1 november 2024, 03:38:30

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

Gerda

Oh oh oh oh oh oh oh, helemaal vergeten!!!!

Veel plezier met Cuki vandaag. En nu maar hopen dat hij van Lique haar warme buik af wil  ;D

CU very very very soon

Liefs, G

Is de koelkast al leeg??

Rianne

En? Al onderweg om Cuki te halen? ;D

bobbie

;D YEAH  ;D TODAY = CUKIDAY  ;D ;D ;D

Gerda

• SH0RTY •

Jeeeeeej!
Na een drukke dag communicatie training (grrrr)
is het nu eindelijk zo ver! Cuki komt er bijna aaaaaan, met buik en al! Jaa de buik van Lique!

Ze hebben nu nog visietjes, dus ik moet ff de tijd doden (au), en daarom laat ik maar even wat foto's zien!

Ik was dit weekend weer bij mijn kleine vriendje Pèpè!
Hij was wat pissig dat ik nooit meer langskom, dus eerst een beetje rebels op mij inhakken en piepen, maar het was snel weer goed hoor!

(heeeel interessant die cameralens!)

Jeej Vliegen!! Ik heb wel 324978438342 keer geprobeerd Pepe er goed op te krijgen, maar zo'n beestje is wel 38324908324 keer sneller dan een valkje. Dus, hier et resultaat! Wow wel 2 van de 324978438342 gelukt!

En toen ik weer bij mijn eigen vogeltjes was, nog snel wat foto's gemaakt, Ik wou Sayang op de foto zetten, maar Platina kwam er toch zooooo lief voor staan:

En zoals ik al eerder zei; Sayang heeft een stalker. En niet zo'n lelijke ook! Hij volgt haar overal naar toe. Doet zij een klein stapje uit zijn weg, dan haalt hij het snel weer in.
Heel skattig om te zien!

Ziggy de stalker:

Hij vraagt altijd kroeltje aan Sayang, en heeeeel soms doet ze het wel eens:

Maar meestal is het even "KRIJS" en dat hoor je door het hele huis, maar dat is gewoon Sayang die even genoeg heeft van al dat gestalk. Zoals hier:

Stout!

Hier nog een snelle vliegfoto van Pino aant vliegen :)

Okee.. Nu ik weer verder wachten op Lique, de buik en Cuki..

Dus, sorry Gerda, nog geen Koekje!!
Oja en vannacht heb ik maar speculaasjes gegeten ;)

Liefs,
Roxanne

Gerda

Wat een schattige foto's. De slimme blik van Platina en Sayang en haar stalker. Ze ontdooit wel een beetje!!!!

En dan lieve Pèpè, wat een schatje is het toch. Wauw, vliegend op de foto. Grappig, bij de eerste foto heeft hij zijn vleugeltjes juist ingevouwen. Dat doet Spikey ook en Azul, die kunnen door de kleinste kiertjes vliegen. Even invouwen en dan weer de vleugels uitslaan!!!

Nou, hoop dat je rustig kan wachten. Ik zou echt een beetje onrustig zijn. Maar het komt allemaal goed, Cuki en de buik komen er straks aan!!!

Liefs, Gerda

Marije

Aaaaaaah.....Cuki is on his way!!!.....spannuuuuund! ;D
Mooie foto's weer zeg, en wat is Pèpè een engeltje zeg... :-*....dat ieniemienie koppetje....aaaw....
Blijft Pèpè gewoon z'n hele leventje binnenshuis wonen? Gezellig... :D...IK WIL OOK EEN KOOLMEESJE!!! >:( ;)
Laat wel even weten wanneer the king of the mountain gearriveeerd is he!?! ;D
Liefs,
Marije

Lique

De buik is onderweg ;) ;D ;D ;D

• SH0RTY •

Liefste Gerda en Marije!! :-*

WEET JE WIE ER NU ONDERWEG IS?????????

JEEEEEEEEEJ!!!!!!!

• SH0RTY •

Citaat van: Lique op  9 januari 2006, 20:45:45
De buik is onderweg ;) ;D ;D ;D

JEEEEEEEEEEEEJ (skreeuwen, dansen)

bobbie

• SH0RTY •

;D

Jeej! Cuki zit nu lekker op mijn schouder te knarsen :)
Echt een lekker ding!
Lique kwam vanavond met allemaal lekkers!
LIEF LIEF LIEF!!  :-*  :-*  :-*
(En lekk0r lekk0r lekk0r)
Na Scooby, Cuki en de Clique te hebben geknuffeld, is ze naar huis gegaan, met een oranjekoekje voor Peter, wij hadden de andere twee al genuttigd ;D

Ik dacht eerst, nadat Lique naar huis was gegaan;
Die vliegt achter d'r aan!
Want Cuki deed zo druk, ik deed zijn hokkie maar open.
Hij kwam meteen op mijn hoofd landen.

Hier de eerste foto's bij mij thuis!! (JEEEEEEJ)

Hier was hij net geïnstalleerd en lekker aan het eten toen Scooby ineens keihard begon te skreeuwen, waar Koekje nog aan moet wennen, denk ik  :-X

SKRIK!!!

En deze heb ik net gemaakt, toen hij dus uit zichzelf op mijn hoofd landde  8)

(knip knip door mijn hoofd heen)  ;D

En toen was ik even scrollen door mn boekie en toen herkende Cuki ineens een foto  :o

En Skoep was natuurlijk ook erg populair vanavond:

Ik ga nu lekker tv kijken met Koekje, maar ik zie dat die al naast m'n oor in slaap is gevallen  :-*

Lique (en ook Peter), bedankt voor alles, jullie zijn de goeisten!

Liefs,
Roxanne

Gerda

Lieve Rox-n

Ik kom stiekum even kijken, vanavond reageer ik wel even.
Heerlijk dat Cuki er is!!!!!!

Veel liefs,

G - op het werk

Marije

Oooooh....wat is ie mooooooiii...... ;D
Op de foto dat ie op je hoofd zit heeft ie zooooooon MEGA-SUPER-DE-LUXE kuif! :o ;D
Echt een bjoetie.... :D
En Skoep ziet er ook weer prachtig uit.... :)
Veel plezier met je biscuitje.... ;)
Liefs,
Marije

Rianne

Yeah, Cuki is thuis!!! ;D