1 november 2024, 03:21:21

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

Rianne

Haha dat zou toch wat zijn, 7 eitjes, allemaal van verschillende vaders en/of moeders. ;D

~Natas~

Hi Roxy,

Geweldig die foto's zeg.
Heerlijk om naar te kijken.
Ik mag er nog maar van dromen.
Maar ff over Scoob, ik d8t dat het maat voor 1 jaar was.
Heb je ooit nog wel eens wat van haar gehoord.
En wil ze scoob nog wel terug, want als ik het zo lees lijkt het van niet  :(
Pino is gewoon een poepie, zo lief  :-*

Groetjes,

Natas, Joep & Jesse

• SH0RTY •

:o

PFFFF!!

Gisteren lol gehad in de auto naar België, en eindelijk eens Ron en Nancy ontmoet (Die zijn gisteren getrouwd) :)
Saampjes met familie Bosboom naar België geweest.
Lique; JE MAG NIET IN JE NEUS PEUTIE! DAT IS KONTICH!
JOB IN'T GOOOOOR!  :D

(duss.. ::) )
Was erg leuk!

Ik was rond half 12 's avonds thuis en ging na de valkjes tellen lekker slapen. Ongeveer een uur later:

Hoorde ik iemand in de traphal rennen en bij ons het deurtje ingaan en ineens BOEM BOEM BOEM BOEM!!! tegen het raam. Ik zou me weer omdraaien, want dacht zoiets als: HALLOOOO HET IS NAAAAACHT, IK SLAPEN?? En die kerel gaat gewoon door,  en ik weer STIL MAAR! Ineens hoor ik hiernaast de deur open gaan en skreeuwt onze redder; ER IS BRAND, HET STAAT HELEMAAL BLAUW! Toen begon ik al te skreeuwen; WAT IS ER! WAT GEBEURD ER?! Snel de broek aan en de deur open en er staat een jongen helemaal in paniek; ER IS BRAND, JE KAN BETER NU JE HUIS UIT! En ik dacht; ja, leuk en aardig, maar ik ben hier niet alleen?? Ik begon helemaal hyper te worden en uit paniek belde ik Peter en Lique. Ik begon door het huis te rennen, van woonkamer (skoep, spike en koekje) naar de vogelkamer en zo nerveus heb ik me nog nooit gevoeld. Lique en Peter wouden me al meteen redden, alle vogeltjes mee! Maar toen ik naar beneden ging heb ik de brandweer gevraagd wat er was en het was niet ernstig en er was geen reden tot paniek. Brandweermannen zien er stoer uit. Zelfs als ze 2 containertjes moeten blussen. Er was gewoon heeeeeeeeeeeeeeeel veel rook. Gelukkig had ik alles hier al dicht. Buiten eigenlijk rotgelachen met de flatbewoners die ook wakker gemaakt waren en in pijama buiten stonden!
Uiteindelijk de raam-bonker bedankt, want als er echt brand was, en hij had me niet wakker gemaakt, of was niet doorgaan kloppen, dan was het denk ik klaar geweest hier.

Rond 1 uur lag ik weer in bed.

Tjonge, dat is echt erg stressen en ontzettend eng.

Maar nu is het net of er niets is gebeurd, ben alleen wat moe, van het weinig slapen, maar je ruikt niets meer hier.

Met de valkjes alles goed hoor, Sam heeft nu 5 eitjes, ik heb nog 1 weggehaald vanochtend die kapot was.
Er zijn er 4 zeker bevrucht en volgens mij lachte er 1tje naar mij tijdens het schouwen :P

Skoep is inderdaad nog steeds hier. Zou hier in de eerste instantie 2 maanden blijven, toen 6 maanden en nu is ze hier al een jaar. Ze zou in Maart opgehaald worden. Uuuh.. ze is een beetje laat. En ik heb sinds november niets meer van d'r gehoord. ::)  WHATEVER!!!

Ze heeft echt een dikke kohont(ich), want ze is zwangert. Ze zal snel een ei leggen. :-*

Morgen ik weer bruiloft, reportage.. oef!

Nou dit was weer een heel boeiend verhaal.

::)

Liefs,
Roxanne

Ed

Hi Roxanne,

Gelukkig dat de brand niet zo erg was en dat er toch nog mensen zijn die iedereen proberen te redden.

Leuk al die eitjes er wordt hard aan uitbreiding gedaan bij jouw. Dus er zullen van zelf wel weeer fototjes komen en daar wacht iedereen op natuurlijk.

Groetjes
Ed

Riny

Hoy Roxanne
Wat zul jij geschrokken zijn.
Weet je wel dat jou nacht zo misschien nog wel opwindender geworden is,als die van het bruidspaar ;D ;D ;D
En dan gered worden door Don Quichotte Peter,is toch ook nooit weg.
Groetjes Riny :D

Gerda

Jeetje wat een nacht!!

Nou ik zou ook in paniek zijn hoor!! Gelukkig viel het achteraf wel mee. Hebben ze de reden van de brand al kunnen achterhalen?

Maar goed, daar tegenover staat dat ik nooit lachende eitjes heb  :D Volgens mij wordt het dan een paasei!!

Zo, even mijn nasi eten en opruimen. Dan heb ik mijn taken voor vandaag er weer op zitten  ;D

Liefs, Gerda

Rianne

:o Dat is schrikken! Stel je eens voor dat er echt brand was geweest, dan had je al je birdies moeten vangen... Lijkt me echt vreselijk.

Was het een mooie bruiloft? :)

aad

Gerda

11 april 2006, 17:21:33 #548 Last Edit: 11 april 2006, 17:26:59 by Gerda
Roxanne is het weekend geweest en heeft foto's gemaakt!! En die staan bij mij op de pc  :D
Vandaar dus even een paar 'gepikte foto's'

Grisha en Nezumi zoeken Roxanne af op kroepoekkruimels

Ieks, gevaarlijk bekkie!!

Nezumi op een verboden plekkie!! Hij zit lekker tegen de afbeelding van zijn popje aan.

LAKSA, a la Gerda!!

Ik-nog-meer-foto's-zoeken!!!

Lieve Roxje,
Nog de groetjes van Yindee:

Liefs, Gerda

• SH0RTY •

Lieve Gerda,

Dankjewel, het was echt geweldig dit weekend,
Ik wou een heel verslag typen, maar het staat zo kaal zonder foto's!
Gelukkig heb jij nog wat kunnen plaatsen voor mij!

Het was echt een verrukkelijk weekend.
De Aziatische zaterdag was te gek en ook de Artis-en-daarna-chillen-zondag was ook heeeeerlijk!

Was het maar ieder weekend GERDA-WEEKEND ;D

Liefs,
Roxanne

Riny

Citaat van: • SH0RTY • op 11 april 2006, 17:44:39

Was het maar ieder weekend GERDA- WEEKEND

EN IK DAN??   SAMEN DELEN ROXANNE[/size][/color][/b]
Groetjes die andere fan

• SH0RTY •

Citaat van: Riny op 11 april 2006, 18:23:27
Citaat van: • SH0RTY • op 11 april 2006, 17:44:39

Was het maar ieder weekend GERDA- WEEKEND

EN IK DAN??   SAMEN DELEN ROXANNE[/size][/color][/b]
Groetjes die andere fan

hahaha, ok.. samen delen..!
Volgende keer een Gerda-Riny-weekend in America?

Riny

11 april 2006, 19:16:03 #552 Last Edit: 11 april 2006, 19:21:50 by Riny
Citaat van: • SH0RTY • op 11 april 2006, 19:02:34
Volgende keer een Gerda-Riny-weekend in America?

OKE   OKE   OKE   OKE    OKE[/size][/color][/b]
Kun jij dan niet zorgen dat je dan een weekend op Delano moet passen.
Dan smokkel je hem mee naar America.

Gerda

Nog een paar van je eigen foto's!!

Allereerst Tuchinski en 'Geisha'

En het Japans restaurant

En het uitzicht vanuit het hotel

• SH0RTY •