeds de behoeft om te laten weten dat híj de man in huis is zodra de jongens zich een beetje laten horen. Dat betekent dus op de hoogste plek gaan zitten en er vrolijk overheen gaan gillen :o. Gekke beest! Toch apart hoor, dat ze kunnen horen of er een man of pop aan het fluiten is, want bij Pino, Belle of Leia doet hij het niet.... Maar als hij dan bij mij om z'n knuffels komt vragen is hij weer zo lief en aanhankelijk, dan vergeef ik hem alles weer ;D.

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Sanna,

Wat een gekkerd die Beau.

Gezellige drukte toch. Ja en je moet er iets voor over hebben hè dus zet de stofzuiger maar binnen handbereik ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Sanna

5 oktober 2007, 20:52:37 #669 Last Edit: 8 november 2010, 10:12:45 by Sanna
Nou, niet alleen Beau is een gekkerd hoor.... Pino kan er ook wat van! :o

Pino ontpopt zich als een ware sadiste. Ze heeft blijkbaar een totaal ongegronde, doch hevige, hekel aan moedervlekjes. Met name moedervlekjes in mijn nek........... Ik wilde alleen even zeggen:

AUW!!!

Ok, Pinootje is dus een ontzettend lief vogeltje, maar alleen maar op je schouder te vertrouwen wanneer je haar aan het kroelen bent ;D. Zo niet, dan verveelt madammetje zich al gauw en gaat op zoek naar iets anders leuks om zich mee te vermaken.

O ja, Pino heeft ook weer wat anders ontdekt dat ze leuk vindt... kasten. Don't ask me why ::).







Gezellig tussen de pasta en kruiden, of anders bij de poetsmiddelen :D.





Alle deuren voorzichtig sluiten dan maar weer....

Beau blijkt toch een voorkeur ontwikkeld te hebben voor Belle. Voordat ze naar Ivana gingen wist ik het nog niet zo zeker, maar Ivana zei al dat Beau steeds achter Belle aan ging. En nu hier thuis wijkt hij geen seconde meer van haar zijde. Misschien heeft het er iets mee te maken dat Belle weer zo overduidelijk naar nestplaatsjes zit te zoeken ;D.



Is deze broekzak nog vrij?? ;D





Ach, je armholte is ook goed hoor....





De valkjesfluisteraar ;D ;D



Hier zitten ze alle 6 (alle 6 gevonden? ;)). De boom en schommel zijn veruit de meest geliefde plekjes om te zitten.



En wie is nou wie?? ;)



Brokkie en Mischa knuffelen:



En wat is Pino nou aan het zoeken? Ook een nestplaatsje??







Nee! Een veertje ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Sanna

Je hebt hele mooie foto's geplaatst! Echt super. Wat een schatjes en ik had ze alle 6 gevonden.  ;D

Mara

Anja

Prachtig Sanna..........wat een gekke valkjes toch......de keukenkast.
Zou nu voortaan maar opletten en goed kijken voordat je het deurtje dicht doet.

Groetjes Anja

Sanna

Citaat van: Anja op  5 oktober 2007, 21:18:09wat een gekke valkjes toch......de keukenkast.
Zou nu voortaan maar opletten en goed kijken voordat je het deurtje dicht doet.


Ja, en dus niet alleen de keukenkast, maar ook de kast in de kamer. En die gaat nog wel eens open om er even wat uit te pakken (bijvoorbeel de stofzuiger met 6 fladderakjes en 2 in de rui... ::), die komt er tegenwoordig dagelijks uit). Maar gelukkig vliegt Pino wel hoorbaar ;D, ik moet er alleen zelf m'n koppie bijhouden dat ik haar niet vergeet als de deur even open gestaan heeft :o.

Groetjes ;D, Sanna

Anja

Hoi Sanna,

Extra voorzichtig zijn en extra opletten dus.

Ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Sanna,

Zijn je oppasvalkjes nog bij jou of loop ik dan ver achter?
Alles goed bij jou??

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !