26 juni 2024, 08:57:53

Bang van fototoestel??

Gestart door Kolkkie, 8 juni 2003, 21:52:36

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hallo,

Zijn jullie valkjes ook zo bang voor een fototoestel? Elke keer als ik Coco op de foto wil zetten, gaat hij weg. Zal hij er iets bedreigends inzien ofzo?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Tara

Hoi Mariska,

mijn valkjes zijn niet bang voor m'n fototoestel, maar sommige zijn bang voor de flits enzo. Misschien ligt het daaraan?

Groetjes, Tara&Plukkie

Marianne

Leuk als je dan flitst want daarna staat hun kuifje zo leuk omhoog met als gevolg dat je er nog maar een foto neemt.

Mijn valkjes zijn er niet bang van maar zo heel veel foto's neem ik dan ook niet want ik ben, helaas, nog niet in het bezit van een digitale camera.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Karin

Hier zie je Jazzy als ik flits  ;D Tegenwoordig is hij het al een beetje gewend. Alleen het nadeel is dat als hij net met iets leuks bezig is en ik de digicam aan zet hij het geluidje hoort en er meteen mee stopt  :'( Ik probeer nog steeds een filmpje te maken terwijl hij het mannetje Kazoo probeerd te verleiden  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

Wow Karin,

wou eventjes zeggen; WAT EEN PRONKER!! Waaw, sorry maar ik moest het even kwijt. Sommige valkjes zijn niet bang voor de flits, ik heb er ook geen probleem mee, maar ik gebruik dan ook niet altijd de flits, bijna nooit eigelijk, het heeft eigelijk geen zin, ze zijn mooier zonder dan met flits, maar je hebt dan valkjes die het een keer hebben meegemaakt en dan kom je weer af met het toestel en denken ze o nee geen tweede keer en vluchten ze weg.

Groetjes, Plukkie&Tara

Kolkkie

Hoi,

Ik wil Coco op de foto zetten als hij 'dood' op mijn gezicht/ neus ligt. Coco blijft nl. ff heel erg stil liggen op zijn rug. Ik zal hem wel eens krijgen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Marianne

Hoi Mariska,

Ben heel benieuwd hoe Coco "dood" kan liggen op je gezicht dus hoop dat het je een keer lukt om deze foto te maken.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Remco_Ultee

Kazoo, dat is een mooie foto van je valkje! Echt mooi.

Karin

Dank je, Remco en Tara !
Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

hoi,
Zelfs als mijn valkjes aan het paren zijn gaan ze gewoon door als ik foto's maak hahaha
De meeste maakt zelfs de flits niks uit gelukkig.
En Mariska, ik zal wel een keer een foto maken als Coco voor dood gaat liggen dan kan iedereen zien hoe hij dat doet :-)

Groetjes,  Paul

Kolkkie

Hey Paul,

Het zal wel een apart geval zijn. Welk valkje houd zich nou voor dood op zijn rug? Ik denk alleen die gekke Coco van mij :D. Deze week zal het niet meer lukken want mijn vader neemt het digitale fototoestel mee. We hebben nog wel een digi, maar de kwaliteit is zwaar slecht. Bovendien is hij van mijn broertje, dus die zal al helemaal geen foto's maken wan Coco  :'(. Mss dat het volgende week bij jou wel lukt.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Hoi Mariska,

Hoe heb jij Coco geleerd dood te liggen?  :D :D
En hoe oud is je broertje dan? is hij echt zo flauw om niet ff een paar foto's te chieten van Coco? ook niet voor zijn grote zus?

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Hoi Trudie,

Ik liet Coco eens op zijn rug op mijn hand liggen, en hij bleef zo een aantal seconden liggen. Te lang liggen gaan ze dood aan.
Mijn broertje is 19 jaar, een stuk groter, autistisch en hij haat vogels. Hij heeft wel eens van die periodes dat hij lief tegen ze doet, ik vind het maar schijnheilig gedoe, want zodra Coco bij hem komt gooit hij hem meteen weer van zijn schouder af. Dus daar hoef ik niets van de verwachten.
Nu zit ik nog een hele week met hem alleen ook nog :(, want mijn vader gaat een weekje met vakantie. Lang leve de lol.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Ok Mariska,
Dat is inderdaad ff ander verhaal dan he, jammer toch wel.
Hopelijk doet ie ze dus geen kwaad als jij er niet bent dan he, maar daar zal je zelf wel rekening mee gehouden hebben en er wel goed op letten.
Ja dat valt ook allemaal niet mee joh.
Ik heb wel eens eerder gehoord dat je een parkiet niet te lang op de rug mag laten liggen, weet jij ook waarom ze daaraan dood kunnen gaan dan?
Gek idee trouwens, bah...

Groetjes,
Trudie

Tara

Hoi Trudie,

Ik heb eens gehoord als ze op hun rug liggen krijgen ze net als schildpadden minder en soms zelfs geen adem, da's dus wel jammer.

Hoi Mariska, wat jammer dat je broer zo doet tegen vogels :(. Plukkie kan ook zo 'dood' liggen op mijn hand, misschien leert ze't later ook wel ;D.

Groetjes, Tara