My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Monky

Ik hoop voor jou dat de mutatie die je wil in het nestje zal zitten! Wat leuk zeg een nieuw valkje erbij!

Als Disa al op je hand gaat zitten, dan zal ze wel snel terug vertrouwen hebben denk ik. Dat hoop ik althans!

Groetjes
Romy

Marc van de Kuifjes

Wie weet kun jij Fikske ook wel tam krijgen!...
;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Manja,
Natuurlijk gaat ze dan bij de anderen terug. Het was gewoon niet leuk meer voor haar dat ik achter haar aan moest jagen om haar weer in de kooi terug te doen. Als ik met haar klaar ben, moet het beter gaan  :) Hoop ik  :P

Bedoel je die foto's die ik laatst heb gemaakt met Disa erbij? Want ik heb al een fotospecial van Yaro en Yara gemaakt.

Ach ja, Gizmo is Gizmo... Hij is zoals hij is en dat zal niet veranderen. En dat moet je ook niet willen. Het is een enorme schat naar mensen toe  :) en elk dier heeft zijn eigenaardigheden...toch?

Ik ben ook heel benieuwd naar de jongen...Ik moet alleen heel goed nadenken wat mijn tweede keus moet zijn als deze cinnamon bonte er niet tussen zit...  :-\

Hi Romy,
Ik heb er ook alle vertrouwen in. Ze moet er alleen weer even aan wennen  :)

Hi Marc,
Kom haar maar brengen hahaha.  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

*Yvon

Hoi hoi

Leuk is dat he?  ;D
Weer uit kunnen kijken naar zo'n lief klein valkje.  ;D
Zou ik ook wel willen,maar ja....... kan niet aan de gang blijven.  :-\
Ik geniet en maak me wel lekker met andermans valkjes en over een poos hopelijk van onze jonkies.  :D
Ben wel benieuwd wat je 2de keuze wordt.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

26 maart 2007, 14:55:16 #1759 Last Edit: 26 maart 2007, 16:11:27 by Monky
Hi Yvon,

Je kan inderdaad niet aan de gang blijven... helemaal gelijk... maar ik wil echt een lief manneke voor Lulac. Ze verdient het zo. Het is echt een heel lief popje. Ze is ook mooi, heeft amper een kale plek achter op het hoofd.... Wat wil een mooie valkjesman nog meer, toch?  ;D

Ik heb even nagedacht en alle te krijgen mutaties van die drie koppels op een rijtje gezet en ik denk dat ik het al weet...
Dit is het lijstje:


  • 1 bonte cinnamon man (Pablo en Coco)

  • 2 bonte witmasker man (Unique en Fleur)

  • 3 bont geparelde man (Amor en Diégah)



Ik hoop werkelijk dat er wat tussen zit. Moet toch wel  ???
Tenzij er iemand mij voor is natuurlijk  ::) .... er zijn tenslotte al wel 5 reserveringen  :P

Gaat vast goed komen  :D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Goede keuze, die drie mutaties! Er zal er vast wel eentje voor je bijzitten. :D

Ik dacht dat je nog een special van Yaro en Yara had. Maar misschien heb ik verkeerd gelezen. ;D De vorige sessie kan ik mij idd goed herinneren.

Ik heb Sunny inmiddels een knufje van Whooshy gegeven...en raad eens....Sunny geeft een dubbel knufje terug. ;D

Daisy hier is ook niet zo tam. Ze komt wel op mijn schouder zitten uit zichzelf, maar verder wil ze niet op de vinger (alleen als ik wat lekkers heb) laat staan gekroeld worden!
Ik laat het maar zo en hoop dat ze de anderen blijft imiteren met hun tamme gedrag. ;D ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Nou , nou , nou... Ik lig hier werkelijk dubbel hahaha  ;D

Ik ga even naar boven om te kijken wat er allemaal op de forums gebeurd is... Ik zit achter mijn pc en wat hoor ik.... Gehijg  :o
Eerst maak ik me zorgen... Ik denk jeetje, een van mijn vogels heeft het benauwd... Maar nee... Het was Yaro die cowboytje aan het spelen was op Yara... Zij gaf geen kik en ik hoorde hem maar hijgen... hahahaha.

Ivana.... Wat heb jij ze geleerd  ??? ;D ;D ;D Ze doen het wel heel stiekem... Ik dacht altijd dat het popje ging piepen als ze kippetje ging zitten, maar Yara is werkelijk muisstil... Het enige wat te horen is, is het gehijg van Yaro  ;D

Wat zijn het toch een stel heerlijke beesten  :D :D :D

Groetjes,
Monky

Ivy

Hoi Monky.
Dat hebben ze echt niet van hier, want hun ouders kunnen mijn buren waarschijnlijk nog horen als ze bezig zijn :P.




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Hhahaha  :D
Nee, dat kan dan niet, hè?

Misschien weten ze toch ergens dat het niet helemaal gepast is om het met familie te doen  ;D

Groetjes,
Monky

Monky

Hi allemaal,

Met Disa gaat het goed  :D
Ze heeft van die mooie donkere ogen die je overal volgen. Ze probeerde al aan mijn pony te knabbelen  :) Ze houdt me heel goed in de gaten. Je ziet haar luisteren als ik tegen haar praat. Ze stapt nog steeds niet helemaal op, maar ze loopt ook niet echt weg meer. We komen er wel  :D

De veren komen trouwens ook heel goed terug, maar ze is enorm in de rui.

Groetjes,
Monky

Romy

Goed zo! Stapje voor stapje en ze komt er wel!

Anja



Gaat goed komen met Disa hoor. daar heb ik alle vertrouwen in.

Groetjes Anja

Wilma1

De rui  ::) ::) ::) hier vliegen ook de veren in het rond, de stofzuiger kan overuren maken, maar dat DOET IE NIET  ;D ;D ;D dan blijf ik aan de gang, dus op gepaste tijden even veren ruimen  :P

Fijn dat de veertjes van Disa terugkomen en het vertrouwen komt nu eenmaal langzaam...maar met geduld red je het wel ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Tuurlijk gaat het helemaal goed komen met Disaatje.  :D
Voordat ze een maatje heeft,hangt ze al aan je lippen.  ;) ;D
Enne is ze nog niet mooi genoeg voor op de foto's ?
Die paar veertjes die ze mist,maakt haar echt niet lelijker.  8) ;D

FOTOOOOSSS  !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Romy en Anja,
Ik weet ook zeker dat ze er komt. Al is het wel een heel eigenwijs ding  ;D Maar ik ben ook eigenwijs, dus... de aanhouder zal winnen...hoop ik  ;)

Hi Wilma,
Mij mij blijven de veren gelukkig beperkt tot de vogelkamer, maar dan nog, dan heb ik het voor ik ga werken aangeveegd...kom ik 's avonds thuis...zie ik daar dus helemaal niets meer van terug  :P Dus maar weer vegen... volgende dag... vegen.... 's avonds...vegen...volgende dag... vegen.... 's avonds...vegen...  :P ;D Ach het hoort erbij, hè?

Het is soms wel alsof ze het erom doen... Ben ik aan het vegen... hoor ik weer een zaadje op de grond vallen en zie ik weer allemaal veren omdat eentje zich dan weer uitgeschud heeft  ::) Het zijn een stel donderstenen hoor hahahaha  ;D

Disa heeft wel weer een stap gemaakt. Ze heeft trosgierst uit mijn hand gegeten. Ik kan haar alleen niet foppen door heel voorzichtig verder van haar af te gaan. Heel langzaam zonder dat ze het merkt...Als ze er niet meer bij kan, kijkt ze me aan met die zwarte kraaloogjes van haar  ;D van, je denkt toch niet dat ik gek ben ???  ;D

Maar we maken al vorderingen. Ik heb ook het idee dat ze die persoonlijke aandacht toch wel stiekem leuk vindt.

Groetjes,
Monky

Hi Yvon,
Dit keer heb ik gewoon de tijd niet gehad. Ik heb hele mooie foto's van haar gemaakt. Ik moet alleen even de tijd maken om ze te plaatsen  ;D
Geduld is een schone zaak  ;D Zeggen ze toch altijd  ;D ;D
Ze komen eraan. Vanavond en anders morgen of in het weekend hahahahaha.

Groetjes,
Monky