## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Caroline
Jij maakt altijd prachtige scherpe foto`s , de foto van Pablo geloof ik die is super mooi ben maar trots op jezelf mij is het nog nooit gelukt, en de naakt foto heel schattig , en natuurlijk je kids heerlijk ,dat is genieten, wat een kanjers .
Groetjes Gonnie




Mariska

Hoi Caroline,

Die zoenfoto's met Jasper zijn zo vertederend, echt waar!
Ik kan er elke keer weer zo van genieten dat ik er stil van word ;).
Echt een prachtig stel heb je zo  :-*.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Elke keer denk ik dat je het vast te druk hebt voor foto's en dan mis ik weer zoveel moois ::)

bobbie

Kom op Fleurtje  :-*, ik Pablo de supervalk, ga jou schaken.

Goed zo Fleur, koppie in mijn pootjes en daar gaan we  :D



bobbie

Hoi Caroline,

Wat een heerlijke foto's van je kinderen.

Je dochter doet mij een beetje aan mijn oudste dochter denken toen die deze leeftijd had. :D Ik zal eens een oude foto opzoeken en hier plaatsen. Dan zal ik gelijk een foto plaatsen waarop ze volwassen is.

En wat een zoenfestijn.

Zie je dat Jasper ook een kusmondje probeert te maken (op de foto waaronder staat hoezo trots. Je ziet het aan zijn onderkinnetje goed, of vergis ik me?).

Moet Jasper ook met rietje proberen te drinken om zijn tongspieren en mondmotoriek te trainen? Of is ie daar nog te jong voor?

Bij Renzo heeft dat goed gewerkt.

Blijven plaatsen die foto's, verwen ons maar.

Groetjes, Nel :)

bobbie

Zoals beloofd:

Hieronder zien jullie mijn oudste dochter met haar jonge zusje (die baby is nu de moeder van Renzo). Ik heb ook nog een zoon en die valt qua leeftijd tussen beide dames in:



Ik kwam ook foto's van Renzo tegen toen hij net geboren was. Ik kon het niet laten:





Groetjes, Nel :)

bobbie

En alstoetje, misschien ook wel leuk voor je kinderen, mijn zoon.

Hij speelde mee in de film van Bassie & Adriaan die heette:

De verloren schatkaart.

Hij is het jongetje helemaal rechts bovenaan.
Hij had als tekst: acracadabra

verkeerd te zeggen.
Het is die film waarin een voetbalelftalletje meespeelde, de B & A boys.





Groetjes, Nel :)

~Natas~

Hoi Carolien,

Zo dan heerlijk foto's van je kids.
Gelukkig zijn broer en zus heel dol op hun broertje, en wordt hij zeker lekker verwend en afgeknuffeld door hun.
Maar wat zijn ze blon zeg, wauw schitterend  :o
Ik blij fhet zeggen je hebt 3 hele schatten van kinderen.

Valkengroet,

Natas

Petra en Cheeky

Nou Caroline, ik lieg niet als ik zeg dat dit een van de meest close-up, scherpe vliegfoto is die ik ooit gezien heb (en dan staat Ankie ook heeeeeeel hoog op de lijst). Prachtig gedaan joh!

De naaktfoto van Harry vind ik wel errug bloot hoor! Je zou 'm toch zo een bikinietje aantrekken, of nee, met dit weer liever een vestje!

De foto's van je kids zijn ook prachtig! Wat een heerlijke liefdevolle foto's van de blondies! Super! En dat nodigde Nel ook uit tot het plaatsen van enige nostalgie! Leuk is dat zo! Renzo als baby.... heel bijzonder hoor!

Liefs,
Peet

Karin

Wat een lieve babiefoto's Nel, om te zoenen  :-*

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ankie

Hoi Caroline

Eindelijk concurrentie !!!!!! ;D :D.
Ik ben even niet op het forum geweest en zie dus net pas je vliegfoto! Hij is geweldig !!!! Mijn complimenten hoor en dat wil wat zeggen ,want ik ben hier de expert op dit gebied! ;D ;)
Je andere foto's zijn natuurlijk ook weer schitterend ,ik heb genoten !

Valerie .....denk je echt dat Caroline mij gaat overtreffen ????? ;D ;)

Zeg Peet...mijn foto's zijn ook altijd heeeeel scherp hoor!
Maar ik ben wel blij dat ik hoog op je lijstje sta hoor !!!
Maar wil wel graag nr.1 blijven ! ;)

Nel....wat een lieve aandoenlijke foto's heb je hier geplaatst!

Sorry hoor Caroline dat ik via jou dagboek even op wat mensen reageer ,maar ik kon het niet laten !

Groetjes van Ankie en ik wacht op je volgende vliegfoto!!

trienke

hoi caroline

Wat een mooie foto's ;) van die kinderen ;) een pakkerd vol op de mond, lief hoor.

En die vliegfoto :o super zo mooi., kun je me trucjes leren hoe ik dat ook kan doen ;D

groetjes Trienke

Caroline



Sneeuwpret!!





* Schaam schaam schaam*

Ik had beloofd om gisteren te komen met valkenfoto's en heb mezelf helemaal niet meer laten zien in mijn eigen dagboek, ik heb wel jullie berichtjes vannacht om 3.15 uur  :o nog bekeken. Maar kon mijn oogjes niet meer openhouden en heb ze dus nog niet beantwoord.

Gisterenmiddag zijn we ondanks het slechte en koude weer toch even lekker een frisse neus wezen halen met de kids en even wezen winkelen met ze. Ik had diversen dingen nodig, waaronder, mascara, crème, lipstick en een nieuwe agenda voor 2006 en ook nog spullen bij de groenteboer en slager voor het avondeten. En terwijl ik een beetje in mijn nieuwe agenda( een hele mooie Succes, heel duur, maar is mijn Sinterklaascadeau,  :-* Ed) zat te schrijven bedacht ik dat ik wel weer eens naar mijn vriendin kom gaan, Ed was immers thuis dus kon op de kids passen,  ;D
Om 7 uur belde Cis alleen dat ik niet mocht komen met de auto, er lag hier inmiddels bijna 15 cm en we zaten  midden in een soort sneeuwstorm. Ik moest maar komen lopen, ja echt niet hè. Is zeker een kwartier lopen en dan midden in de nacht, in mijn eentje, door de gladheid en kou, lopen!! Is voor mij, normaal toch heel erg sportief, geen optie. Ook moest ik nog even 2 wasmanden ophalen bij mijn ouders, dus ben ik gewoon met de auto gegaan.  ::) Eigenwijs hè!!

Het was inderdaad wel bereglad, maar ik kan, al zeg ik het zelf, heel goed rijden, ben eigenlijk nooit bang of onzeker in de auto en heb ook een vrij grote, splinter nieuwe auto.  :D Dus gewoon rustig gereden, sommige stukken echt maar 15 km per uur, en niks aan het handje dus.

Alleen geen tijd voor mijn dagboekje en dat was balen natuurlijk, ik kwam pas om 3 uur thuis.  8)

Nu ligt hier nog steeds sneeuw dus heb ik weer geen tijd, want het is sneeuwprettijd voor mijn kindjes, helaas te weinig sneeuw nog om te sleeën maar wel lekker om even naar buiten te gaan.  :D Maar ik beloof om vanavond terug te komen en dan al jullie lieve, leuke en grappige berichtjes te beantwoorden en foto's te plaatsen.  ;)   
Hier alvast één van Noa en Tyco. (want zo heet hij nu).  :D


Lief hè??




Tot straks!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Amuseer je met je kindjes in de sneeuw!! dikke  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hallo Caroline
Krijg ik verdikkie weer geen notificatie meer van je dagboekje.
Ik wens je een fijne middag in de sneeuw.
groetjes Riny :-*