23 juni 2024, 20:42:53

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Hoi Yvon,

Idd een leuke rit met kijkende mensen en een babbelende Coco  ;D voor je het weet, ben jke op de plaats van bestemming  :D

Hoi Nellie,
Ik kwam net thuis en las je smsje...wat een gedoe....hoe kun je nu een test kwijtraken  ??? Dan de verwarring van  "de post de niet binnen is" en dan weer hoort "het komt per fax" ....dat maakt het erg ingewikkelt ja!!

Maar ik vind het slordig van het lab, maar OOK van Annie dat ze nog niet gebeld had naar het lab omdat ze geen tijd had  :o en WEER JIJ moest bellen....deze uitslag is OOK belangrijk na zolang wachten en ze had BELOOFD dat ze meteen zou bellen vanmorgen!!!!! ZE had dat dan ook moeten doen en anders had ze niets moeten beloven?!!!

Ik ben al blij dat Ricky inmiddels is opgeknapt, want anders ga je echt "uit je dak" zeg.....

Net nu je dat er allemaal ff niet bij hoeft te hebben  ::) ::) ::)

Nou maar weer wachten tot Zaterdag...ben benieuwd OF het dan goed gaat en je niet weer voor niets zit te wcahten op het verlossende telefoontje.
:-\ Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Tjongejonge... lekkere miscommunicatie daar... Kunnen ze die test echt niet eerder doen? Da's nog wel het minste wat ze kunnen betekenen op dit moment.

Wilma1

Dat vind ik eigenlijk OOK, maar ze doen deze testen ALLEEN op Woensdag  ::) en de arts heeft daar geen zeggenschap over helaas  :-\.....

:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Het is zeker heel slordig van allebei.  :-\
Tis maar goed dat ze nog een monstertje hebben.
Nu Ricky opgeknapt is,denk ik niet dat het iets ernsitgs is.

groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Hey Wilma,

mijn moeder zei gister dat Dusty de kat van mijn broer kan roepen. ;D Mijn moeder roept de kat vaak en nu doet Dusty dat na. Dyyyyyyygo! Je hoort het niet letterlijk maar aan de klank kun je het horen zei ze. En hij fluit Roodkapje! :D

Wilma1

Citaat van: Rianne op  7 februari 2007, 13:17:31
Hey Wilma,

mijn moeder zei gister dat Dusty de kat van mijn broer kan roepen. ;D Mijn moeder roept de kat vaak en nu doet Dusty dat na. Dyyyyyyygo! Je hoort het niet letterlijk maar aan de klank kun je het horen zei ze. En hij fluit Roodkapje! :D


;D ;D ;D Ik stuur je net een IM daarin OOK de vraag of alles goed gaat....zo te lezen wel  ;D ;D ;D ;D WAT grappig om te horen denk ik :D en fluiten daar was ie al goed in....hij voelt zich heerlijk thuis dus en DAT was de bedoeling....ik  ben er erg blij mee  :D....

Hier is sinds vandaag een nieuwe huisgenoot...lees verder in deel 2, want daar hoort ie "thuis"  ;D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Maandag ga ik Melody en Lucky ophalen bij Nellie en ze naar Christa brengen. Voor hun zeker wennen na het vrije leventje bij mamma Nellie  ;D.....maar zo hebben ze de tijd te wennen aan Christa en haar gezin om daarna naar buiten te gaan.

Voor Melody en Lucky begint een nieuwe leven op hun vaste adresje in Hoorn.......en ik ben heel blij dat Nellie deze periode heeft overbrugt ze eerst bij haar in huis te nemen.


THX LIEVE NELLIE  :-* :-* :-*
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne


Mara

Hoi Wilma

Mooi, weer een paar valkjes die een gezellig buitenleven te gemoet gaan!

Hoe is het verder met je?

Groetjes

mara

Wilma1

Hoi Rianne,
Wat een mooie foto's THX, ik heb ze opgeslagen in mijn mapjes van alle valkjes, die op hun nieuwe en logeeradrsejes zitten  :D

Hoi Mara,
het gaat goed, behalve dat ik een ontsoken voet heb, wat erg zeer doet, met name in schoenen etc. Hopelijk kan mij schoondochter het verlichten, ze is pedicure EN kapster....dus morgenavond onderga ik een DUBBELE behandeling ;D


NU DE UITSLAG van LUCKY,
Deze is negatief....er komt gelukkig niets uit....dus ze is en gezonde vogel.....een hele opluchting....zowel voor Nellie als voor mij.

Nellie heeft er wel weer een bijna hele dag op moeten wachten, want gisteren rond 12 uur was er nog niets bekend....uiteindelijk werd ze om half 3 gebeld met deze mededeling en belde mij gsiteravond met het goede nieuws  :D

Morgen ga ik lekker naar haar toe, ze voelt zich in het geheel niet goed en zal dat ook niet of weinig op het forum zijn. Wel doet ze iedereen die met haar meeleeft de groetjes en waardeert dit heel erg van jullie allemaal. Het doet haar goed al die steun....ze leest wel.....maar kan mometeel gewoon ff niet zelf reageren.


De afgelopen 2 dagen waren we bij onze vrienden...Margje en Jan.....soms "struikel" ik nu over de namen WANT vandaag gaan we naar Marga en Jan  ;D ;D ;D ...... We hebben het erg gezellig gehad, zoals gewoonlijk......ik voel me daar altijd geheel thuis  :D


Waarschijnlijk ga ik op 1 pantoffel naar Marga en Jan  ;D  ::) vanwege de pijnlijke teen  :-\....dan weet je alvast HOE ik eruit zie, alsof ik geen geld meer heb voor een tweede laars  ;D ;D ;D ;D Ik heb er zin in mijn eigen vogels en die van Marga en Jan te bewonderen met natuurlijk de 2 Alexanderparkieten  :D

En dus morgenochtend naar Nellie en daarna naar Christa en 's avonds naar mijn schoondochter leontine....wordt een heavy dagje.... en dan Dinsdag naar Joke.....halve week bijna weer om  ;D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi hoi

Daar is Wilma dan! Gelukkig dat het geen ppz is.

Doe je Nellie de groeten? En Christa? En Marga en Jan?

En nu wordt het toch echt langzaam eens tijd dat je ook eens de weg naar het zuiden gaat verkennen.  ;)

Groetejs

Mara

p.s.Als het maar allemaal gezellig is!

Anja

Hoi Wilma,

Gelukkig de uitslag is goed. Fijn voor jou en voor Nellie.
Ik heb zo geduimd voor jullie.

Wat vervelend van je voet zeg. Hoop dat je schoondochter er iets aan kan doen.


Groetjes Anja

Caroline

Fijn hoor de goeie uitslag.  :D

Beterschap met je voetje en héééééél  véééééééél plezier met alle leuke uitjes die je voor de deur hebt staan.

Doe iedereen maar de groetjes van mij.  ;)

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op 11 februari 2007, 11:41:37
Fijn hoor de goeie uitslag.  :D

Beterschap met je voetje en héééééél  véééééééél plezier met alle leuke uitjes die je voor de deur hebt staan.

Doe iedereen maar de groetjes van mij.  ;)

Doei doei!!


Ja idd allemaal leuke dingen, ik zal de groetjes doe (als ik het niet ga vergeten  ::) :P )
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Zeg Wilma, voordat je gaat, er is iemand in mijn verhalenboekje die zich even wil voorstellen.... :D ;)